die zou goed staan bij m'n nieuwe vloer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
okok, sommige keukengadgets doen dat weer wel
Zoiets bijv
[ afbeelding ]
een apparaat voor een redelijk groot deel (of hele) van je leven, is het waardquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die is ook wel heel tof![]()
Jammer alleen van de prijs
Maar eens voor mijn verjaardag vragenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:43 schreef MissHobje het volgende:
een apparaat voor een redelijk groot deel (of hele) van je leven, is het waard
Da's waarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
een apparaat voor een redelijk groot deel (of hele) van je leven, is het waard
Dat zal dan vast geen kitchenaid geweest zijn, maar een ander merkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:51 schreef Isabeau het volgende:
Een collega heeft er net één bij de Makro voor 140 euro of zo gekocht en was helemaal lyrisch. Zo liefGing ze vertellen hoe je andere dingen kan doen terwijl de machine het mixwerk deed
Ze zei kitchenaidquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
Dat zal dan vast geen kitchenaid geweest zijn, maar een ander merk
ik vrees dat ik hier eerst een groter huis moet hebbenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar eens voor mijn verjaardag vragen
ff gekeken in de folders: het betreft de Kenwood MXquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zei kitchenaid(kon alleen roomwitte krijgen)
Ah, ik vond hem al bijzonder goedkoop voor de kitchenaidquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
ff gekeken in de folders: het betreft de Kenwood MXEn idd.... 140 EUR
Zo zie je maar weer dat smaken heel erg verschillen, kan ook komen omdat we hem niet in 3D hebben gezien, natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat jammer!
Nou ja, smaken verschillen. Ik ben er deze week heen gegaan mijn mijn lief en onze beste vriend en we vonden 'Hugo' prachtig! Nu spreken heel veel elementen in de film ons verschrikkelijk aan, dat moet ik zeggen.. (Georges Méliès!Illusionisme!
Fin de siècle
De oertijd van film!
Automatons!
Parijs!
Mechanisch speelgoed!
Kinderen met veel te grote ogen!
)
Ik geloof dat ik wel tien keer zat te snikken.![]()
Een heel, heel, heel erg fijne film.
Dank je!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:48 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz geef gehoorbeschermertjes
Angrybirds level 18
Verder nog iemand leuke tips voor Apps? Ik zie door de bomen het bos niet!
Bekeken. Veel gezien in een paar dagen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:53 schreef LieLie het volgende:
Berlijnfoto's op FB, voor den geinteresseerden
Pee niksquote:
quote:
Isa en Ross blijven slapen hier! En Isa was zo lief om aan te bieden dat Ross wel een engels ontbijtje kon makenquote:
Haha, vandaar!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Isa en Ross blijven slapen hier! En Isa was zo lief om aan te bieden dat Ross wel een engels ontbijtje kon maken![]()
Dietiste is gelukkig pas over twee weekjes
Jouwes ook niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Is alweer een tijd geleden dat ik dat heb gehadMijn lijn is niet al te blij met teveel Engelse ontbijtjes
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik vroeg net of hij een Kitchen Aid voor mijn verjaardag wil kopen (wel even zelf daarvoor werken, want ik kan het me niet veroorloven). Krijg ik als reactie dat hij aan het sparen is voor een Spectral Tiger voor me (erg duur beest in wow, in echt geld is dat ongeveer 900 dollar waard). Maar daar kan ik alleen maar op zitten en niet mee koken
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik vroeg net of hij een Kitchen Aid voor mijn verjaardag wil kopen (wel even zelf daarvoor werken, want ik kan het me niet veroorloven). Krijg ik als reactie dat hij aan het sparen is voor een Spectral Tiger voor me (erg duur beest in wow, in echt geld is dat ongeveer 900 dollar waard). Maar daar kan ik alleen maar op zitten en niet mee koken
En hoe vertel je dat aan Ross?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Maar misschien kan ik dat beest doorverkopen en dáár dan een Kitchenaid voor halen
Ja eh, nietquote:
En hoe snel denk jij dat hij daar achter komt?quote:
Tijdens het zacht melodieus zoemen van de Kitchen Aid in de keuken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
En hoe snel denk jij dat hij daar achter komt?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijdens het zacht melodieus zoemen van de Kitchen Aid in de keuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |