Nee, zonder zonnebril is ze van mij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef Milou__ het volgende:
Ik geef haar een kans zonder zonnebrillen.
oke, dan wil ik haar met.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, zonder zonnebril is ze van mij.
Dat lukt jou toch ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met één hand is het lastig typen, vergeef hem.
Mag je zo wel meenemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:30 schreef jna het volgende:
[..]
Voor jou eentje uit Friesland.
[ afbeelding ]
cuuuute.quote:
Ze is toch van mij.quote:
Jaren 90 stijl make-up.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, dat dacht ik wel. Ik die minder eigenlijk.
[ afbeelding ]
Meh, die kop is sowieso niet bijzonder.quote:
Beterquote:
ik vind brede dijen niet vervelend hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jaren 90 stijl make-up.![]()
Haar dij lijkt enorm breed. Ligt het aan mij?
Dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik vind brede dijen niet vervelend hoor.
Oh, ik vind haar wel wat hebben. Alleen jammer van die graffitiquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Meh, die kop is sowieso niet bijzonder.
Toffe tattoos, dat wel.
+1.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ik vind haar wel wat hebben. Alleen jammer van die graffiti.
[ afbeelding ]
Rawwrr.
agreedquote:
Niet echt. Ik heb niet een specifieke voorkeur ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:43 schreef Milou__ het volgende:
Oh lien, we hebben echt een andere smaak
Nee hij valt daarna meteen in slaap.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:43 schreef jna het volgende:
Is luctor meteen voor een 2de ronde gegaan?
Oh dus als ie morgen wakker wordt plakt alles aan elkaar?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee hij valt daarna meteen in slaap.
...dat vraag je aan mij?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:45 schreef jna het volgende:
[..]
Oh dus als ie morgen wakker wordt plakt alles aan elkaar?
Maar als je het niet zo vaak doet, dan lijkt me van wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
Als je 't 'alleen' doet is dat altijd wel veel minder, vreemd genoeg. Dan veel minder de neiging om BAMMMM in slaap te vallen.
Kon ik dat maarquote:
quote:
Kak, serieuze interesse dus. Volgende week komen ze weerquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef Piles het volgende:
Noes
Kom je voor de housewarming (). Mag je wel opschieten, morgen weer een kijker
Probleem?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:13 schreef Milou__ het volgende:
Dus jij quote een post van 2 dagen terug nota bene van jezelf...
Iets van 3 maanden wel geloof ik, geen idee of die nog vrij is thoughquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Kak, serieuze interesse dus. Volgende week komen ze weer
Iemand nog wat te huur in de buurt van Amsterdam?
Geen probleem, was dit uiteindelijk ookquote:
Dat wordt wat lastigerquote:Of waar ze specifiek vrouwen zoeken
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen probleem, was dit uiteindelijk ook
[..]
Dat wordt wat lastiger
Bedankt voor de tip, maar het is wel erg tijdelijk tot eind meiquote:
Ja die komen niet echt veel langs op fbquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar het is wel erg tijdelijk tot eind mei
En ik was niet echt van plan om in een kamer te gaan zitten, minimaal studio/appartement
Lekker kopen en dan verhuren aan lekkere studentes van de UvA/VU/HvAquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Behoorlijk jaHier in de buurt staan er tientallen te koop
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:18 schreef jna het volgende:
[..]
Lekker kopen en dan verhuren aan lekkere studentes van de UvA/VU/HvA
Puistjes enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:32 schreef Lithia het volgende:
Jup.
Al heb ik geen idee hoe mijn hoofd naar een pizza kan veranderen.
ahhquote:
jupquote:
Nope, het klopt gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:45 schreef jna het volgende:
Dus eigenlijk willen jullie huilend in een hoekje genomen worden?
Ik moest wilde nog iets afmaken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:43 schreef Bravebart het volgende:
1 over 6, jochie tochHielden ze je te lang vast bij de vrijmibo?
De vrijmibo?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest wilde nog iets afmaken.
Het werk van een collega die wel naar de vrijmibo ging?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest wilde nog iets afmaken.
Zo hehe, het dringt nu eindelijk door wat vrijmibo isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:52 schreef jna het volgende:
[..]
Het werk van een college die wel naar de vrijmibo ging?
Nu jij bier drinkt is het wellicht iets om te overwegenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo hehe, het dringt nu eindelijk door wat vrijmibo is![]()
Geen vrijmibo bij ons op het werk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:52 schreef jna het volgende:
[..]
Het werk van een collega die wel naar de vrijmibo ging?
Ja, en nu werk ik niet op vrijdagquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:56 schreef jna het volgende:
[..]
Nu jij bier drinkt is het wellicht iets om te overwegen
Ben jij zo iemand die op donderdag of zelfs al vroeger prettig weekend tegen zijn collega's zegt.quote:
En je werkt er nog omdat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen vrijmibo bij ons op het werk.
Ja, en maandag slaap ik mn kater uitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die op donderdag of zelfs al vroeger prettig weekend tegen zijn collega's zegt.
Had de corsa al hèquote:
Ford focus, 2006, alles, jeweet.quote:Wat voor één?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had de corsa al hè [ afbeelding ] . Dus nu zit ik met 2 auto's en 4 motoren. Wat nou crisis,
.
quote:Ford focus, 2006, alles, jeweet.
Idd, egoïst.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:18 schreef jna het volgende:
IDZ heeft gewoon ooit de loterij gewonnen zonder het ons te vertellen
Je kan een afspraak met m'n oma maken, die zal samen met jou je wensen en de mogelijkheden doornemen en op basis daarvan een offerte opstellen.quote:
schadevrije jaren van de motor worden (bij ons iig) eigenlijk niet overgenomen op de motor... waarmee heb je het ongeluk gehad? auto of motor?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
Nou hoop ik dat die verzekering goed gefixt is.
Zal je zien dat ze m'n schadevrije jaren van de motor (je zou het niet zeggen maar dat zijn er meer) niet meenemen maar de schade die ik vorig jaar geclaimd heb (R1 + lantaarnpaal = $$) wel. Ze vinden altijd wel een manier om je te naaien, ben benieuwd
.
Motor. Ik werd net (wakkerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:51 schreef Californium het volgende:
[..]
schadevrije jaren van de motor worden (bij ons iig) eigenlijk niet overgenomen op de motor... waarmee heb je het ongeluk gehad? auto of motor?
Over verzekeringen gesproken straks weer werken
Nopequote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:58 schreef Californium het volgende:
Tevens ook cruciale vraag: verzeker je de auto bij zelfde maatschappij als de vorige?
Heb je geluk...als het met de auto was geweest was het anders geweest en was het handig geweest om bij dezelfde te verzekeren...waar zit je nu?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Motor. Ik werd net (wakker) gebeld of dat wel klopte omdat je volgens haar meer in schadevrije jaren terug zou vallen dan ik had opgegeven. Alleen volgens mij moet het gewoon kloppen. Ik viel door die schade maar 2 treden terug. Dus ja.
Maar de schadevrije jaren van de motor worden iig gewoon overgenomen.
[..]
Nope.
IK VOEL ME AANGETAST IN M'N PRIVACYquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je geluk...als het met de auto was geweest was het anders geweest en was het handig geweest om bij dezelfde te verzekeren...waar zit je nu?ik kan evt svj altijd controleren (op werk)
Zo handig!
quote:
Zonder gegevens kan ik toch nietsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
IK VOEL ME AANGETAST IN M'N PRIVACY![]()
Met de motor zit ik bij Nedasco en Intrasurance, met de auto nu bij Bruns ten Brink (lekker goedkoop.. en met auto's maak ik toch geen brokken).
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:21 schreef jna het volgende:
Jeeej. Opgelicht via marktplaats, altijd al eens willen meemaken.
Game voor ps3 gekocht, zoals zo vaak.Wel even naam en rekeningnummer gecheckt voor de zekerheid, maar geen meldingen van fraude. Geld overgemaakt en vervolgens niks ontvangen. Zonet weer op naam gezocht en nu allemaal meldingen van mensen die precies hetzelfde is overkomen.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:25 schreef jna het volgende:
[..]
Game voor ps3 gekocht, zoals zo vaak.Wel even naam en rekeningnummer gecheckt voor de zekerheid, maar geen meldingen van fraude. Geld overgemaakt en vervolgens niks ontvangen. Zonet weer op naam gezocht en nu allemaal meldingen van mensen die precies hetzelfde is overkomen.
Zo Merlin kijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet zo heel veel bijzonders. Dadelijk even de stad in. En jij?
Fick jaaaaa!quote:
Naar Energy geweest?quote:
Oooooh! Ja was goed hoorde ikquote:
Even aan het doelsaldo werken.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:37 schreef Bravebart het volgende:
Ajax wordt wel goed in vertekende uitslagen neerzetten hè?
PSVquote:Op zondag 4 maart 2012 16:42 schreef Bravebart het volgende:
Oooh, Twente staat alweer voor zie ik! Niks aan het handje dus luctor!
Ik keek pas in de 2e helft en toen was ajax gewoon de baas.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:37 schreef Bravebart het volgende:
Ajax wordt wel goed in vertekende uitslagen neerzetten hè?
Natuurlijk. Hij wil de spanning erin houden.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef jna het volgende:
Maar bert stelt van persie ook op en Huntelaar niet
Ghehe, trololololllquote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef Isdatzo het volgende:
En terecht. Het is toch ook gewoon natrappen? Niet hard, dat klopt. Gewoon ontzettend DOM.
Nee, twente moet winnen. 3-4 zou ideaal zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PSV komt terug. Nog drie te gaan.
Ja logisch. Gewoon die Engelsen even laten zien dat hun topscorer van die Mickey mouse competitie nog geen fractie van de klasse bezit van super Klaas-Jan.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij wil de spanning erin houden.
Gast, dit zijn de tikjes die je de complete wedstrijd geeftquote:
Weet douglas toch ook?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, dit zijn de tikjes die je de complete wedstrijd geeftAlleen bij een duel heet het opeens naaaientrappen
Lijkt me een gevaarlijke implicatie!quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me een gevaarlijke implicatie!
Wat moet je daaaaaaar nou weer?quote:
VW-Speed MidWinter Meeting. Bij Frans Op Den Bult. Zo even aan de bultburger!quote:
Wat dan? Mijn stream had er geen zin meer inquote:
kaart voor michajlovquote:Op zondag 4 maart 2012 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat dan? Mijn stream had er geen zin meer in
Tijdrekken?quote:
Dan is Pieters toch vrij belangrijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:48 schreef jna het volgende:
Wait, whut... Ik realiseer me nu pas dat Pieters wel linksback speelt in het Nederlands elftal, maar niet bij PSV ()
quote:
Juist Onslow!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |