Tering, niet eens een linkje van maken...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef CherryLips het volgende:
forum.fok.nl/topic/1767708/6/50
Die van John Lennon
quote:
Dat kan blijkbaar niet in de mobiele layout, anders had ik wel gelijk de link van de post gegevenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tering, niet eens een linkje van maken...
quote:
Die er onder vind ik mooier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Die van John Lennon
Dat is een goed excuus. Het is je vergeven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan blijkbaar niet in de mobiele layout, anders had ik wel gelijk de link van de post gegeven
m'n moeder had er ook 1, inclusief pittig kapsel. Maar ze vond het niks en heeft m weggegevenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
Snuggy. Mijn ma heeft ook zo'n onding. Alleen het pittige kapsel mist nog
.
Wat vind je pa er van?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
Snuggy. Mijn ma heeft ook zo'n onding. Alleen het pittige kapsel mist nog
.
Goed bezig!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef 100% Tukker het volgende:
...en een 1 voor de dames die naar de TT leven...
Ik zit hier een beetje moeilijk te doen voor jullie luie dondersquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is een goed excuus. Het is je vergeven.
De voorbeelden die turbomuis geeftquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Die van John Lennon
Hij heeft 'm aan gehad om te proberen?quote:
Ik heb geen snuggy, ik moet er ook geen en een pittig kapsel heb ik ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...en een 1 voor de dames die naar de TT leven...
Ze zijn wel heel mooi ja, maar zelf moet ik er niet aan denkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
De voorbeelden die turbomuis geeft. Zelf moet ik het niet, maar artistiek echt gewoon wauw
.
Ik laat m'n haar weer groeienquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen snuggy, ik moet er ook geen en een pittig kapsel heb ik ook niet.
Lang haar.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen snuggy, ik moet er ook geen en een pittig kapsel heb ik ook niet.
Lang haar.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel mooi ja, maar zelf moet ik er niet aan denkendan vind ik zo'n kleine subtiele veel mooier.
Hai, wanneer gaan we weer es daten?quote:
Zoiets is wel leukquote:
[..]
Ze zijn wel heel mooi ja, maar zelf moet ik er niet aan denkendan vind ik zo'n kleine subtiele veel mooier.
[..]
[..]
[..]
Lekker snel al!quote:
Niet permanent genoeg. Ik zou drie x'en met een mes in m'n nek kerven...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:14 schreef Godtje het volgende:
Je kan ook gewoon een zonnebank Tat nemen!
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet permanent genoeg. Ik zou drie x'en met een mes in m'n nek kerven...
[ afbeelding ]
Helaas niet op alle vlakken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:19 schreef Spezza19 het volgende:
En dan denken wij mensen dat we het meest geëvolueerde wezen op aarde zijn
Handigquote:
quote:
Handig, kun je door middel van haltes aangeven waar je erogene zones zitten... En de no-go areas.quote:
En waar de eindhalte isquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handig, kun je door middel van haltes aangeven waar je erogene zones zitten... En de no-go areas.
Fotoboeken lurken. Weinig interessants helaas.quote:
Ik mis alleen de rode cirkel "U bevind zich hier".quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handig, kun je door middel van haltes aangeven waar je erogene zones zitten... En de no-go areas.
Ik heb een oninteressante update geplaatst vanmiddagquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fotoboeken lurken. Weinig interessants helaas.
Ik zie geen verschil met eerdere lurkpogingen nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een oninteressante update geplaatst vanmiddag.
Precies. De tekening van de labrador is nieuw.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met eerdere lurkpogingen nee.
Dansende nymf in de mistfoto's.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
Precies. De tekening van de labrador is nieuw.
We zouden vandaag foto's maken van mij en 't paard, stom weer.
Holy guacamolequote:
Als het mistig zou zijnquote:
quote:
Zal ik dan de genade slag geven aan dit topic. Ik heb een datequote:
Goed bezig Tijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik dan de genade slag geven aan dit topic. Ik heb een date
16 graden. Maar in de zon en uit de wind voelt het al als 20+quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
'Sup daar in Malta? Zeker 25 graden of zo?
brrrr koudquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
16 graden. Maar in de zon en uit de wind voelt het al als 20+
thuis bij de verwarmingquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En jij zit nu zeker op de Seychellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zit op Enschedeos.40 graden...
Ik woon in Helmond...niks knisperend haardvuurtje...infernoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
En zaterdag cocktails en sushi in de zon!quote:
you played with our heartsquote:
Oops!...You think I'm in lovequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
you played with our hearts
got lost in the game
eikelquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zaterdag cocktails en sushi in de zon!
Kom je ook?quote:
hahahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef Barbusse het volgende:
Heb alleen wel te horen gekregen dat iemand anders zich als de ober uit The Party dient te gedragen![]()
Gelukkig komen er een aantal geschikte kandidaten voor mee
Tijdje terug wel!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik woon in Helmond...niks knisperend haardvuurtje...inferno
Ik zal het ze zeggen zodra ze waggelend rond de tafel lopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hahaha
nou de enige echte ober uit de party ben jij toch echt in my book
en helaas, ik heb zaterdag n feestje, anders was ik wel weer effe naar Malta gevlogen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |