quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van Dyke brown, Phtalo Blue, Titanium White!
Nou, zoals jij het hier neerzet dacht ik direct aan lesbische scenario's.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef MaJo het volgende:
Whehe net een jongen op MTV die de liefde verklaart aan zijn beste vriendin. Haar antwoord: "Ik date momenteel geen mannen." Ok denk je, ze heeft een pauze ingelast wat mannen betreft.
Dat ging zeker zo?quote:Vervolgt ze: "ik date vrouwen"![]()
Je had het gezicht van die dude moeten zien
Dat beste vriendin is niet wederzijds geloof ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef MaJo het volgende:
Whehe net een jongen op MTV die de liefde verklaart aan zijn beste vriendin. Haar antwoord: "Ik date momenteel geen mannen." Ok denk je, ze heeft een pauze ingelast wat mannen betreft. Vervolgt ze: "ik date vrouwen"![]()
Je had het gezicht van die dude moeten zien
Zo ongeveer jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, zoals jij het hier neerzet dacht ik direct aan lesbische scenario's.
[..]
Dat ging zeker zo?
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna zo:
[ afbeelding ]
Neuh niet bepaaldquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat beste vriendin is niet wederzijds geloof ik
Nou ja, het is misschien beter te verkroppen dan dat ze zegt dat ze met zijn broer ligt te vozen ofzoquote:
http://www.extremetech.co(...)n-big-brother-futurequote:"Japanese researchers have created a hand-held gun that can jam the words of speakers who are more than 30 meters (100ft) away.
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef Etcetera het volgende:
PS, je hebt volgens mij een ingewikkelder lovelife dan m'n beste vriendinnetje
En wie hoort er bij de heks en wie lag er in je bedquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Namelijk, de ingewikkelde ex, en de Fransoos
Kijk, en zo verwarrend is het dus, want ik dacht nu net weer datquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Namelijk, de ingewikkelde ex, en de Fransoos
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En wie hoort er bij de heks en wie lag er in je bedpm mag ook
/aagje
Ja, en wie wasquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, en zo verwarrend is het dus, want ik dacht nu net weer datde ingewikkelde ex was
Ze zijn allemaalquote:
Blame Etc!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze zijn allemaalgeweest, tot ze wat anders werden. De Fransoos de meest recente
![]()
he ik dacht dat we dit onderwerp afgesloten hadden gister
Nee hoor, het aagje wilde duidelijkheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
he ik dacht dat we dit onderwerp afgesloten hadden gister
Niks nieuws. Die waren er 30 jaar geleden ook al.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:10 schreef Etcetera het volgende:
OMGhttp://www.japantrendshop(...)u-chuchu-p-1356.html
Whuuut echt? Ik vind het echt geniaal - mits het werkt natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks nieuws. Die waren er 30 jaar geleden ook al.
GE-NI-AALquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks nieuws. Die waren er 30 jaar geleden ook al.
Nee, maar de helft oid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
GE-NI-AAL
Maar dat ding perst toch nooit de hele sinaasappel aan de binnenkant? Beetje inefficient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |