Tuurlijk, zij wou gewoon niet op de foto, that's allquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat vond ze ook allemaal goed? Of was het toen je thuis kwam tijd voor
Ok, ok, maar kom, das toch leuk voor laterquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach lul niet, je rende enthousiaster op die foto-booth af dan een kleuter op een speeltuin.
Ow, lolquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:21 schreef picodealion het volgende:
[Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter #14 - Nu met foto's!
huh?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nou ik heb je wel gespot hoor, op dezelfde foto als waar ik op sta met mn eega, of eigenlijk "zit"
er is een foto van de hele zaal, vanaf de zeikant, daar zie ik mij en mn eega en 2 rijen voor me een wit vlekjequote:
Nog een keer gekeken, ik zie wel de vrienden waarmee ik ben geweest. Maar zelf sta ik onherkenbaar erop. Dus elke keer achter iemand...quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
er is een foto van de hele zaal, vanaf de zeikant, daar zie ik mij en mn eega en 2 rijen voor me een wit vlekje
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:21 schreef picodealion het volgende:
[Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter #14 - Nu met foto's!
Herkeken, inderdaad. De film beviel me beduidend beter dan een jaar of vijf geleden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien, ja.
Jij hebt 'm herkeken?
maar ze worden te snel geraden, volgende keer maak ik t moeilijker, was langer bezig met stippies zetten dan dyon nodig had om te radenquote:
Denzel is ook gewoon erg herkenbaar, met minder bekend iemand is het al snel iets moeilijkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar ze worden te snel geraden, volgende keer maak ik t moeilijker, was langer bezig met stippies zetten dan dyon nodig had om te raden
Denzel? Niet gezien...quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Denzel is ook gewoon erg herkenbaar, met minder bekend iemand is het al snel iets moeilijker
Ik wilde Ned van Stacey zeggenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Geef een hint dan kunnen we jou weer helpen
De cut-scenes van Mass Effect 3 zijn voorlopig de enige filmpjes voor mijquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:20 schreef dyonvbaal het volgende:
en we wachten weer. Iemand nog een leuke film gezien? en nee, John Carter telt niet...
heheh, ik hoorde iemand zeggen dat er een live action komt van Mass effect?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De cut-scenes van Mass Effect 3 zijn voorlopig de enige filmpjes voor mij
Daar gaan al jaren geruchten over. Ik weet niet of het een goed idee is. Ook al leent het universum zich er denk ik wel voor. Maar dat dacht ik ook over Wing Commanderquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
heheh, ik hoorde iemand zeggen dat er een live action komt van Mass effect?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |