abonnement Unibet Coolblue
pi_108875002
Hoe zijn de ervaringen met de archos 10 g9.
Mijn pa wil deze voor beetje internet(flash voor zijn illegale voetbal praktijken) filmpjes kijken en hartenjagen:-) .
Is het een aanrader voor die prijs? Hij heeft geen zin in chinatabs. Wil het liefst de mediamarkt verkoper de kop in kunnen meppen als hij het niet doet:-P .
pi_108878221
Zenithink heeft een nieuwe versie van de C91. Al zie ik hem nog niet in de webshops:
http://www.zenithink.com/Eproducts_C91_2.php
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_108880440
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 8 maart 2012 @ 21:29:35 #54
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_108880454
Enige verschil is dat de 512MB RAM nu 1GB is, wat ze wel móeten doen, want de concurrentie heeft dat allang. Wat ik niet begrijp is waarom ik geen reactie heb op m'n mailtje wanneer de C92 komt. :( FUUUU! Ben wel benieuwd naar de eerste reviews e.d. Die rotknopjes op de C91. Ik mot geen aanraakgevoelige vaste knoppen óp het scherm. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_108882941
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef shiznuts het volgende:
Enige verschil is dat de 512MB RAM nu 1GB is, wat ze wel móeten doen, want de concurrentie heeft dat allang. Wat ik niet begrijp is waarom ik geen reactie heb op m'n mailtje wanneer de C92 komt. :( FUUUU! Ben wel benieuwd naar de eerste reviews e.d. Die rotknopjes op de C91. Ik mot geen aanraakgevoelige vaste knoppen óp het scherm. :P
Ben ook wel benieuwd naar de C92, is daar al meer over bekend? links/youtube movies?
pi_108886618
quote:
Wow, $120 voor een 9.7" tablet. Dat is wel erg goedkoop! :o (Wel wholesale prijs though...)
Wel jammer van de 512mb RAM, zoals Shiz als zegt. Het zou het beste zijn als ze dat even veranderen naar 1GB.

Het is dat ie zo goedkoop is, maar verder is ie niet echt interessant. D'r is al een overdaad aan tablets met dezelfde specs (9.7" IPS scherm, Allwinner A10, Mali 400 e.d.) De 4GB intern geheugen is juist al wat minder dan vergelijkbare tablets met 16GB.
Niet heel erg ofzo; tablet is voor mij geen pc waar ik vrachten Full HD films e.d. op ga zetten ofzo. En 32GB Micro SD is op zich ook 'maar' ¤20. Hoewel, dat is 22% van de tabletprijs _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 08-03-2012 23:09:52 ]
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:20:05 #57
327191 RobertNL
For your gear.
pi_108890076
120 dollar bij afname van 1000 stuks. Zeg dus 140 bij 500 stuks (dat zal een beetje webshop vast weg kunnen stampen).

140 dollar + kosten (10) + winst (20) + shipping (30) = 200 dollar. Valt best mee dus ;-) Aangezien hij over een half jaar pas goed te verkrijgen is (meen ik ergens gelezen te hebben). Zal de prijs nog iets dalen, maar spectaculair is het niet aangezien: 512 MB RAM/4GB ROM.


De nieuwe Zenithink :D, op het scherm na is dat mijn nieuwe China tab. (al zou een DC A9 helemaal perfect zijn).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:47:47 #58
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_108899284
ICS is nu beschikbaar voor Archos G9.
Burnt to the core but not broken
pi_108904589
Bij de Bart Smit kan je een 10inch tablet kopen (A8 1ghz vlgns mij). Is dat wat? Of die 200 euro beter voor een China Tab uitgeven?
pi_108906917
Beter chinatab.
Bart smit is echt speelgoed;-)
Of de archos arnova 10 g9 voor 260 euries heeft nu 4.0.
Vandaag gehaald voor mijn pa. Ding verbaasd me. Zelf galaxy tab. Maar archos doet er niet voor onde
Kwaliteit is wat minder maar degelijk genoeg. top voor die prijs. Alleen 512mb ram. Gewoon niet teveel multitasken. Of even apps killen
pi_108917587
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef RobertNL het volgende:
120 dollar bij afname van 1000 stuks. Zeg dus 140 bij 500 stuks (dat zal een beetje webshop vast weg kunnen stampen).

140 dollar + kosten (10) + winst (20) + shipping (30) = 200 dollar. Valt best mee dus ;-) Aangezien hij over een half jaar pas goed te verkrijgen is (meen ik ergens gelezen te hebben). Zal de prijs nog iets dalen, maar spectaculair is het niet aangezien: 512 MB RAM/4GB ROM.

De nieuwe Zenithink :D, op het scherm na is dat mijn nieuwe China tab. (al zou een DC A9 helemaal perfect zijn).
Tja, dan zijn de hét selling point van deze tablet wel kwijt, aangezien de rest van de tablet nou niet echt interessant is...
  zaterdag 10 maart 2012 @ 08:52:19 #62
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_108932150
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:24 schreef corkydiggles het volgende:
Beter chinatab.
Bart smit is echt speelgoed;-)
Chinatabs niet zeker met hun minder-dan-250-euro tabletjes :D
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_108933287
Eigenlijk zijn alle tablets speelgoed :P
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:43:19 #64
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_108949196
quote:
Ainol Official Fanpage woensdag
We are launching new products in April. Hint: Dual core!
En op SlateDroid:
quote:
Recently all online stores are out of stock of Ainol NOVO 7 Aurora. That’s because Ainol is short of IPS screen and control board to produce Aurora. To deal with those problems Ainol is working on a new design of Aurora. In this new design, they will change the IPS supplier for better quality and larger volume. They will also change the CPU. The current CPU on Aurora is AllWiner A10. Although it’s called “Many-Core”, it’s actually a single core CPU – many core just means the CPU, DSP, and CPU cores are all together. Although it’s called “A10″, it is actually ARM A8 based. The new design of Aurora will be using a real dual-core ARM based CPU. It is expected that the new version of Aurora will be released by beginning of April.
quote:
Pricetag:
$189.90
Rockchip RK30xx?
quote:
The Rockchip RK30xx platform features:
Dual-core ARM Cortex-A9 processor with up to 1.4GHz speed, implemented with Artisan Processor Optimization Pack (POP)
Quad-core ARM Mali-400 MP GPU, supporting OpenGL ES 1.1/2.0 and OpenVG 1.1
Full memory support, including DDRIII, DDRII, and LPDDRII
High performance dedicated 2D processor
1080P multi-format video decoder
1080P video encoding for H.264 and vp8
Stereoscopic 3D H.264 MVC video codec
Embedded HDMI 1.4a, supporting 3D display
Embedded 60bit/s ECC, supporting MLC NAND, E-MMC, i-NAND and booting
Support of dual panel display and dual camera

Availability
Samples of the Rockchip RK30xx platform will be available in March 2012.
Could be interesting... :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_108949332
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

En op SlateDroid:

[..]

[..]

Rockchip RK30xx?

[..]

Could be interesting... :9
Blijft 7", dus :{w
Dat processors sneller/beter worden is dan wel weer mooi...
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:47:56 #66
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_108949354
Google brengt in mei een tablet onder eigen naam uit, die het samen met Asus heeft ontwikkeld, claimt geruchtensite Digitimes. Het zou gaan om een apparaat met een schermdiagonaal van 7 inch, dat de concurrentie met de Kindle Fire moet aangaan.

Google-topman Eric Schmidt bevestigde in december dat Google met een eigen tablet op de markt komt, waar het ook al smartphones onder de eigen Nexus-naam uitbrengt. Bij het ontwikkelen van de tablet werkt Google samen met Asus, beweert de Taiwanese site Digitimes van zijn bronnen vernomen te hebben.

Het resultaat zou een 7"-tablet zijn, met een prijs van 199 tot 249 dollar, waarmee de beide partijen de concurrentie met de Kindle Fire van Amazon zouden aangaan. De verwachting is dat de tablet de eerste is die standaard met de Google Play Store geleverd gaat worden.

Google zou ook HTC en Acer overwogen hebben als partner, maar HTC zou huiverig zijn geweest om een goedkope tablet uit te brengen, omdat dit nadelig zou zijn voor zijn naam als high-end fabrikant, terwijl Acer niet voldoende r&d-capaciteit zou hebben, beweert Digitimes.

Asus heeft al een 7"-tablet in zijn assortiment: de Memo 370T. Deze tablet, die we begin dit jaar onder handen namen, heeft een 7"-ips-scherm met een resolutie van 1280x800 pixels, wordt aangedreven door Nvidia's Tegra 3-quadcore en gaat in Nederland wellicht 249 euro kosten.
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  Donald Duck held dinsdag 13 maart 2012 @ 20:27:13 #67
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_109062823
Ik probeer een tablet voor iemand in te stellen, het ding heet blijkbaar Yarvik.
Geen idee welke android, maar het voelt vreselijk gedateerd. (edit: gevonden: 2.3.4)
Het probleem: het ding vergeet iedere keer nadat het in standby is geweest op welk draadloos netwerk het zit. Dus dat betekent iedere keer opnieuw naar de instellingen en het netwerk aantikken. Te vervelend. Hoe kan ik dat vastzetten?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:36:38 #68
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109063375
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik probeer een tablet voor iemand in te stellen, het ding heet blijkbaar Yarvik.
Geen idee welke android, maar het voelt vreselijk gedateerd. (edit: gevonden: 2.3.4)
Het probleem: het ding vergeet iedere keer nadat het in standby is geweest op welk draadloos netwerk het zit. Dus dat betekent iedere keer opnieuw naar de instellingen en het netwerk aantikken. Te vervelend. Hoe kan ik dat vastzetten?
In de play market: Wifi locker oid, dat zou een oplossing kunnen zijn.

Welke Yarvik is het? (misschien beter meteen een rom erop knallen, indien aanwezig.)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Donald Duck held dinsdag 13 maart 2012 @ 20:44:11 #69
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_109063784
Yarvik tab420 zo te zien.
En het ding kan niet op de echte Market / Play voor zover ik zie. Apps moeten worden gedownload via iets wat Getjar heet. Daarin is wifi locker niet te vinden helaas.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_109065090
Volgens mij niet helemaal het goede topic maar ik wil een tablet kopen voornamelijk voor het lezen van comics en wat internetten.

Iemand hier ervaring met de blackberry playbook lijkt me wel een leuke voor een klein prijsje.
^
  dinsdag 13 maart 2012 @ 21:17:08 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109065683
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Yarvik tab420 zo te zien.
En het ding kan niet op de echte Market / Play voor zover ik zie. Apps moeten worden gedownload via iets wat Getjar heet. Daarin is wifi locker niet te vinden helaas.
Kan zo niks vinden. Dat is de reden dat ik die dingen ook maar crap vindt. Te kleine fanbase om firmware te maken.
Dan beter een China tab waar veel ontwikkelaars mee bezig zijn (en bij een ''goed'' merk ook nog eens meer dan een jaar fabrieks firmware ondersteuning (zenithink bijvoorbeeld) :D

Deze is het, hier te downloaden even op een USB of micro SD zetten en installeren ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef liveevil het volgende:
Volgens mij niet helemaal het goede topic maar ik wil een tablet kopen voornamelijk voor het lezen van comics en wat internetten.

Iemand hier ervaring met de blackberry playbook lijkt me wel een leuke voor een klein prijsje.
Geen idee of het wat is, maar voor de prijs lijkt het mij ok, met de Android market erop heb je denk ik alle comic apps wel bij elkaar (maar hoe en of dat werkt weet ik niet).

anders kan misschien kan een tablet van 120 euro je ook al bedienen (Ainol ELF, ONDA V40 eliete oid.).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_109067927
Zijn die uit China?, ik wil niet via een webshop bestellen nl, over bv zo'n tomtec ding van de bart smit lees ik ook niet veel goeds en die ligt zelfs rond dezelfde prijs..

Met de playbook heb je volgens mij wel een degelijk product in handen, ook gezien de prijs waar die mee begon. dan betaal ik liever een paar tientjes meer voor betrouwbaarheid.
^
  maandag 19 maart 2012 @ 15:48:47 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109275608
:W

beetje overdreven :P

Ben benieuwd wat er in april komt... de nieuwe Aurora?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_109276961
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:48 schreef RobertNL het volgende:
Ben benieuwd wat er in april komt... de nieuwe Aurora?
:Y

Ainol Aurora II Nieuw scherm en nieuwe processor: 1.5Ghz Amlogic Dual Core

Meer. (en met google: 'Ainol Aurora II' nog meer :P

Geen idee waar ik eigenlijk nog op wacht eigenlijk. Qua 9.7" tablets is het allemaal Allwinner A10, 1GB RAM, IPS scherm e.d voor tablets die een leuke prijs hebben. Betere specs (betere processor dus) staan - ook bij China tabs - direct gelijk aan een stuk stevigere prijs...
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:53:41 #76
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109348398
Die tablet van Ainol!

Iedereen die een 7'' tablet zoekt, zou ik aanraden om te wachten op die tablet!
Deze gaat mijn ELF vervangen _O_

* RobertNL verwacht dat Shiz het met mij eens is :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_109349642
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef RobertNL het volgende:
Die tablet van Ainol!

Iedereen die een 7'' tablet zoekt, zou ik aanraden om te wachten op die tablet!
Deze gaat mijn ELF vervangen _O_

* RobertNL verwacht dat Shiz het met mij eens is :D
Maar waarom moeten die nou 7" zijn ;(
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:39:13 #78
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109350126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef liveevil het volgende:
Volgens mij niet helemaal het goede topic maar ik wil een tablet kopen voornamelijk voor het lezen van comics en wat internetten.

Iemand hier ervaring met de blackberry playbook lijkt me wel een leuke voor een klein prijsje.
Ik heb de Playbook gehad. Wat mij vooral beviel, was hoe goed het multitasken werkt. Je kunt in de browser in YouTube een 1080p video probleemloos afspelen, terwijl de videoplayer aan het spelen is, en je muziek draait. Ook kun je YouTube in een tabblad laten spelen terwijl je aan het browsen bent.

Het scherm is goed, de form factor vond ik ideaal en het is een verdomd snelle tablet. De 1080p video's die probleemloos in de browser werden afgespeeld liepen schokkerig en langzaam op de veel duurdere Asus Transformer van mijn vader.

Voor onder de 200 euro lijkt dit mij duidelijk een van de betere tablets. Hij voelt ook veel duurder aan.
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:39:21 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109350131
* shiznuts het eens is met RobertNL
:7 7" is prima. Lekker handzaam.
Beter i.i.g. dan het vierkanterige 4:3. :')
Maar... ze zijn bij Ainol/Ainovo ook bezig met andere schermgrooten, hè. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_109350872
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb de Playbook gehad. Wat mij vooral beviel, was hoe goed het multitasken werkt. Je kunt in de browser in YouTube een 1080p video probleemloos afspelen, terwijl de videoplayer aan het spelen is, en je muziek draait. Ook kun je YouTube in een tabblad laten spelen terwijl je aan het browsen bent.
Dit soort dingen zijn wel erg handig inderdaad. Handige tabbladen e.d. bij het browsen en youtube op de achtergrond draaien. Dat laatste doe ik ook op de laptop; luister daar meer naar youtube dan naar (internet)radio of mp3's...
quote:
Voor onder de 200 euro lijkt dit mij duidelijk een van de betere tablets. Hij voelt ook veel duurder aan.
Dat is omdat hij oorspronkelijk ook een stuk door was hè; ¤500. ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:39 schreef shiznuts het volgende:
* shiznuts het eens is met RobertNL
:7 7" is prima. Lekker handzaam.
Beter i.i.g. dan het vierkanterige 4:3. :')

Handzaam zeker. Maar ik wil gewoon 9.7". Dat het vierkant is boeit mij niet, het is niet dat ik daar complete films/tv-series op ga zitten kijken. Gewoon browsen, youtuben, gamen
(GTA 3 en sinds kort The Sims ( :') maar wel nostalgie; vroeger úren gespeelt *; ).

Plus het is kan handig zijn, want zelfde (beeld)formaat als de iPad dus hoesjes e.d. (uit China natuurlijk ;) ) voor die zou je eventueel kunnen gebruiken.
quote:
Maar... ze zijn bij Ainol/Ainovo ook bezig met andere schermgrooten, hè. ;)
Oeh, daar moet ik maar 'ns naar zoeken. Toevallig links o.i.d.?

Zal nog wel een tijd duren, en ook duur worden (Die Advanced II; 7" en Dual Core wordt zo'n $190, dus een vergelijkbare 9.7" zal wel tegen de $300 kruipen), maar dat is niet erg; straks de One X ( :X -prijs), wanneer de (nieuwe versie's van de) remote's weer leverbaar zijn de hexacopter (eveneens :X -prijs) en dan dus daarna ooit - eindelijk - een tablet? :9
pi_109372977
quote:
Toshiba is showing off a new tablet in Germany that has a 13.3-inch display and runs Android 4.0. The tablet, dubbed AT330, is on display at Toshiba World 2012 in Bonn, and Techfokus managed to get a close look and gather a few details. In addition to its massive size, which is nearly double that of the AT270, the AT330 also features a Tegra 3 quad-core CPU and a TV tuner — complete with an antennae that can be pulled out of the body. It also includes a 5-megapixel camera at the back, a 1.3-megapixel front-facing camera, slots for both a SIM card and full-size SD card, and an HDMI port. Unfortunately, that's about all we know right now, as no other specs — or any release information — have been announced.

13inch :9~
tv tuner :9~
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_109373268
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]


13inch :9~
tv tuner :9~
Potverdorie, 13 inch! _O-
En die tv-antenne, dat is toch DVB-T? Daar kun je in NL alleen NED1-3 en een regionale zender mee ontvangen, vrij waardeloos dus.

Plus het zal wel een flink prijskaartje krijgen. Wel geinig though! :Y
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:13:05 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109373395
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_109373419
Ja wilde het net veranderen met een edit maar inderdaad, kpn had destijds al de DVB-H service gestopt.

Maar het idee is toch leuk, was wel wat geweest om met dat ding gewoon tv te kunnen ontvangen (wat natuurlijk nu ook vaak mogelijk is via applicaties, maar dat kost weer internet).

Resolutie blijkt dus 1600x900 te zijn valt me beetje tegen maar ach (720p is meestal wel goed genoeg).. ziet er verder al wel goed uit!

En opzich is Ned 1/2/3 niet eens zo heel erg slecht hoor als je het gewoon kan :) Zal best wel eens in de trein richting huis een stukje champions league wedstrijd mee willen kijken iets dergelijks. Alleen is 13inch dan wel weer vrij groot in de tas.

[ Bericht 14% gewijzigd door epicbeardman op 22-03-2012 00:22:48 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_109373616
quote:
Dus? ik heb totaal niks met 7inch tablets.
Dan zie ik liever een 13inch ipv al die kleine dingetjes.

[ Bericht 49% gewijzigd door epicbeardman op 22-03-2012 00:21:55 (oeps haalde edit en quote door elkaar) ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:52:58 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109374275
Dat ze nu gaan pionieren omdat er nog niet zoiets is. En het waarschijnlijk ook miserabel gaat falen. :P

Mijn ding is het i.i.g. niet. 13" is leuk als het een turnover touchnotebook is en gewoon goede specs heeft en Windows draait. Voor designers enzo. Maar een 13" android tablet... Denk echt dat 10" de max is voor de massa. But, who am I.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_109435294
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:39 schreef shiznuts het volgende:
Maar... ze zijn bij Ainol/Ainovo ook bezig met andere schermgrooten, hè. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:58 schreef Iemand91 het volgende:
Oeh, daar moet ik maar 'ns naar zoeken. Toevallig links o.i.d.?
Ik heb niets gevonden - hooguit iets van 8" o.i.d. - heb je wat links o.i.d.? :*
  vrijdag 23 maart 2012 @ 17:44:21 #88
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109435492
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 23 maart 2012 @ 18:23:23 #89
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109436574
quote:
Een 8'' versie van de Aurora II met 16:10, dat zou fijn zijn :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_109463975
Heb ik deze al genoemd, de JaJaTong J3?:

- Nvideo Tegra 2 Dual Core A9 1GHz
- 1GB RAM, 8GB geheugen.
- 9./7"IPS scherm, 10-point touch
- Ingebouwde 3G en bluetooth ondersteuning
- Support voor externe gps-module
- Alle poorten dus mini-HDM, 2 USB-poorten waaronder 1 OTG, microSD-slot e.d.
- 6750mAh accu, 750gr.
(Uitgebreide specs hier)

Zelfde processor dus als in:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Qua looks/behuizing moet deze tablet het dus (totaal) niet hebben, maar specs zijn toch heel aardig.
Vooral de ingebouwde 3G en bluetooth zijn vrij uniek.
Helaas wel weer weinig over te vinden.

Verder vond ik de Ainol Aurora II hier als Pre-order.

Oh, en tablets kopen in China :P (bron):


Dus, de Dual-Core processors zijn er al/komen er aan. betere GPU's (dan de Mali-400?) zie ik niet zo snel verschijnen, betere resoluties ook niet (zeker niet zoiets als de 'nieuwe iPad').
Dus nu wachten op Quad-core CPU's?

EDIT: oh, de voordelige Quad-core's komen er al aan, de Asus MeMO 370T voor $250: 7", Tegra 3 ( :Y ), 1GB/16GB, 1,280x800 ( :o ) 16:10 IPS touchscreen, 8 Megapixel camera.

Hier naast de Ainol Aurora II, waarvan hier een review staat; positief met een betere bouw dan de Ainol tablets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 24-03-2012 16:39:49 ]
  zaterdag 24 maart 2012 @ 16:37:19 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109464606
Mja, vergeet niet dat de Ainol Aurora II voor het moment niks meer dan een unconfirmed rumour is, hè. :P

Asus werkt ook samen met Google, voor de Google Nexus Tablet. Alleen Asus slaat de Tegra 3 over, voor een Rockchip meen ik. En trouwens de MeMO voor $250,- zal waarschijnlijk 199~249,- euro gaan kosten, dus dan is het misschien ook nog altijd zo'n 100,- euro goedkoper een Chinatab te halen. Het boomt trouwens van tablets en merken die een graantje mee willen pikken. Tegra 2 is leuk, maar vergeet niet dat de videodecoding e.d. niet heel lekker wil. Is zo'n Allwinner A10 eigenlijk nog beter. De bouwkwaliteit en accuduur zijn de voornaamste verschillen met westerse tabs, is maar net of je daarvoor wat meer neer wilt leggen. Verder is bewezen support van de fabrikant ook een grote issue. De fabrikanten die een graantje mee willen pikken verkopen iemand een tablet, graaien het geld en zeggen 'dankje en zoek het maar uit'. Dus ik zou niet zo snel alleen op specs/prijs afgaan.

Op het moment is het beste denk ik wachten. Midden/eind Q2 is de shit pas echt losgebarsten en heb je veel keuze en gaan de prijzen redelijk drastisch omlaag vanwege de grote concurrentie. Ook vanwege de snelle opvolging van nieuwe tabs die steeds uitkomen met betere specs. Ik bedoel een Samsung Tablet moest een kwartaal geleden nog de hoofdprijs opbrengen en kost tegenwoordig zowat de helft. ;) Times are comink...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_109464706
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 16:37 schreef shiznuts het volgende:
Mja, vergeet niet dat de Ainol Aurora II voor het moment niks meer dan een unconfirmed rumour is, hè. :P

Asus werkt ook samen met Google, voor de Google Nexus Tablet. Alleen Asus slaat de Tegra 3 over, voor een Rockchip meen ik. En trouwens de MeMO voor $250,- zal waarschijnlijk 199~249,- euro gaan kosten, dus dan is het misschien ook nog altijd zo'n 100,- euro goedkoper een Chinatab te halen. Het boomt trouwens van tablets en merken die een graantje mee willen pikken. Tegra 2 is leuk, maar vergeet niet dat de videodecoding e.d. niet heel lekker wil. Is zo'n Allwinner A10 eigenlijk nog beter. De bouwkwaliteit en accuduur zijn de voornaamste verschillen met westerse tabs, is maar net of je daarvoor wat meer neer wilt leggen.

Op het moment is het beste denk ik wachten. Midden/eind Q2 is de shit pas echt losgebarsten en heb je veel keuze en gaan de prijzen redelijk drastisch omlaag vanwege de grote concurrentie. Ook vanwege de snelle opvolging van nieuwe tabs die steeds uitkomen met betere specs. Ik bedoel een Samsung Tablet moest een kwartaal geleden nog de hoofdprijs opbrengen en kost tegenwoordig zowat de helft. ;) Times are comink...
Ach ja, zo blijven we doorgaan. Maar heb niet echt een tablet nodig, nieuwe monstertelefoon komt waarschijnlijk zeer binnenkort welke ook min-of-meer een tablet is :{
Plus nog een (relatief) grote aankoop uit China in de toekomst ;) :P
  zaterdag 24 maart 2012 @ 17:31:38 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109465884
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 16:37 schreef shiznuts het volgende:
Mja, vergeet niet dat de Ainol Aurora II voor het moment niks meer dan een unconfirmed rumour is, hè. :P

Asus werkt ook samen met Google, voor de Google Nexus Tablet. Alleen Asus slaat de Tegra 3 over, voor een Rockchip meen ik. En trouwens de MeMO voor $250,- zal waarschijnlijk 199~249,- euro gaan kosten, dus dan is het misschien ook nog altijd zo'n 100,- euro goedkoper een Chinatab te halen. Het boomt trouwens van tablets en merken die een graantje mee willen pikken. Tegra 2 is leuk, maar vergeet niet dat de videodecoding e.d. niet heel lekker wil. Is zo'n Allwinner A10 eigenlijk nog beter. De bouwkwaliteit en accuduur zijn de voornaamste verschillen met westerse tabs, is maar net of je daarvoor wat meer neer wilt leggen. Verder is bewezen support van de fabrikant ook een grote issue. De fabrikanten die een graantje mee willen pikken verkopen iemand een tablet, graaien het geld en zeggen 'dankje en zoek het maar uit'. Dus ik zou niet zo snel alleen op specs/prijs afgaan.

Op het moment is het beste denk ik wachten. Midden/eind Q2 is de shit pas echt losgebarsten en heb je veel keuze en gaan de prijzen redelijk drastisch omlaag vanwege de grote concurrentie. Ook vanwege de snelle opvolging van nieuwe tabs die steeds uitkomen met betere specs. Ik bedoel een Samsung Tablet moest een kwartaal geleden nog de hoofdprijs opbrengen en kost tegenwoordig zowat de helft. ;) Times are comink...
quote:
Q: Is there a new Aurora (or Aurora II) coming out?
A: It is not the perfect time yet to reveal the details on the developing products, but we are REALLY excited about the new models. We will keep you updated here, and your kind understanding is very much appreciated!
Waarschijnlijk wordt op de Ainol Facebook begin april een aankondiging gedaan ;) Vertelde een Chinees mij :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 24 maart 2012 @ 21:36:15 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109474112
Ah, Gemei heeft ook weer een nieuwe. Ziet er best aardig uit...
RobertNL, krijg je nou ook nog nieuwe tabs binnen voor review?
Zo'n MrTasselhof die krijgt ze aan een stuk door!

<edit> Zag net dat MP4Nation 2 Android 4.03 tablets heeft toegevoegd aan hun assortiment craptabs, waaronder de Eken T10.

Eigenlijk een best leuk dingetje. Wat me vooral bevalt: 10.1", geen knopjes op het scherm = symmetrisch/clean (wel een verveld rood statusLEDje), fullsize USB, witte of zwarte achterkant. Hier een PW-vid:
Meh, 512MB RAM en 4GB ROM. Geen IPS.

[ Bericht 19% gewijzigd door shiz op 24-03-2012 21:57:45 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_109476019
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef shiznuts het volgende:
Ah, Gemei heeft ook weer een nieuwe. Ziet er best aardig uit...
Ook aardig inderdaad. Maar de combinatie Allwinner A10, Mali-400, 1GB, 9.7" IPS touchscreen en de nodige poorten is nu overvloedig aanwezig. Die markt is nu wel min of meer verzadigd dus...
Dus als je zoiets wil is het een kwestie van support voor een bepaald type tablet.

Als die specs goed genoeg zijn kun je nu dus wel kiezen aan de hand van die support dus.
Als de specs niet goed genoeg zijn; zoals jij zei: wachten :P
  zondag 25 maart 2012 @ 16:31:04 #96
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109494551
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef shiznuts het volgende:
Ah, Gemei heeft ook weer een nieuwe. Ziet er best aardig uit...
RobertNL, krijg je nou ook nog nieuwe tabs binnen voor review?
Zo'n MrTasselhof die krijgt ze aan een stuk door!
Zaten wet haken en ogen aan, (terug sturen naar China), daarom maar 1 gedaan en toen gehouden. Wel korting gekregen overigens ;)
quote:
<edit> Zag net dat MP4Nation 2 Android 4.03 tablets heeft toegevoegd aan hun assortiment craptabs, waaronder de Eken T10.

Eigenlijk een best leuk dingetje. Wat me vooral bevalt: 10.1", geen knopjes op het scherm = symmetrisch/clean (wel een verveld rood statusLEDje), fullsize USB, witte of zwarte achterkant. Hier een PW-vid:
Meh, 512MB RAM en 4GB ROM. Geen IPS.
mijn verwachting/hoop voor de komende twee maand:

• nog meer , 9.7'' met rockchip/ A10,
• 7'' gaat richting 1GB ram + A9 processor (zowel dual als single core)
• Schermen worden steeds meer IPS of hogere resolutie, vooral op de 7'' schermen. Dus 1024x600
• Wellicht een nieuw soort A9 processor? naast Renessas, zoals dat ook bij de A8 met de A10 processor gebeurde
• 10 inch schermen die een hogere resulotie gaan krijgen.
• Helaas weinig prijsdalingen, wellicht in de maanden na mei
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_109518230
De Asus TF700 wordt mijn eerste tablet; toch een Android. Zaterdag namelijk als cadeau voor mijn broertje een iPad 3e generatie gekocht, alvorens de tablet aan hem te geven, heb ik er zelf een halve dag mee gespeeld. Opvallend was o.a. dat ik geen bijlages kon toevoegen aan de mails en ik gewone AVI-bestonden niet kon afspelen. Verder wel een ontzettend mooi scherm. Telkens mijn wachtwoord in moeten vullen bij het installeren van een app was ook irritant en de systeemknoppen die bovenin staan zijn ook niet gebruikersvriendelijk.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_109518548
Zeer interessanet post op tweakers:
quote:
Vergeet niet dat de SmartQ T19 en T20 ook eraan komen!
Op hotmid.com staan ze beide al vermeld!
Veranderingen: 10.1" 16:9 IPS ipv 9.7" IPS 4:3 scherm, bluetooth en hdmi! (T20 heeft iets beter cpu)
De T19 en T20 lijken allebei hetzelfde omhulsel te hebben, alleen de cpu (TI OMAP 4430 vs TI OMAP 4460) is anders. Verder lijkt het een beetje op de samsung galaxy tab 10.1, maja dat is nou eenmaal waar China goed in is, namaken :9
Bron.

Ofwel:
pi_109519023
Moet binnenkort nieuwe Flytouch 3 halen. :*
  maandag 26 maart 2012 @ 08:01:51 #100
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109520008
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:27 schreef Iemand91 het volgende:
Zeer interessanet post op tweakers:

[..]

Bron.

Ofwel:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, prijs?
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Moet binnenkort nieuwe Flytouch 3 halen. :*
Waarom wil je nu nog een flytouch 3? Er zijn ondertussen tablets met veel meer bang for buck, zowel 7 als 10 inch
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')