quote:Zoooo, snow patrol was echt GEWELDIG!!Was zeker de moeite waard om er helemaal heen te rijden en een paar keer in de vielen te staan. Maar nu, lekker slapen ♥
Op die eerdere begrafenis niet gezien/gekeken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en vandaag dus voor het eerst een dood persoon gezien. Vandaag was de visitatie, morgen de begrafenis. Dus dan mag ik weer.
Op mijn mobiel zag ik het ook gewoon staan, nu op mijn labtop niet meer. C4 en ophelia zulllen ook wel heel speciale mobiele gaven hebben om klonen te herkennenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat zo snel dan?
Of gebruik je een anders standaard lettertype?
welke? van dat kind? Nee, die was niet meer toonbaar...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op die eerdere begrafenis niet gezien/gekeken?
mijn avond is pas net begonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft 8 uur achter elkaar geslapen.![]()
![]()
![]()
En toen ik Sven riep om kwart voor 7 om te komen kijken naar hoe Mattís in bed lag kreeg ik ook allemaal gemopper (z'n wekker was om 6 uur al af gegaan), dus hij heeft het niet van een vreemde.![]()
Goedemorgen!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:37 schreef Soempie het volgende:
Mattís slaapt sinds een paar dagen op z'n eigen kamer. Dus, gisteravond leg ik hem om half 11 in bed en zet de nieuwe babyfoon aan. Word ik vanmorgen om half 7 wakker. Nou slaapt hij wel door, maar nooit 8 uur achter elkaar.Dus ik eerst controleren of mijn babyfoonding wel verbinding heeft en daarna naar beneden gelopen om een fles klaar te maken. Eerst met het idee van:
en langzamerhand kwamen er allemaal doemscenario's in m'n hoofd over verstikking en weet ik wat. Snel weer naar boven om te controleren:
En slapende baby's ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft 8 uur achter elkaar geslapen.![]()
![]()
![]()
En toen ik Sven riep om kwart voor 7 om te komen kijken naar hoe Mattís in bed lag kreeg ik ook allemaal gemopper (z'n wekker was om 6 uur al af gegaan), dus hij heeft het niet van een vreemde.![]()
Goedemorgen!![]()
Mooie naam ook, Isabelle.quote:
Samen met mijn labpartner... daar gaat ze voorlopig ook definitief wonen met logeerpartijtjes bij mijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mooie naam ook, Isabelle.
Hou je haar, PS?
Dan hebben ze een beter einde dan mijn labratjes van de middelbare school.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Samen met mijn labpartner... daar gaat ze voorlopig ook definitief wonen met logeerpartijtjes bij mij
Noooooooooooquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:39 schreef PhysicsRules het volgende:
iarl, ik heb weer een 7-letterwoord, maar kan deze nog niet kwijt
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:39 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
"Mama, wat heb je nu weer voor vogelnest op je hoofd? En waarom loop je op twee verschillende sokken?"
/Facepalm
En wiens kloon ben jij?quote:
Bart is mijn originele eerste account, heb verder drie kloonsquote:
Helaasquote:Kunnen jullie als mod's iets traceren v.w.b. kloons of zo?
Welke? Was zij Nepbrionic?quote:Ik vind die van PS toch wel op het randje...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dan hebben ze een beter einde dan mijn labratjes van de middelbare school.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:39 schreef PhysicsRules het volgende:
iarl, ik heb weer een 7-letterwoord, maar kan deze nog niet kwijt
Wordfeud gok ik zoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:37 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
We hadden twee ratjes die door een zelfgemaakt doolhof moesten lopen. De ene snapte het al na een of twee keer, de andere rat vertikte het en bleef in z'n hoekje zitten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die ratjes zijn natuurlijk voor eenmalig gebruik.Had ik nooit zo bij stil gestaan. Vind het wel zo leuk dat PS die van haar houdt.
Gaan jullie haar nog meer leren?
B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |