Ok, ik had vandaag een paar dagbehandelingen/bedden voor cardioversie en een slokdarmecho met dormicum. Voorheen mailden we de opname, maar nu gaan we het zelf doen en ook de info aan de pt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:51 schreef Isabeau het volgende:
En ja, Bluezz, met name KNO doet dat. Wij plannen de OK's vooral nog.
Beetje rare gedachtengang, Sunnyquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat ik mezelf wat wortelsalade ga dwangvoederen om tenminste íets gezonds binnen te krijgen..
Er is nog genoeg te plannen qua grote OK's hoor!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:00 schreef Bluezz het volgende:
Ok, ik had vandaag een paar dagbehandelingen/bedden voor cardioversie en een slokdarmecho met dormicum. Voorheen mailden we de opname, maar nu gaan we het zelf doen en ook de info aan de pt.
Leuk! Maar ik maak me daarbij wel meteen zorgen over die leuke dames van de opname die we daarbij werkeloos gaan maken
Je hoeft niet te eten als het je tegenstaat hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat ik mezelf wat wortelsalade ga dwangvoederen om tenminste íets gezonds binnen te krijgen..
Nee, maar ben bang dat ik anders straks snaaineiging krijg..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft niet te eten als het je tegenstaat hoor
Of gewoon niet. Snoep kan ik ook blijven eten. Het vult niet, ik krijg er geen voldaan gevoel van. wel een hoop energie waar ik dan natuurlijk weer niets mee doe. Eigenlijk moet je dat gewoon nooit in huis hebben, maarja een beetje zoetekauw weet natuurlijk hoe erg ondoenlijk dat is, geen snoep kopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:16 schreef z80 het volgende:
in 2 dagen tijd een kilo snoep weggewerkt. volgend keer maar weer een klein zakje kopen.
geen snoep in huis kan niet. eerder de vrieskist leeg dan de snoep kast.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:58 schreef Vork het volgende:
[..]
Of gewoon niet. Snoep kan ik ook blijven eten. Het vult niet, ik krijg er geen voldaan gevoel van. wel een hoop energie waar ik dan natuurlijk weer niets mee doe. Eigenlijk moet je dat gewoon nooit in huis hebben, maarja een beetje zoetekauw weet natuurlijk hoe erg ondoenlijk dat is, geen snoep kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Zie bijschriftquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:36 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi he? Met zo'n zelfontspanner een foto van jezelf maken?
Oh ja..dat kan natuurlijk ook.quote:
Wat een scharminkel he.. ik heb hem zelf jammer genoeg niet gezien omdat ik met Sam buiten dat verblijf moest blijven..quote:
quote:In an autopsy report of 5559 instances of sudden death, (0.6%) reportedly occurred during sexual intercourse. Two other autopsy studies reported similarly low rates (0.6%–1.7%) of sudden death related to sexual activity. Of the subjects who died during coitus, 82% to 93% were men, and the majority (75%) were having extramarital sexual activity, in most cases with a younger partner in an unfamiliar setting and/or after excessive food and alcohol consumption.
Tuurlijk heb ik gelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
MopperPee heeft hier wel een puntje van aandachtHij komt niet helemaal lekker scherp over. Misschien een tikkie sharpening eroverheen halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |