ik drink wel door een rietje u_uquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
mar hhihi je als je drinkuh sout smaakd heb ik er geehaabee in gedaan xD xD
het was allemaal toch maar een grote leugenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:11 schreef twi het volgende:
Ik dacht, ik sluip binnen. Ik vnid het altijd zo rot om kwalitatief hoogstaande discussies te onderbreken.
Tsja, jij bent zo kieskeurig, ik heb voldoende pogingen gewaagd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
het was allemaal toch maar een grote leugen
forever alone enzulks
vergeef het mij oh waarde twiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:14 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, jij bent zo kieskeurig, ik heb voldoende pogingen gewaagd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:11 schreef twi het volgende:
Ik dacht, ik sluip binnen. Ik vnid het altijd zo rot om kwalitatief hoogstaande discussies te onderbreken.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]je breekt mijn hartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
e-hosselaarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
whatsapp dan?![]()
wat ik kan het me niet meer herinneren dat ik dat heb gezegd![]()
ik ben nooit dronkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
e-hosselaar
en dat komt omdat je dronken was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |