Tering, niet eens een linkje van maken...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef CherryLips het volgende:
forum.fok.nl/topic/1767708/6/50
Die van John Lennon
quote:
Dat kan blijkbaar niet in de mobiele layout, anders had ik wel gelijk de link van de post gegevenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tering, niet eens een linkje van maken...
quote:
Die er onder vind ik mooier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Die van John Lennon
Dat is een goed excuus. Het is je vergeven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan blijkbaar niet in de mobiele layout, anders had ik wel gelijk de link van de post gegeven
m'n moeder had er ook 1, inclusief pittig kapsel. Maar ze vond het niks en heeft m weggegevenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
Snuggy. Mijn ma heeft ook zo'n onding. Alleen het pittige kapsel mist nog
.
Wat vind je pa er van?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
Snuggy. Mijn ma heeft ook zo'n onding. Alleen het pittige kapsel mist nog
.
Goed bezig!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef 100% Tukker het volgende:
...en een 1 voor de dames die naar de TT leven...
Ik zit hier een beetje moeilijk te doen voor jullie luie dondersquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is een goed excuus. Het is je vergeven.
De voorbeelden die turbomuis geeftquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Die van John Lennon
Hij heeft 'm aan gehad om te proberen?quote:
Ik heb geen snuggy, ik moet er ook geen en een pittig kapsel heb ik ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...en een 1 voor de dames die naar de TT leven...
Ze zijn wel heel mooi ja, maar zelf moet ik er niet aan denkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
De voorbeelden die turbomuis geeft. Zelf moet ik het niet, maar artistiek echt gewoon wauw
.
Ik laat m'n haar weer groeienquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen snuggy, ik moet er ook geen en een pittig kapsel heb ik ook niet.
Lang haar.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen snuggy, ik moet er ook geen en een pittig kapsel heb ik ook niet.
Lang haar.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel mooi ja, maar zelf moet ik er niet aan denkendan vind ik zo'n kleine subtiele veel mooier.
Hai, wanneer gaan we weer es daten?quote:
Zoiets is wel leukquote:
[..]
Ze zijn wel heel mooi ja, maar zelf moet ik er niet aan denkendan vind ik zo'n kleine subtiele veel mooier.
[..]
[..]
[..]
Lekker snel al!quote:
Niet permanent genoeg. Ik zou drie x'en met een mes in m'n nek kerven...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:14 schreef Godtje het volgende:
Je kan ook gewoon een zonnebank Tat nemen!
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet permanent genoeg. Ik zou drie x'en met een mes in m'n nek kerven...
[ afbeelding ]
Helaas niet op alle vlakken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:19 schreef Spezza19 het volgende:
En dan denken wij mensen dat we het meest geëvolueerde wezen op aarde zijn
Handigquote:
quote:
Handig, kun je door middel van haltes aangeven waar je erogene zones zitten... En de no-go areas.quote:
En waar de eindhalte isquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handig, kun je door middel van haltes aangeven waar je erogene zones zitten... En de no-go areas.
Fotoboeken lurken. Weinig interessants helaas.quote:
Ik mis alleen de rode cirkel "U bevind zich hier".quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handig, kun je door middel van haltes aangeven waar je erogene zones zitten... En de no-go areas.
Ik heb een oninteressante update geplaatst vanmiddagquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fotoboeken lurken. Weinig interessants helaas.
Ik zie geen verschil met eerdere lurkpogingen nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een oninteressante update geplaatst vanmiddag.
Precies. De tekening van de labrador is nieuw.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met eerdere lurkpogingen nee.
Dansende nymf in de mistfoto's.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
Precies. De tekening van de labrador is nieuw.
We zouden vandaag foto's maken van mij en 't paard, stom weer.
Holy guacamolequote:
Als het mistig zou zijnquote:
quote:
Zal ik dan de genade slag geven aan dit topic. Ik heb een datequote:
Goed bezig Tijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik dan de genade slag geven aan dit topic. Ik heb een date
16 graden. Maar in de zon en uit de wind voelt het al als 20+quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
'Sup daar in Malta? Zeker 25 graden of zo?
brrrr koudquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
16 graden. Maar in de zon en uit de wind voelt het al als 20+
thuis bij de verwarmingquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En jij zit nu zeker op de Seychellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zit op Enschedeos.40 graden...
Ik woon in Helmond...niks knisperend haardvuurtje...infernoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
En zaterdag cocktails en sushi in de zon!quote:
you played with our heartsquote:
Oops!...You think I'm in lovequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
you played with our hearts
got lost in the game
eikelquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zaterdag cocktails en sushi in de zon!
Kom je ook?quote:
hahahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef Barbusse het volgende:
Heb alleen wel te horen gekregen dat iemand anders zich als de ober uit The Party dient te gedragen![]()
Gelukkig komen er een aantal geschikte kandidaten voor mee
Tijdje terug wel!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik woon in Helmond...niks knisperend haardvuurtje...inferno
Ik zal het ze zeggen zodra ze waggelend rond de tafel lopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hahaha
nou de enige echte ober uit de party ben jij toch echt in my book
en helaas, ik heb zaterdag n feestje, anders was ik wel weer effe naar Malta gevlogen hoor
Dit is hoe MissBukeens nu leeftquote:
Ik heb haar al op haar flikker gegeven voor dat ding ja. Luisteren ho maar!quote:
Ach, jij hebt er geen last van toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb haar al op haar flikker gegeven voor dat ding ja. Luisteren ho maar!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb haar al op haar flikker gegeven voor dat ding ja. Luisteren ho maar!
Zolang er geen foto's van gemaakt worden!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, jij hebt er geen last van toch?.
Dat niet, maar ik neem graag mensen tegen zichzelf in bescherming.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, jij hebt er geen last van toch?.
Muwha!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het zo net niet. Kluts lijkt me ook wel een fiesty little bitch...
Is ze ook wel, maar MissB is gewoon groterquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het zo net niet. Kluts lijkt me ook wel een fiesty little bitch...
Het gaat niet om het formaat, maar wat je ermee doet!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ze ook wel, maar MissB is gewoon groter.
I knowquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, maar wat je ermee doet!![]()
You know because you have to use that line.quote:
natuurlijk is een grote/dikke lul niet voldoende wanneer de persoon eraan vast er niets mee kan. Maar formaat is idd wel belangrijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:14 schreef Ang3l het volgende:
You know because you have to use that line.
Maar echt helemaal waar is 't niet hoor
In dit geval ging het over een klein of groot persoon waar ik iets mee doequote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You know because you have to use that line.
Maar echt helemaal waar is 't niet hoor
Formaat is in die context pas echt belangrijk wanneer het echt heel erg afwijkt van de norm.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
natuurlijk is een grote/dikke lul niet voldoende wanneer de persoon eraan vast er niets mee kan. Maar formaat is idd wel belangrijk
Sorry, ben immer piemelmindedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit geval ging het over een klein of groot persoon waar ik iets mee doe.
Boobiesquote:
Ik dacht dat jij haar wou geven?quote:
dat was altijd al t planquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:11 schreef Kluts het volgende:
Memo, jij gaat weer wegverhuizen uit Maastricht, aan je sig te zien?
Oh, dat wist ik niet, je studeert toch in Maastricht, of heb ik dat helemaal mis?quote:
was n 1 jarige master inderdaad dus als ik mn scriptie eens af maak, ben ik klaarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, je studeert toch in Maastricht, of heb ik dat helemaal mis?
Ligt er een beetje aan, onmogelijk zeker niet hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
te moeilijk (onmogelijk?) en duur vooral
Geinige stad, maar ik zou er niet willen wonen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
Amsterdam is tof. Voor een groot deel dan
.
nee hoor, stiekem zou ik niets liever willen, dat weet je tochquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, onmogelijk zeker niet hoor.
Je wil gewoon niet te dicht bij mij wonen, volkomen begrijpelijk.
woeiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor, stiekem zou ik niets liever willen, dat weet je toch![]()
Ik ook niet. Maar ik voel me er wel helemaal thuis op een of andere manierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geinige stad, maar ik zou er niet willen wonen.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik voel me er wel helemaal thuis op een of andere manier.
Snap ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil gewoon richting Randstad als ik n betaalbare woning in Adam tegen zou komen, zou ik echt geen nee zeggen
Oh binnenstad hoeft ook echt niet haha maar dan nog is A'dam wel vrij moeilijk (en duur) vraag-aanbodquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik.
Nou ja, het is niet onmogelijk, maar je moet wel realistisch zijn, in de binnenstad lukt je vrijwel niet. Maar met een beetje mazzel is een woning op 15 min van CS redelijk te doen hoor.
Mijn buurt is echt niet top, maar wel van alles voorzien en idd met 15 min sta je op CS.
Wil je in de grote stad of is een kleinere stad of dorp ook goed?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil gewoon richting Randstad als ik n betaalbare woning in Adam tegen zou komen, zou ik echt geen nee zeggen
ligt er een beetje aan, moet wel een redelijke stad zijn met redelijke voorzieningen en een goed OVquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je in de grote stad of is een kleinere stad of dorp ook goed?
Kan ik me wel voorstellen ja, al moet Maastricht wel leuk zijn toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh binnenstad hoeft ook echt niet haha maar dan nog is A'dam wel vrij moeilijk (en duur) vraag-aanbodach ik zie wel waar ik terecht komen wil, iig weer iets meer naar boven
Ik niet, ik voel me er een schaap in de grote stad, ben altijd bang dat ik beroofd wordt, en erger me dood aan al die toeristen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik voel me er wel helemaal thuis op een of andere manier.
Ah okequote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan, moet wel een redelijke stad zijn met redelijke voorzieningen en een goed OV
het is ver, veel te ver van bijvoorbeeld mn familie, enkele reis ov is 5uur dus een dagje op en neer is onmogelijk,. waar dat vanuit Utrecht wel mogelijk was.Verder begin ik me steeds meer en meer hier thuis te voelen en heel veel haast heb ik ook nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen ja, al moet Maastricht wel leuk zijn toch?.
het is wat je gewend bent, ik vind toeristen (op sommige momenten na) gewoon erg leuk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik niet, ik voel me er een schaap in de grote stad, ben altijd bang dat ik beroofd wordt, en erger me dood aan al die toeristen.
De overgang voor een provinciaaltje naar Adam is denk ik te groot, Utrecht moest ik ook aan wennen, maar voel me hier inmiddels wel fijn.
nouja dat dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:37 schreef Kluts het volgende:
Maastricht vind ik wel een heel mooie stad.
Maar het lijkt me irritant dat je overal zover vandaan bent.
Ja, dat heb ik ook met Groningen, best leuke stad, maar meer is daar ook nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is ver, veel te ver van bijvoorbeeld mn familie, enkele reis ov is 5uur dus een dagje op en neer is onmogelijk,. waar dat vanuit Utrecht wel mogelijk was.Verder begin ik me steeds meer en meer hier thuis te voelen en heel veel haast heb ik ook niet
Daar heb ik juist helemaal geen last van. Ik voel me in Amsterdam op een of andere manier juist heel veilig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik niet, ik voel me er een schaap in de grote stad, ben altijd bang dat ik beroofd wordt, en erger me dood aan al die toeristen.
De overgang voor een provinciaaltje naar Adam is denk ik te groot, Utrecht moest ik ook aan wennen, maar voel me hier inmiddels wel fijn.
Ja, het heeft alles te maken met het feit dat ik altijd snelsnel wil doorlopen en het niet zo heb op eeuwige drukte. Moest ik hier in Utrecht zelfs al echt aan wennen, dat het in de stad bijv. ALTIJD druk is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wat je gewend bent, ik vind toeristen (op sommige momenten na) gewoon erg leuk.
Mijn stamkroeg zit ook regelmatig vol met toeristen, hele leuke afwisselende avonden. Vorige keer nog met 5 Ozzies op stap geweest.
EN in het verleden ben ik door toeristen in de UK, Finland, Zweden beland.
Och, ben al vaak zat in Adam geweest, zelfs in de Bijlmer, en daar vond ik het eigenlijk niet eens zo eng als dat ik altijd dacht dat het was. Ik loop niet als een bang vogeltje op straat, maar ben op mijn hoede, dat is het meer.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik juist helemaal geen last van. Ik voel me in Amsterdam op een of andere manier juist heel veilig.
Al snap ik wel wat je bedoelt, hoor. De eerste keer Amsterdam wist ik niet waar ik het zoeken moest
.
Ik denk dat het ook komt omdat mensen van buiten Amsterdam alleen kennen van CS tot Leidseplein denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het heeft alles te maken met het feit dat ik altijd snelsnel wil doorlopen en het niet zo heb op eeuwige drukte. Moest ik hier in Utrecht zelfs al echt aan wennen, dat het in de stad bijv. ALTIJD druk is.
Nee hoor, natuurlijk is het misdaadcijfer redelijk hoog, maar ik woon hier al een tijdje en ben bijv nog nooit overvallen ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb ik wel echt een heel misplaatst gevoel van veiligheid.
De Bijlmer is totaal niet gevaarlijk of zo, iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ben al vaak zat in Adam geweest, zelfs in de Bijlmer, en daar vond ik het eigenlijk niet eens zo eng als dat ik altijd dacht dat het was. Ik loop niet als een bang vogeltje op straat, maar ben op mijn hoede, dat is het meer.
Ik moest een tijd terug in Adam Zuid zijn, daar kom ik anders uiteraard nooit, vond het wel tof. En dan de Bijlmer, vanwege de eettentjes en exotische toestanden, alsof je op vakantie bent in eigen land! Dat vond ik ook best leuk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook komt omdat mensen van buiten Amsterdam alleen kennen van CS tot Leidseplein denk ik.
Stap 1 zijstraat in en die belachelijke drukte (die ik ook niet altijd trek) is weg.
Toen ik nog in Adoorn woonde ging ik echt niet 's avonds na 10en alleen over straat. Er was dan geen hond op straat. Maar in Utrecht heb ik daar totaal geen moeite mee, want er is altijd wel volk op straat, en het feit dat je dan niet alleen bent maakt het een stuk veiliger.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:41 schreef Memento-Mori het volgende:
was laatst in A'dam met een vriend van me, kwamen we buitenlandse toeristen tegen, helemaal van t padje (was om 4 uur ;'s nachts ofzo) hij helemaal huiverig en hen afwimpelen en ik had zoiets van joh doe ff relaxed, ze wilden alleen weten waar t rembrandtplein was. ik ben sowieso niet snel bang aangelegd eigenlijk en ik voel me in elke redelijk grote stad wel thuis
Ik werk in Zuid, deze buurt hier is gewoon heel stil.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moest een tijd terug in Adam Zuid zijn, daar kom ik anders uiteraard nooit, vond het wel tof. En dan de Bijlmer, vanwege de eettentjes en exotische toestanden, alsof je op vakantie bent in eigen land! Dat vond ik ook best leuk.
Maar dat stuk van CS naar de Dam is echt een crime ja.
Ik ben niet bang ofzo, maar ik leef ook niet in de overtuiging "mij overkomt zoiets niet".quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Bijlmer is totaal niet gevaarlijk of zo, idd.
Nah, ik ben ook niet op m'n hoede. Misschien zou ik dat wel moeten zijn.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, natuurlijk is het misdaadcijfer redelijk hoog, maar ik woon hier al een tijdje en ben bijv nog nooit overvallen ofzo.
Klopt, dat is echt helemaal erg, met in de weg lopende mensen zodat ik niet kan doorstappen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werk in Zuid, deze buurt hier is gewoon heel stil..
Ja, maar dat is in Utrecht Hoog Catherijne bijv ook.
Ja, precies. Er lopen altijd wel studenten rond. In Ede was het 's avonds ook uitgestorven op straat, na negenen ofzo. Dat vind ik dan veel akeliger dan in Utrecht. Alleen dat stuk naar Leidsche Rijn vind ik niet prettigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik nog in Adoorn woonde ging ik echt niet 's avonds na 10en alleen over straat. Er was dan geen hond op straat. Maar in Utrecht heb ik daar totaal geen moeite mee, want er is altijd wel volk op straat, en het feit dat je dan niet alleen bent maakt het een stuk veiliger.
Oh, die overtuiging heb ik ook nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet bang ofzo, maar ik leef ook niet in de overtuiging "mij overkomt zoiets niet".
Je moet niet angstig zijn, maar soms wel voorzichtig vind ik.
Nooit iets van gemerktquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik kom toch wel heel vaak in Amsterdam
.
Ach, het is gewoon een mooie stad.
NY zou je wel bevallen danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt, dat is echt helemaal erg, met in de weg lopende mensen zodat ik niet kan doorstappen.
Ik haat het!
ik moet zeggen dat ik liever in A'dam ook over straat ga dan hier in Maastricht, 's avonds laat niet dat ik t dan maar niet doe hoor, maar hier hangt altijd n nare sfeer, sowieso veeel drugscriminaliteit hierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik nog in Adoorn woonde ging ik echt niet 's avonds na 10en alleen over straat. Er was dan geen hond op straat. Maar in Utrecht heb ik daar totaal geen moeite mee, want er is altijd wel volk op straat, en het feit dat je dan niet alleen bent maakt het een stuk veiliger.
Van die wijven die na een dagje huishoudbeurs nog ff lekker gaan shoppen in HC.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
Hoog Catherijne vind ik ook niks. Ik heb best een hekel aan slenterende dagjesmensen.
Daar is slenteren op straat en om je heen kijken ook een soort doodzondequote:
Klopt. Als jij als een bang vogeltje gaat rondlopen ben je sneller een slachtoffer denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik liever in A'dam ook over straat ga dan hier in Maastricht, 's avonds laat niet dat ik t dan maar niet doe hoor, maar hier hangt altijd n nare sfeer, sowieso veeel drugscriminaliteit hierhoe vaak Belgen hier wel niet vragen waar de coffeeshops zitten ook, ik lach altijd maar vriendelijk en vertel ze t. Maar ook als aparte figuren raar naar me kijken en ik t niet vertrouw, je meest vriendelijke gezicht opzetten of ze begroeten helpt beter dan een km om ze heen gaan lopen, heb ik t idee
Ik heb nooit de neiging gehad om naar de US of A te gaan, maar nu heb ik een reden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is slenteren op straat en om je heen kijken ook een soort doodzonde.
Als m'n moeder en haar zus in Utrecht gaan winkelen komen ze ooit nooit verder dan HCquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die wijven die na een dagje huishoudbeurs nog ff lekker gaan shoppen in HC.
Ik wist niet dat ik moest bellen als ik in Amsterdam benquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt.
Dat dan weer wel, maar Utrecht is ook best mooi, en Maastricht ook wel. Maar het is wel anders.
Ik voelde me in NY eigenlijk ook gewoon meteen thuis, ook al is dat weer een paar trappen hoger dan Amsterdam.
De VS is gewoon leuk hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nooit de neiging gehad om naar de US of A te gaan, maar nu heb ik een reden.
Ter vergelijking: Ik heb vorige week elke enigszins leuke damesmodezaak in Utrecht bezocht in een tijdsbestek van 2 uur.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als m'n moeder en haar zus in Utrecht gaan winkelen komen ze ooit nooit verder dan HC. Maar dat komt ook doordat ze drie uur in één winkel rondhangen en de winkels dichtgaan voor ze goed en wel bij de V&D zijn.
Ontwetendheid is geen excuusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik moest bellen als ik in Amsterdam ben.
In de VS riepen ze ook steeds dat je uit moest kijken. Wat doe ik? Verdwalen in New Orleans om één uur 's nachts. Heel slim.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De VS is gewoon leuk hoor.
Al ben ik met mijn 1 week ook nog geen expert.
Bleghquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die wijven die na een dagje huishoudbeurs nog ff lekker gaan shoppen in HC.
Precies en ook omdat je daarmee ook naar de andere partij uitstraalt dat je je laat leiden door vooroordelen ofzo en dat werkt ook alleen als een rode lap op n stierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt. Als jij als een bang vogeltje gaat rondlopen ben je sneller een slachtoffer denk ik.
Sowieso, met vriendelijkheid kom je heel ver, ook in dat soort situaties.
Ja ik ook. Ik loop een winkel door, zie niks leuks, en weer weg. Ik heb er echt geen geduld voor, ik zie alleen dingen op de poppenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ter vergelijking: Ik heb vorige week elke enigszins leuke damesmodezaak in Utrecht bezocht in een tijdsbestek van 2 uur.![]()
Ja, ik ben een nogal snelle shopper.
Ja, ik ben weer zo'n zeikerd die niet een heel formulier met loze gegevens in wil vullen om als rijke Europeaan geld uit te geven in dat land. Ik en mijn principes ook altijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De VS is gewoon leuk hoor.
Al ben ik met mijn 1 week ook nog geen expert.
Gewoon overal nee aanvinkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer zo'n zeikerd die niet een heel formulier met loze gegevens in wil vullen om als rijke Europeaan geld uit te geven in dat land. Ik en mijn principes ook altijd.
Ja, dat is wel irritant tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer zo'n zeikerd die niet een heel formulier met loze gegevens in wil vullen om als rijke Europeaan geld uit te geven in dat land. Ik en mijn principes ook altijd.
Ik sjouw gewoon snel die winkel door, pashokjes mijd ik, ik wil gewoon in zo kort mogelijk tijd zoveel mogelijk kopen dan en naar huis.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik loop een winkel door, zie niks leuks, en weer weg. Ik heb er echt geen geduld voor, ik zie alleen dingen op de poppenen dan ga ik daar naar op zoek
Heb je het nu over de serie Oz?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is wel irritant tegenwoordig.
Oh well, dan is er altijd nog Oz.
Ik bestel veel online, op m'n dooie gemak thuis passen, kun je gelijk zien waar het allemaal bij kleurt enzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sjouw gewoon snel die winkel door, pashokjes mijd ik, ik wil gewoon in zo kort mogelijk tijd zoveel mogelijk kopen dan en naar huis.
Shoppen doe ik daarom ook het liefst alleen. Heb echt geen zin om ook nog eens te blijven hangen in die winkels om allerlei outfits van een ander te gaan bekijken.
Oz=Australiequote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je het nu over de serie Oz?
Het verband ontgaat me even.
Oja.quote:
Since the beginning of timequote:
Om maar te zwijgen over de talloze "gezellige" eettentjes en zulks.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:
HCdaar heb ik echt nooit leuk gewinkeld toen ik er woonde
sfeerloze put dat
ben er nooit binnen geweest maar t ziet er idd al totaaaaal niet aantrekkelijk uit neequote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over de talloze "gezellige" eettentjes en zulks.
Denk aan Hoogh Brabant.1970 belde, ze willen hun inrichting terug.
Ik ook niet, maar aan de buitenkant zie je al genoeg ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben er nooit binnen geweest maar t ziet er idd al totaaaaal niet aantrekkelijk uit nee
Ik ook ja, ik verheug me er nu al op dat ik een klein spaarpotje heb die ik volgende week in mijn favoriette shopping mall Westfield in Lodnen kan uitgeven na een dag vol saaie presentatiesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sjouw gewoon snel die winkel door, pashokjes mijd ik, ik wil gewoon in zo kort mogelijk tijd zoveel mogelijk kopen dan en naar huis.
Shoppen doe ik daarom ook het liefst alleen. Heb echt geen zin om ook nog eens te blijven hangen in die winkels om allerlei outfits van een ander te gaan bekijken.
Dank. Nu kunnen we weer door naar de volgende eindeloze singlesdiscussie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:07 schreef HeatWave het volgende:
patat=aardappel
friet=frituren
Dus het gerecht heet patat, anders was gefrituurde kip ook friet.
Klaar.
of applequote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank. Nu kunnen we weer door naar de volgende eindeloze singlesdiscussie.
Welke zullen we doen, zullen we anders weer gaan kissebissen over muzieksmaak?
Kinderen die met een iPod op dansen op dance lijkt me een leuke discussiequote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank. Nu kunnen we weer door naar de volgende eindeloze singlesdiscussie.
Welke zullen we doen, zullen we anders weer gaan kissebissen over muzieksmaak?
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:13 schreef Ripley het volgende:
Morgen kijken naar een nieuw neefje en het schijnt sterrenkijkweekend te zijn dus hopelijk 's avonds/'s nachts naar een sterrenwacht
Wij gaan morgen het nichtje van Beetman aanmoedigen die het NK knolscheuren gaat winnen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik stel voor om gewoon eens de weekendplannen te bespreken.. dus vertel!
Vandaag lam hangen, morgen kleren kopen, gourmetten en stappen, zondag PSV-Twente bezoeken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik stel voor om gewoon eens de weekendplannen te bespreken.. dus vertel!
ik heb net kaartje gekocht voor psv-valenciaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vandaag lam hangen, morgen kleren kopen, gourmetten en stappen, zondag PSV-Twente bezoeken.
Galblaasontsteking, gisteren geopereerd.quote:
Tofheid! Ik krijg niemand mee. Aftrap op achterlijke tijd enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb net kaartje gekocht voor psv-valencia
Is het allemaal goed gegaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Galblaasontsteking, gisteren geopereerd.
ja 19uur is wel zuur, vorige keer hele tijd om diegene met wie ik ging gewacht, stond in de filequote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tofheid! Ik krijg niemand mee. Aftrap op achterlijke tijd enzo
Jawel, duurde 3 uur maar alles is verder okquote:
Goed verlopen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Galblaasontsteking, gisteren geopereerd.
Ik hou het op pinguinradio, hoor ik ook nog eens wat nieuwsquote:
Ik ben nogal een gewoontedier. Zacht uitgedrukt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou het op pinguinradio, hoor ik ook nog eens wat nieuws.
Wie niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nogal een gewoontedier. Zacht uitgedrukt.
Modern Warfare: Amsterdam Editionquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:46 schreef Kluts het volgende:
Amsterdam is zelfs niet veilig als je veilig warm achter je PC zit!
Kogel treft jongen achter pc
Ja, ik gebruik thuis sowieso Last.fm omdat je dan van die gerelateerde-artiesten suggesties krijgt. Zit ook vaak leuks tussen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet?Maar niet allemaal op hetzelfde vlak
.
Ik hoor nu dingen waar ik anders nooit naar geluisterd had. Vind niet alles ok (M.I.A) Maar santigold, sommige van Le Le, vind ik wel weer leuk.
Ik hoop dit weekend ook nog een ster te kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:13 schreef Ripley het volgende:
Morgen kijken naar een nieuw neefje en het schijnt sterrenkijkweekend te zijn dus hopelijk 's avonds/'s nachts naar een sterrenwacht
Blijf van hetero2 af!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop dit weekend ook nog een ster te kijken
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop dit weekend ook nog een ster te kijken
Ik zie een ster! Hij straalt van ver! Maar zachtjes komt ie dichterbijijiji!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:12 schreef Cue_ het volgende:
"Het is sterrenkijkweekend.. dus hetero2.. spreid uw beentjes, uw handen op de bibs en trek uw billetjes iets uit elkaar "
*bwork*quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:12 schreef Cue_ het volgende:
"Het is sterrenkijkweekend.. dus hetero2.. spreid uw beentjes, uw handen op de bibs en trek uw billetjes iets uit elkaar "
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:36 schreef Kluts het volgende:
WAT ben ik blij met spotify koffie/kolfruimte/internetz op werk.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ate... too... much... kibbeling...
Sommige mensen hebben wel persoonlijke hygiene hoorquote:
*doet een dansje*quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie een ster! Hij straalt van ver! Maar zachtjes komt ie dichterbijijiji!
Ja jaaaa!quote:
Ik wil maandag een update!!! met ALLE! details dan!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Ja jaaaa!
maar we gana vanavond waarschijnlijk wel f fuit.
Disaster waiting to happen. Of niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jaaaa!
Maar we gaan vanavond waarschijnlijk wel ff uit.
Meer dan samen bier drinken en lachen gaat er NIET gebeuren!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil maandag een update!!! met ALLE! details dan!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer dan samen bier drinken en lachen gaat er NIET gebeuren!!!
Heerlijk die nieuwe quote functiequote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer dan samen bier drinken en lachen gaat er NIET gebeuren!!!
Dan weten ze wie er wel en niet in zit als het neerstort.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:04 schreef Ripley het volgende:
wat ik kan bedenken: gates wisselen nog wel eens of er komen meerdere vliegtuigen snel achter elkaar, dus mensen kunnen weleens verkeerd instappen. Verder kunnen ze precies zien wie wel zijn bagage heeft ingecheckt maar zelf nog niet in het vliegtuig is. Dus kunnen ze die mensen omroepen als ze te laat dreigen te komen of hun bagage verwijderen.
dat weet je pas na de douane lijkt me... als je echt die boarding hebt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dan weten ze wie er wel en niet in zit als het neerstort.
Zo kan de vliegtuigmaatschappij ook zien of er stoelen overblijven die ze dan weer aan andere reizigers kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat is dan het (extra ? ) nut van online inchecken?
Want op schiphol inchecken snap ik nog. Mensen zijn dan aanwezig en de kans dat ze echt in het vliegtuig komen te zitten is groot.
Online inchecken geeft als enige info dat iemand van plan is toch daadwerkelijk te gaan vliegen op de datum dat hij zijn ticket heeft geboekt. Maar betekend nog net zo min als zijn ticket zelf.
Maar bv bij arke kan je alleen online inchecken als je reeds een stoelreservering hebt gedaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:08 schreef Kluts het volgende:
Zo kan de vliegtuigmaatschappij ook zien of er stoelen overblijven die ze dan weer aan andere reizigers kunnen verkopen.
Online inchecken kan eerder en zo kun je alvast je stoeltje kiezenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat is dan het (extra ? ) nut van online inchecken?
Want op schiphol inchecken snap ik nog. Mensen zijn dan aanwezig en de kans dat ze echt in het vliegtuig komen te zitten is groot.
Online inchecken geeft als enige info dat iemand van plan is toch daadwerkelijk te gaan vliegen op de datum dat hij zijn ticket heeft geboekt. Maar betekend nog net zo min als zijn ticket zelf.
Ja, ik roep ook maar wat hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar bv bij arke kan je alleen online inchecken als je reeds een stoelreservering hebt gedaan.
Maar je kan wel een stoel reserveren zonder in te checken.
Same here!quote:
quote:
Kom, we gaan bier drinken en dubstep luisterenquote:
quote:
Heb vandaag officieel niks gedaan gekregen. Ga maar weer eens vroeg naar huis vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |