Meh ja dit frustreert mij ookquote:Op zondag 1 april 2012 16:43 schreef Koniomi het volgende:
Zojuist een afspraak gemaakt , ben waarschijnlijk rond de winter aan de beurt dus nog even wachten
Kan je misschien een foto posten of PM'en van die tatt op je teen, hoe 'ie er nu uitziet? Ik zit daar namelijk ook over te denken.quote:Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef SacreCoeur het volgende:
Zijn hier mensen met een tattoo op hun vinger(s)? Volgens degene die me gaat inkten wordt het wel vager met de tijd maar zal het niet gaan vlekken. Ik huiver hier toch een beetje voor.
Heb ook een tattoo op mijn teen deze is niet gaan vlekken maar wel erg vaag & moet echt nodig eens bijkleuren, maar die pijn heik heb wel meerdere tattoos maar deze bijkleuren daar zie ik elke keer weer tegenop
Een kameraad heeft een klein tattootje op z'n middelvinger, bovenop. Ik denk dat deze binnen 2 maand ofzo al vervaagd was, omdat hij z'n handen steeds in z'n broekzakken deed. Zonde..quote:Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef SacreCoeur het volgende:
Zijn hier mensen met een tattoo op hun vinger(s)? Volgens degene die me gaat inkten wordt het wel vager met de tijd maar zal het niet gaan vlekken. Ik huiver hier toch een beetje voor.
Heb ook een tattoo op mijn teen deze is niet gaan vlekken maar wel erg vaag & moet echt nodig eens bijkleuren, maar die pijn heik heb wel meerdere tattoos maar deze bijkleuren daar zie ik elke keer weer tegenop
Zal t even in gedachten houden, PM je van de week wel even.quote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Coke. het volgende:
[..]
Kan je misschien een foto posten of PM'en van die tatt op je teen, hoe 'ie er nu uitziet? Ik zit daar namelijk ook over te denken.
Hokusai!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Ordos20 het volgende:
Er valt nog veel vol te inkendus dat komt helemaal goed lief!
Om effe de luie doorklikkers tot dienst te zijn:
[ afbeelding ]
ik zou echt vet graag een tattoo van hem willen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:52 schreef n0a het volgende:
[..]
Lux Altera, zit even buiten Berlijn. Geen idee of Markus er interesse in zou hebben, maar ze kan het proberen.
Mooi! Lekker strak ook.quote:Op maandag 2 april 2012 21:39 schreef theclansman het volgende:
vorige week men eerste laten zetten![]()
![]()
bij body art in denhaag
[ afbeelding ]
weet je al wat je wilt? en op welke plek?quote:Op maandag 2 april 2012 23:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik roep het al 4 jaar, ben al sinds mijn 13e / 14e echt helemaal weg van tattoos, nu ben ik 18 en ga ik denk ik na mijn examens gewoon een tattoo laten zetten. Wil dit al zo lang, en nu ga ik het gewoon doen ook
Je hebt in ieder geval mazzel dat je een afspraak hebtquote:Op zondag 1 april 2012 18:10 schreef AppleMartini het volgende:
Waar bij welke shop? Maaika van Growink
Heb al wel een idee wat, maar weet het nog niet zeker. Hij komt sowieso op mijn kuit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet je al wat je wilt? en op welke plek?
Verder: eens met exile: heel mooi en strak!
Dat je daar op wacht.quote:Op zondag 1 april 2012 16:43 schreef Koniomi het volgende:
Zojuist een afspraak gemaakt , ben waarschijnlijk rond de winter aan de beurt dus nog even wachten
Dat slaat nergens opquote:Op woensdag 4 april 2012 11:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja want je kan beter bij een baggerboer gaan die meteen tijd voor je heeft........
En alsof een artist gelijk goed is als hij een wachtlijst van een half jaar heeft.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:05 schreef GimmeGore het volgende:
Alsof een artist meteen slecht is als er geen wachtlijst van minstens 4 maanden staat
Ik ben bij Errol op de walk-in geweest, maar als ik een reguliere afspraak had gemaakt had het 3/4 jaar geduurd voordat ik aan de beurt was geweest.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op
Errol (inkstituton) bijvoorbeeld is echt supergoed, en volgens mij heeft hij op maandag een walk-in
Dus als je beetje op tijd bent, kan je door hem een tattoo laten zetten, zonder een wachttijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |