Ik ben bijvoorbeeld net klaar met een deadline. En heb er niet echt bij gestrest. Je moet iets als uitlaapklep vinden. Ik ontdoe me altijd van negatieve dingen door gitaar te spelen of gezellig iets met vrienden of mijn vriendin te doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 04:14 schreef Mishu het volgende:
Ik heb het soms echt fakking druk met enorm veel deadlines. Ik loop dan echt op mijn laatste benen en de stress neemt enorm toe. Na zo'n periode moet ik minstens 2 weken uitrusten.
Hoe gaan jullie om met stress en wat kan ik het beste doen om niet de hele tijd helemaal op te zijn? Want ik ben wel een beetje klaar met dat gestresst gevoel
Waar komt die stress vandaan? Uit je vaste baan? Of ben je eigen ondernemer?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 04:14 schreef Mishu het volgende:
Ik heb het soms echt fakking druk met enorm veel deadlines. Ik loop dan echt op mijn laatste benen en de stress neemt enorm toe. Na zo'n periode moet ik minstens 2 weken uitrusten.
Hoe gaan jullie om met stress en wat kan ik het beste doen om niet de hele tijd helemaal op te zijn? Want ik ben wel een beetje klaar met dat gestresst gevoel
Ehm 2 studies tegelijk en een studie die enorm veel van je vergt. Het is het 1e jaar dus je wordt echt gepusht tot de limit. Dan heb ik in 2 weken tijd bijv. 2 tentamens, 3 presentaties en 2 essays. Waar je dus enorm veel teksten voor moet lezen, in korte tijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:25 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Waar komt die stress vandaan? Uit je vaste baan? Of ben je eigen ondernemer?
En hoe gaat je partner er mee om als jij gestresst bent? Mijn vriendin gaat de hele tijd klagen over hoe druk ze het heeft. Dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen, en dan ga ik pushen om er wat aan te doen.
Hoeveel uur ben je daar nou aan kwijt. Ik zat ook altijd zo te klagen toen ik nog studeerde. Begin maar aan 40 uurige werkweek en kom dan nog klagen dat je tijd te kort hebt. Moet je later ook doen he!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ehm 2 studies tegelijk en een studie die enorm veel van je vergt. Het is het 1e jaar dus je wordt echt gepusht tot de limit. Dan heb ik in 2 weken tijd bijv. 2 tentamens, 3 presentaties en 2 essays. Waar je dus enorm veel teksten voor moet lezen, in korte tijd.
En ik wil dan vervolgens anders halen want daar betaal ik mijn collegegeld voor, ik heb geen zin om te treuzelen![]()
Je doet nog een opleiding zie ik. Stress? Durf je dat woord uberhaupt wel in de mond te nemen? Weet je wat stress is, hier een voorbeeld.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 04:14 schreef Mishu het volgende:
Ook studentjes voelen stress als je 3 banen hebt waar je best wat verantwoordelijkheid draagt en dan ook nog een fulltime studie doet en je slaapt maar 3 uur per dag bijna een jaar lang ja dan voel je op den duur redelijk wat stressquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Je doet nog een opleiding zie ik. Stress? Durf je dat woord uberhaupt wel in de mond te nemen? Weet je wat stress is, hier een voorbeeld.
Mijn sous chef van de laatste paar maanden die iedere dag om 7 uur begon en om 22 00 naar huis ging omdat de chef met een burn out thuis zit. Mijn sous chef die tijdens kerst om 3 uur snachts begon en om 11 uur savonds naar huis ging en dat 2 dagen lang. Er kwamen 5000 man met kerst en hij moest alles alleen doen, ook de rest van de tijd kreeg hij alles op z´n bord, hij moest het maar regelen. En toch iedere dag braaf om 7 uur aanwezig tot 10 uur savonds iedere dag.
Dat is stress. (nu met burnout thuis)
Dus fuck op met je pussy verhaaltje over je opleiding die stress geeft.
Dit is kritiek net zo opbouwend als de penis op momenten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 04:17 schreef Salvad0R het volgende:
Gewoon schijt aan.
Fuck jou joh Kankerslaaf .
Waarom doe je twee studie tegelijk? Is dat niet wat veel van het goede?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ehm 2 studies tegelijk en een studie die enorm veel van je vergt. Het is het 1e jaar dus je wordt echt gepusht tot de limit. Dan heb ik in 2 weken tijd bijv. 2 tentamens, 3 presentaties en 2 essays. Waar je dus enorm veel teksten voor moet lezen, in korte tijd.
En ik wil dan vervolgens alles halen want daar betaal ik mijn collegegeld voor, ik heb geen zin om te treuzelen![]()
mezelf aftrekken doe ik dan, maar voor jouw zit dat er niet bij...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 04:14 schreef Mishu het volgende:
Wat een diskwalificatie. Echt een non-argument. Omdat ergens in de wereld iemand het slechter heeft, mag TS geen last hebben van stress. Dat is hetzelfde als geen honger mogen hebben, want de kindjes in Afrika hebben het veeeeel slechter.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Je doet nog een opleiding zie ik. Stress? Durf je dat woord uberhaupt wel in de mond te nemen? Weet je wat stress is, hier een voorbeeld.
Mijn sous chef van de laatste paar maanden die iedere dag om 7 uur begon en om 22 00 naar huis ging omdat de chef met een burn out thuis zit. Mijn sous chef die tijdens kerst om 3 uur snachts begon en om 11 uur savonds naar huis ging en dat 2 dagen lang. Er kwamen 5000 man met kerst en hij moest alles alleen doen, ook de rest van de tijd kreeg hij alles op z´n bord, hij moest het maar regelen. En toch iedere dag braaf om 7 uur aanwezig tot 10 uur savonds iedere dag.
Klinkt meer als een slechte organisatie en een werknemer die het probleem van zijn baas op zijn schouders neemt, tot het ongezonde aan toe.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:06 schreef Equites het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |