Ik tank daar vaak (total tankpas, terwijl we in Roosendaal geen total hebbenquote:
Ja, haha.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik tank daar vaak (total tankpas, terwijl we in Roosendaal geen total hebben) en zie daar inderdaad altijd een dikke rij staan. Ook maar eens proberen
En ook een Delifrance toch? Toen ik bij AVR werkt, gingen we daar altijd lunchenquote:
Delifrance is aan de andere kantquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
En ook een Delifrance toch? Toen ik bij AVR werkt, gingen we daar altijd lunchen
Kut, een jaar wat gemist dus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Delifrance is aan de andere kant(BoZ > R'daal)
Doner is van R'daal > BoZ
Zie je nou wel!quote:Op maandag 5 maart 2012 11:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb een etentje voorgesteld, gewoon lekker naar de Griek ofzo, en anders ergens wat drinken. Zal ergens vanmiddag wel een reactie krijgen, maar ze liet in ieder geval weten heel graag wat af te spreken. Alleen weinig tijd natuurlijk nu met klussen enzo, maar ik heb er wel een positief gevoel bij.
Idd, ben nu al nerveusquote:Op maandag 5 maart 2012 13:14 schreef automatic_ het volgende:
Ach... Dat maakt ook niet uit
Hopelijk krijg je vanmiddag een reactie en staat het vast
Marktplaats?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:22 schreef EDMAN- het volgende:
handig, win ik kaartjes voor een feestje waar ik al kaartjes van heb gekocht
Handig!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:22 schreef EDMAN- het volgende:
handig, win ik kaartjes voor een feestje waar ik al kaartjes van heb gekocht
Op z'n Grieks, altijd goed.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb een etentje voorgesteld, gewoon lekker naar de Griek ofzo, en anders ergens wat drinken. Zal ergens vanmiddag wel een reactie krijgen, maar ze liet in ieder geval weten heel graag wat af te spreken. Alleen weinig tijd natuurlijk nu met klussen enzo, maar ik heb er wel een positief gevoel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |