Tijd voor een herkijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:43 schreef hornage het volgende:
Poeh, had ik echt niet geweten...
The Rock heb ik echt voor het laatst in 99 gezien ofzo
Het is de hoogst gerate film van Bay op imdb, ik zal hem in de lijst zetten!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tijd voor een herkijkHet is de enige Bay film die ik het onthouden waard vind .
Het was The Imaginarium of Doctor Parnassus, bijna goed toch?quote:
That's mequote:Op donderdag 8 maart 2012 09:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ontken alles, ik werd half gedwongen![]()
Door tombola's ogen én hakken
Oh komt daar zoveel tekst in voor?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:57 schreef dyonvbaal het volgende:
He bah, denk ga The artist kijken maar toch maar niet. Mijn frans is niet goed genoeg om de tussenstukken te kunnen lezen
Weet niet, tis niet dat er zoveel tekst op zo'n scherm kan. Maar tis al te veel voor mijn Franse kwaliteiten...quote:Op zondag 11 maart 2012 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh komt daar zoveel tekst in voor?
the Artist lijkt me echt niks, maar een vriendin van mij was zo enthousiast dat ik hem toch maar wil proberen.
volgens mij ben ik hetzelfde aan het doen met the tree of lifequote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef RanTheMan het volgende:
nou net uren van mn leven verprutst met was horse, dank je wel spielberg... eikel
En wat vond je er van?quote:
Krijg je al het werk niet in 1 ruk geklaard?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:54 schreef picodealion het volgende:
Valt het op dat het druk is op mijn werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |