mn hakken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Je hakken verraden je meid, eeet nu waar ff over droomt
Omdat hornage gisteren je hoge hakken roemde...quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Waarom denk je dat ik hakken aan had?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:22 schreef hornage het volgende:
Maar was zeker leuk! Jammer alleen van de film
Ook jammer dat er om de film heen weinig kans tot meeten was met jullie allen!
Gezellig met picodealion ff gezeten, maar helemaal geen kans tot socialiteiten gehad met FireFox1, RanTheMan, InTrePredivity & Bash!
Wel op de foto gegaan met Tombolafan![]()
Had je haar hakken gezien?![]()
FireFox1, je hebt Tombola denk ik gemist of niet?
Oh ja ik zie hetquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Omdat hornage gisteren je hoge hakken roemde...
Nope, dikker, geen grapquote:
Voor De Hemel. Sorry, vanavond laat thuis, geslapen en gerend.quote:
Die heb ik wel gezien, ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:54 schreef Gillingham het volgende:
Ah, dan was je ook In the Mood for Love aan't kijken.
Hoe werkt dat precies wyccie?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor De Hemel. Sorry, vanavond laat thuis, geslapen en gerend.![]()
Als het nodig is, kan ik dus de bon morgen wel maken. Dat soort geknutsel vind ik leuk.
Schijt, kun je ze morgen niet even bellen om te vragen of je het direct kan afhalen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:31 schreef Robby87 het volgende:
Potverdikkie, we vieren het as zaterdag en die bon komt pas over 5 dagen :/
Dat is een goed idee, maar dan kan ik niet zo'n custom made dingetje doen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schijt, kun je ze morgen niet even bellen om te vragen of je het direct kan afhalen?
Te gek voor woorden dat het zo lang moet duren.
Ah, dus ik moet zelf een datum voor die High Tea prikken, dat is minderquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:46 schreef wyccie het volgende:
Let je wel op dat je voor die High Tea nog wel apart moet reserveren?
Een extra cadeautje is inderdaad leuk. Iets persoonlijks, bijvoorbeeld een armband met steentjes in haar lievelingskleur? Sleutelhanger met een letter?
http://www.oomens-lederha(...)mages/big/b_2385.jpg
Of iets meer bling:
http://www.lili-jewels.co(...)-sleutelhanger-c-120
Iets zelfgemaakts is ook altijd goed, maar ik neem aan dat jij niet kan haken.
Ik ontken alles, ik werd half gedwongenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:50 schreef Robby87 het volgende:
Dit zijn Hornage en Tombo?
[ afbeelding ]
En je vriendin stond erbij en keek erna?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ontken alles, ik werd half gedwongen![]()
Door tombola's ogen én hakken
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En je vriendin stond erbij en keek erna?
En dat vond ze ook allemaal goed? Of was het toen je thuis kwam tijd voorquote:
nou ik heb je wel gespot hoor, op dezelfde foto als waar ik op sta met mn eega, of eigenlijk "zit"quote:Op donderdag 8 maart 2012 03:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Foto's zijn al gevondenMooi, gelukkig sta ik zelf nergens op
Ach lul niet, je rende enthousiaster op die foto-booth af dan een kleuter op een speeltuin.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ontken alles, ik werd half gedwongen![]()
Door tombola's ogen én hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |