Daar zat ik ook al naar te kijken jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef franklop het volgende:
hadewych is winnaar, AM is de mol
zo aan het omhelsen te zien
Ja, hier:quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef MagicIsland1 het volgende:
is er ergens een spoiler te vinden met wie de mol is?
na zo een aflevering kunnen ze de pot op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Aan hoe ze knuffelen: AM de mol, Hade wint en Liesbeth verliezer.
ah goede aanwijzing naar de molquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef Strooper het volgende:
Volgens mijn vriendin leek het kapsel van Annemarie op het laatst op een molshoop
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anne Marie was erg verdacht aan het strijken, ik vertrouwde dat voor geen meter, stel dat ze het ijzer te lang op dat jurkje liet staan?
Ik overweeg een last minute switch.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef MagicIsland1 het volgende:
is er ergens een spoiler te vinden met wie de mol is?
na zo een aflevering kunnen ze de pot op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Hadewych heeft gewonnen. Ze was erg blij, maar verrast blij. Als Mol weet je dat je de Mol bent. Als kandidaat weet je niet dat je gewonnen hebt.
Ja of ze maakten eerst bekend wie de mol is, en omhelsden allemaal Hadewych.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef franklop het volgende:
hadewych is winnaar, AM is de mol
zo aan het omhelsen te zien
Niet haten op Hadewych.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef roos94 het volgende:
Hadewych heeft echt geen kledingsmaak. Een super leuk rokje en dan een zwartwit shirt erboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |