SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Vind het wel wat hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind 'm mwuah. Maar het is ook niet echt mijn soort muziek. Ik vind het overigens wel wat weghebben van klezmermuziek, dus ik vraag me af of we eens een keer punten of krijgen van Israël. Ook omdat Bonomo Joods is natuurlijk.
Ik vind de puntentelling ook interessanter dan al die doorgaans middelmatige tot niet aan te horen nummers.
Ik ben de Bir der Birs.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:16 schreef zarGon het volgende:
Ayça, je hebt Bilmi ingehaald..
Ik zie dat het eerste topic niet in de reeks staat. Even regelen hoor.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:34 schreef Arcadia het volgende:
Ik sta op nummer 69, TOEVAL? I think not.
quote:
Haha, ik sandwich Yvonne.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:14 schreef zarGon het volgende:
053 (044) 00299 Sena
054 (046) 00294 yvonne
055 (051) 00261 Maki-maki.
Kinderen krijgen hier de schuld van maar wat denken jullie? Een herhaling van wat er in 1978 gebeurde in Maras, buitenlandse menging om de politieke en economische situatie in Turkije instabieler te maken of toch echt die kinderen?quote:"Adıyaman'daki işaretleri çocuklar yaptı"
İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin, Adıyaman'da bazı Alevi vatandaşların evlerinin işaretlendiği iddialarını değerlendirdi. Şahin, "İlk bulgular bu yazılamanın üç çocuk tarafından yapıldığı şeklinde ama diğer olasılıkları da değerlendirmeye devam ediyoruz" dedi.
Bakan Şahin, Van'ın Erciş ilçesindeki depremzedelerin kaldığı afet evlerini ziyaret ederek, vatandaşların sorunlarını dinledi.
Şahin burada Adıyaman'daki bazı Alevi vatandaşların evlerinin işaretlendiği iddialarıyla ilgili sorularını yanıtladı.
Bakan Şahin, "Adıyaman il merkezimizde, daha çok Alevi yurttaşlarımızın yaşadığı mahallede, pazarı pazartesiye bağlayan gecede, 27 Şubat gecesi bazı evlerin duvarlarına belli işaretler, daha doğrusu ne olduğu anlaşılamayan bir yazılamanın olduğu bilgisi polisimize Adıyaman'da intikal ettirildi. Arkadaşlarımız o gün bugün çalışıyorlar" dedi.
Şahin sözlerine şöyle devam etti:
"İlk bulgular itibariyle bunun, görgü tanıklarının ifadesine dayalı bulgular itibariyle bu yazılamanın üç çocuk tarafından yapıldığı şeklinde ama diğer olasılıkları da değerlendirmeye devam ediyoruz. Ta ki o çocukların kim olduğunu buluncaya kadar ve olayı kesinleştirinceye kadar. Çocukların yaptığına dair en mantıki kanıtımız yazılamalar insan boyu itibariyle 2 metre, 1.80, 1.60 metre değil de bir çocuk boyu mesafesinde yazılamalar çocuklar tarafından yapıldığını gösteriyor."
Sadece Alevi vatandaşların evlerine "yazılama" yapılmadığını anlatan Şahin, sözlerini şöyle tamamladı:
"Ayrıca sadece Alevi yurttaşlarımızın evleri değil, üç tane de Alevi olmayan, aynı sokaktaki komşu evlerin duvarlarında da var. Şimdi olayların olduğundan fazla büyütmenin yanlışı burada da görülüyor. Neticede boyalama yapılmış, çocuk yapabilir ama başka amaçla da yapılabilir. Üç günlük araştırmanın sonucunda gelinebilen bulgu bu. Başka bir amacı varsa onu da araştıracağız. Fakat sonuca varmadan, kesinleşmeden buradan Alevi yurttaşlara yönelik bir provokasyonun, bir tehdidin, bir işaretin verildiğine dair yorumlara gidilmesinin hiç de doğru olmadığını ifade etmek istiyorum."
DİĞER TEPKİLER
Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ da olayı Türkiye'nin huzuruna karsı bir girişim olarak niteledİ; "Lanetliyoruz" dedi.
Bozdağ, olayla ilgili inceleme ve soruşturmaların sürdüğünü belirtti, "Ümit ediyorum bu çirkin fiili gerçekleştirenler tespit edilir ve bir an önce yargı önüne çıkarlar" dedi.
Mahallede sadece Alevilerin yaşamadığına dikkat çeken Bozdağ, "Hepsi huzurlu birlik içinde. Birileri kardeşlikten rahatsızlık duyuyorlar herhalde. Huzura dönük kirli bir oyun olabilir" diye konuştu.
AK Parti Grup Başkanvekili Ahmet Aydın da olayda provokasyon olabileceğine dikkat çekti.
Aydın da, "Adıyaman oyuna gelmeyecek. Yanlış yapıyorlar. Büyük yanılgı içindeler" açıklamasını yaptı.
http://www.cnnturk.com/20(...)/651368.0/index.html
En de ware AKP is volgens jou?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:45 schreef Eagle_99 het volgende:
Is niet iets wat een kind kan bedenken denk ik, ik zag het net op Kanal D. Idris Naim Sahin is niet normaal, hij heeft echt iets "sneaky". Ik vertrouw hem voor geen meter, hij is de spiegeling van de ware AKP.
Een partij die problemen heeft met de grondbeginselen van Turkije, en vooral met Atatürk.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Een partij die problemen heeft met de grondbeginselen van Turkije, en vooral met Atatürk.
Wereld heeft geen oneindig aantal ideëen voor een regering, achteruitgang is onvermijdelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef Blocko het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet hoe mensen vast kunnen blijven houden aan de ideaalen van een leider die allang dood is. Stilstand is immers achteruitgang.
Ik ben het met je eens dat je met de tijd mee moet leven, maar alle slechte dingen afschuiven naar zijn tijd is wat Erdogan doet en dat kan ik niet dulden. Hij kan zijn naam ook niet openlijk noemen dus hoor je hem constant "chp heeft dit gedaan, Inönü heeft dat gedaan". Alsof er in zijn periode geen boeken zijn gecensureerd die nog niet eens uitgegeven warenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef Blocko het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet hoe mensen vast kunnen blijven houden aan de ideaalen van een leider die allang dood is. Stilstand is immers achteruitgang.
Neden sordun?quote:
Omdat ik zuchtte bij de volgende post:quote:
Het komt altijd neer op links - rechts. Bij jou weet ik het al (quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Een partij die problemen heeft met de grondbeginselen van Turkije, en vooral met Atatürk.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef Blocko het volgende:
Ik snap dat een discussie over politiek op een platform als Fok!, met turken, bij voorbaat al kansloos is.
Laten we er dan, zoals jij oppert, helemaal niet aan beginnen.
Heb je het over/tegen mij? Een discussie wil ik best met je aangaan, maar niet op Fok!, want mensen hebben een neiging om na 3 posts "ik trollde" te schreeuwen wanneer ze hun ongelijk krijgen aangewezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef Blocko het volgende:
Ik snap dat een discussie over politiek op een platform als Fok!, met turken, bij voorbaat al kansloos is.
Laten we er dan, zoals jij oppert, helemaal niet aan beginnen.
Tijd voor een onderzoek van haar DNA!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij half, maar heb nog niet echt een goede bron gevonden.
Ik heb het over mijn landgenoten met Turks bloed in het algemeen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je het over/tegen mij? Een discussie wil ik best met je aangaan, maar niet op Fok!, want mensen hebben een neiging om na 3 posts "ik trollde" te schreeuwen wanneer ze hun ongelijk krijgen aangewezen.
Nou de meeste Nederlandse Turken vergeten haar nimmer, zij zal naast die miss uit Almelo een speciaal plaatsje krijgen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:50 schreef zarGon het volgende:
Wat maakt het überhaupt uit? Ze is toch binnen twee dagen na het ESF vergeten.
Het maakt niets uit, maar wel leuk om te weten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:50 schreef zarGon het volgende:
Wat maakt het überhaupt uit? Ze is toch binnen twee dagen na het ESF vergeten.
Ik ben niet links of rechts hoor, ik heb trouwens een rechtse(volgens vele extreem rechts) partij gestemd vorige verkiezingen, puur uit protest.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat ik zuchtte bij de volgende post:
[..]
Het komt altijd neer op links - rechts. Bij jou weet ik het al (), ben benieuwd naar het antwoord van de anderen.
racistquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik ben niet links of rechts hoor, ik heb trouwens een rechtse(volgens vele extreem rechts) partij gestemd vorige verkiezingen, puur uit protest.
Zit onderweg in de auto dus sorry voor mogelijke taalfouten
Een illegale versie van het Yen-teken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Buik, kromme erectie
Stokbrood onder de arm
Wat zien jullie daar zoal in?
Mijn eerste reactie was "halve anker".quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Buik, kromme erectie
Stokbrood onder de arm
Wat zien jullie daar zoal in?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:34 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Edit:
Oh, hij moest andersom. Even fixen..
Edit II:
Zo dus:
[ afbeelding ]
Ah oke.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nieuw teken voor Turkse lira
Vraag ik aan jou dan, als je zo'n statement de wereld inslingert is het toch normaal om te vragen wat er isquote:
Naber julietjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:19 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee sorry je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vraag ik aan jou dan, als je zo'n statement de wereld inslingert is het toch normaal om te vragen wat er is? Als je niet wilt vertellen, dat is je recht, maar als er iets is wil ik best helpen.
Aww. Zit er iets dwars?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kan niet in slaap vallen, dus zit hier forever alone John Legend te loopen.
Nah niks speciaal, heb gewoon mijn ritme verneukt en wil morgen vroeg opstaan om te gaan solliciteren, maar kan gewoon niet in slaap vallenquote:
Ey ik heb jou een DM gestuurd, en ja dat lijstje moest je naar mij sturen en als je bezig blijft met die PI's dan word ik wel nieuwsgierig hoorquote:
Oh. Mijn ritme is ook verneukt. In de middag wakker worden is niet leuk. Ik snap wat je bedoelt. Hoe laat moet je opstaan dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nah niks speciaal, heb gewoon mijn ritme verneukt en wil morgen vroeg opstaan om te gaan solliciteren, maar kan gewoon niet in slaap vallen
Zo rond 8-9 uur, als je laat gaat solliciteren nemen ze je niet serieus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh. Mijn ritme is ook verneukt. In de middag wakker worden is niet leuk. Ik snap wat je bedoelt. Hoe laat moet je opstaan dan?
Hmm. Dan is het wel handig als je nu slaapt. -Hoe kunnen we je forceren om te slapen?-quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zo rond 8-9 uur, als je laat gaat solliciteren nemen ze je niet serieus.
Liedje zingen (lyrics hier plaatsen heeft geen zin), verhaal vertellen of iets koken voor mij.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm. Dan is het wel handig als je nu slaapt. -Hoe kunnen we je forceren om te slapen?-
Bir varmış bir yokmuş, evvel zaman içinde kalbur saman içinde bir ansjovis varmis. Hij vroeg zich af, wie gaat mij tekenen : (. Arcadia stelde zich vrijwillig op om deze goddelijke ansjovis te tekenen. Terwijl ansjovis als model stond voor Arcadia, begon Arcadia iets vreemds te doen. Hij at zijn tekening op. De ansjovis werd verdrietig en pleegde zelfmoord. The end. ALLEMAAL JOUW SCHULD.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Liedje zingen (lyrics hier plaatsen heeft geen zin), verhaal vertellen of iets koken voor mij.
Als jij ooit kinderen krijgt worden ze psychopaten voordat ze de leeftijd van 6 jaar bereikenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Bir varmış bir yokmuş, evvel zaman içinde kalbur saman içinde bir ansjovis varmis. Hij vroeg zich af, wie gaat mij tekenen : (. Arcadia stelde zich vrijwillig op om deze goddelijke ansjovis te tekenen. Terwijl ansjovis als model stond voor Arcadia, begon Arcadia iets vreemds te doen. Hij at zijn tekening op. De ansjovis werd verdrietig en pleegde zelfmoord. The end. ALLEMAAL JOUW SCHULD.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als jij ooit kinderen krijgt worden ze psychopaten voordat ze de leeftijd van 6 jaar bereiken, je hoort me gerust te stellen. Trouwens net pizza tonno gegeten. Heb zijn genetische broertjes ook nog gegeten.
Nee, sorry. Maar ... welterusten Arcadiaquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, sorry. Maar ... welterusten Arcadia. Jij hebt morgen een sollicitatiegesprek. Ik ga je niet bezighouden op het internet. Welterusten
.
KIJK NIET ZO ZIELIG. (Daar kan ik niet tegen). Diep van binnen verteer je nu ansjovissen in je maag, dus ja. Welterusten.quote:
WELTRUSTENquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:09 schreef Julis het volgende:
[..]
KIJK NIET ZO ZIELIG. (Daar kan ik niet tegen). Diep van binnen verteer je nu ansjovissen in je maag, dus ja. Welterusten.
'quote:Op vrijdag 2 maart 2012 04:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat een lief stemmetje heb je, echt schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker..quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Lekker..Inleveren, extra saus en vlees graag!
Ik ga ook eens een kopje maken.quote:
jeugd van tegenwoordig...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:17 schreef Arcadia het volgende:
Ja kankerwarm drinken en dan je smaakpapillen verneuken.
En verneuken niet aanduiden? Blijkbaar was dat in jouw jeugd normaal, dit soort woordenschat groeit met de tijd. Wees gerust, ik gebruik het zeker niet regelmatig.quote:
ik begrijp de vergelijking van de woorden neuken en kanker niet helemaal en begrijp daarom je punt ook nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En verneuken niet aanduiden? Blijkbaar was dat in jouw jeugd normaal, dit soort woordenschat groeit met de tijd. Wees gerust, ik gebruik het zeker niet regelmatig.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 04:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat een lief stemmetje heb je, echt schattig
Waarom duid je kanker aan en neuken niet, zijn allebei scheldwoorden. Wanneer je een statement maakt zoals "jeugd van tegenwoordig", dan moet er een redelijk niveau van assumptie aanwezig zijn om te bedenken waar jij het over hebt. Het is vaker dat de ouderen de jongere groep wijzen op hen taalgedrag, maar of dit eerlijk is? Jij praatte vroeger ook zo, maar je bent je daar minder bewust van omdat het je nu meer confronteert dan vroeger, hypocrisie zoals dit heeft geen toevoegende waarde, scheldwoorden verdampen uiteindelijk in het vocabularium van de jeugd. Er op reageren is nutteloos.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik begrijp de vergelijking van de woorden neuken en kanker niet helemaal en begrijp daarom je punt ook niet
Is dat uit blik?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijd voor thee, eckte Turkse thee.
Met de krant van gisteren, net een ontvoering
[ afbeelding ]
Theesnob!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat wel goedkeur, thee hoor je niet te drinken uit blik.
Terwijl je op tabak kauwt? Nee, blik geef het een andere smaak en ik vind koude thee echt niet drinkbaarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Theesnob!
Drinken doe ik uit een klein Turks glaasje, met kleine slokjes en een mierzoet gebakje en streel onderwijl mijn fantasiekangal die naast de zetel de wacht blijft houden
Ondertussen bespreek ik met Mehmet de zaken bij Fener, hemelt hij de S-klasse van zijn vader op en prijs ik de zedelijkheid van zijn zuster.quote:
Eerste keer dat ik moest lachen om jouquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ondertussen bespreek ik met Mehmet de zaken bij Fener, hemelt hij de S-klasse van zijn vader op en prijs ik de zedelijkheid van zijn zuster.
#TurkseZaken
Ik wist niet dat Mehmet Ali Birand Frans kon pratenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef Mercan het volgende:
Eric Cantona'nın hazırlayıp sunduğu GALATASARAY-Fenerbahçe derbi belgeseli
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Mehmet Ali Birand Frans kon praten, zoals in minuut 01:48 en 06:10.
quote:
quote:
Reactie Aryamehr!quote:Alsof één clan nog niet voldoende was, is er nu ook een nieuwe 'Kardashians'. So what, denkt u, The Osbournes waren er voor The Kardashians, en ergens was er ook nog de realityreeks rond de maffiafamilie de Gotti. Maar deze clan lijkt een echte kloon: net als de Kardashians liggen de roots elders (Iran in plaats van Armenië), wat de uiterlijke gelijkenissen (ravenzwart haar! Lange wimpers! Goed gevulde poep!) groot maakt. En natuurlijk: ook deze dertigers zijn zo rijk als de oceaan diep is en leven in het nog steeds tot de verbeelding sprekende Los Angeles. De reeks is dan ook weinig verrassend van dezelfde bedenker als bij de Kardashians: Ryan Seacrest.
De gelijkenis met Kim Kardashian is treffend op verschillende vlakken. © reuters.
Kims zus Kourtney. © ap.
Zelfs de naam van de realityreeks is gebouwd op Kardashian-regels, alleen wordt de 'S' centraal geplaatst in plaats van de 'K'. In plaats van 'Keeping up with the Kardashians' kunnen we nu kijken naar de 'Shahs of Sunset', tevens een verwijzing naar de belangrijkste, beroemdste en meest beruchte laan in LA: Sunset Boulevard. 'Sjah' is Iraans voor koning, maar laat je niet misleiden: deze up and coming realitysterren hebben geen blauw bloed.
Hier zijn de verschillen
Maar er zijn, gelukkig, wel verschillen. De Shahs zijn geen familie maar een groep van zes hechte vrienden: drie mannen, drie vrouwen. Ze zijn allemaal geboren in Iran, maar gingen samen naar school in Beverly Hills.
Ook anders dan de Kardashians is er een openlijk homoseksueel (met snor!) in de groep. De focus wordt verplaatst naar vriendschap en degelijke, Amerikaanse waarden in plaats van de bling-bling van de Kardashians.
Prinses & chihuahua's
Een beetje toch want alvast twee 'Shahs' zijn rotverwend: 'GG' (kort voor Golnesa Gharachedaghi) noemt zichzelf een 'Perzische prinses', is volledig financieel afhankelijk van haar papa en jaagt op een (rijke) man.
Mercedes 'MJ' Javid is een feestbeest en is bijna nooit te zien zonder haar twee chihuahua's, die een eigen wagentje en Facebookpagina hebben. Anders dan de Kardashians, waar mama Kris de spil is van het hele gebeuren, komt MJ niet bepaald overeen met haar moeder: ze maken ruzie over alles.
Homo
Reza Farahan noemt zichzelf 'een abnormaliteit' als homoseksueel en sportfanaat. "Homo en Iraans zijn, dat bestaat niet echt. Dus ik ben anders." Hij is de beste vriend van MJ en dol op Prada, Gucci en de zin 'Hallo, wij zijn Perzisch'.
Carrière
Asa Soltan Rahmati maakt videoclips en vergelijkt zichzelf met Lady Gaga en M.I.A, een buitenbeentje in de groep. Tot slot zijn er nog immomakelaars Sammy Younai and Mike Shouhed, al konden ze niet meer verschillen: de ene kalend en met een buikje, de andere strak en voortdurend op zoek naar een nieuwe vriendin.
Amerikaanse Iraniërs zijn alvast in de wolken en hopen dat de reeks een positief effect zal hebben op de perceptie van het Perzische volk. In de Amerikaanse pers wordt het Aarabische en Perziche type al te vaak opgevoerd als een terrorist, en van dat stigma wil de gemeenschap af.
"Ik denk echt dat mensen ons anders gaan bekijken. We zijn geen terroristen. Ons geld komt niet van olie. We zijn geen familie van Saddam Hoessein of Osama bin laden", zegt GG aan The Daily Beast.
'Normaler dan ooit'
De journalist, zelf een Iraanse immigrant, gaat daarmee akkoord: "Hoe vreemd het ook klinkt, dit is de meest normale afbeelding die ik ooit gezien heb van Iraanse Amerikanen. Geen gewelddadige mannen of mishandelde vrouwen zoals in 'Not without my daughter', geen terroristen zoals in de serie '24'."
"Of het waar is of niet, de perceptie leeft dat het nog geen Amerikanen zijn", analyseert schrijver Thaddeus Russell (A Renegade History of the United States). 'Shahs of Sunset' moet daar verandering in brengen. In Los Angeles heeft de Iraanse gemeenschap alvast een originele naam meegekregen: 'Teherangeles'. Met zo'n bijnaam kan het niet mislopen, toch? Al blijft het enthousiasme voorlopig beperkt: op Facebook verzamelde de reeks al 600 fans.
De serie loopt op zender Bravo vanaf zondag 11 maar
Altijd als ik hoor of zie over de Kardashians, moet ik altijd aan de Cardassains van Star Trek denken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Doe mij de Cardassians maar![]()
[ afbeelding ]
In Bursa eet je iskender terwijl je in Inegol kofte dient te eten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:14 schreef zarGon het volgende:
Mocht je ooit in Bursa bivakkeren, dan moet je echt langs Köfteci Yusuf!
[ afbeelding ]
De lekkerste köfte die ik ooit heb geproefd!.
Kanker is volgens mij een vreselijke ziekte en wordt idd vaak gebruikt als scheldwoord maar neuken is geenszins een scheldwoord, dus ik snap de vergelijking nog steeds niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom duid je kanker aan en neuken niet, zijn allebei scheldwoorden. Wanneer je een statement maakt zoals "jeugd van tegenwoordig", dan moet er een redelijk niveau van assumptie aanwezig zijn om te bedenken waar jij het over hebt. Het is vaker dat de ouderen de jongere groep wijzen op hen taalgedrag, maar of dit eerlijk is? Jij praatte vroeger ook zo, maar je bent je daar minder bewust van omdat het je nu meer confronteert dan vroeger, hypocrisie zoals dit heeft geen toevoegende waarde, scheldwoorden verdampen uiteindelijk in het vocabularium van de jeugd. Er op reageren is nutteloos.
Kanker moet je in mijn context los nemen van een ziekte, het wordt gewoon gebruikt als een superlatief. Waarom zie ik nooit iemand huilen over tering? Of over tyfus? Aids? Helft van Afrika gaat dood door Aids, maar niemand die zegt van "let op je woorden". De hele wereld gaat niet zijn vocabulaire aanpassen zodat jij je je beter voelt, er worden ook dingen gezegd waardoor ik mij niet op mijn gemak ga voelen, betekent dat het recht van die mensen ontnomen moet worden om bepaalde dingen te zeggen? Zeur over alles of zeur over niets, omdat je 1 ziekte hebt meegemaakt bij een familielid betekent niet dat je gelijk het recht om hypocriet te doen verwerft.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kanker is volgens mij een vreselijke ziekte en wordt idd vaak gebruikt als scheldwoord maar neuken is geenszins een scheldwoord, dus ik snap de vergelijking nog steeds niet.
En het benoemen dat kanker een vreselijke ziekte is kennelijk noodzakelijk omdat veel jongeren het tegenwoordig bijna als.stopwoord gebruiken en duidelijk niet beseffen wat het woord eigenlijk betekent voor veel mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat net voor je op kamers zou gaan, oh waitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:17 schreef Ayca het volgende:
Badmeubels voor m'n eigen badkamer(heel het huis wordt verbouwd, grotere kamer + badkamer
), en wat kleine dingen voor m'n kamer.
In het weekend teruggaan naar huis.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dat net voor je op kamers zou gaan, oh wait
kus de bruidquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Ben bij een dugun, ama ik verveel me kapot.. :/
okee.quote:
Was dat het waard? Zachte fluwelen lippen enzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:30 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb een ottomaanse klap ontvangen van de bruidegom, like wtf? :/
Schreeuw dat je de bruid bezwangerd hebt en dat je de echter vader van de bruidegom kent.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Aq de orkestra is nou opeens stil en iedereen kijkt naar mij, ulan wat ik heb gedaan?
Op kamers in Rotterdam, hopelijk overleef je datquote:
Is er geen excuus_autochtoon die je kan pesten zonder een lawine aan neefjes te moeten ontwijken? Zelf begin ik dan graag over hun belabberde voedsel en hun naar zuivel ruikende nazaten, succes!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Ben bij een dugun, ama ik verveel me kapot.. :/
Wil jij olieworstelen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:52 schreef Julis het volgende:
Ah, tof Ayça. Je bent er dus al uit dat je in Rotterdam gaat studeren, ja? Ook welke studie?
. Je hebt deze vraag zeker al tig keer gehoord.
LOL! Zei je dit terwijl je jouw national anthem afspeelde?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij durft toch niet. pok pok pok pok PEKAAAAAAAAK.
Mannen hebben een ander woordje voor leukquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:56 schreef Julis het volgende:
Ik vind haar zo leuk kijken:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
LOL! Zei je dit terwijl je jouw national anthem afspeelde?
Ik maak jou sowieso in hoor
Lustig? Geil?quote:[..]
Mannen hebben een ander woordje voor leuk
Ik sta vanavond voor jouw deur, helemaal ingelijfd met olijfolie in een mankini. Beter ben je thuis.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:01 schreef Julis het volgende:
[..]. Niet dit weer. Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Ik ben sterk, mang. /ik negeer dit voortaan gewoon
Het tweedequote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik sta vanavond voor jouw deur, helemaal ingelijfd met olijfolie in een mankini. Beter ben je thuis.
[..]
Het tweede
Jezus fucking christ dat liedjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
LOL! Zei je dit terwijl je jouw national anthem afspeelde?
Ik maak jou sowieso in hoor
[..]
Mannen hebben een ander woordje voor leuk
Hm ze is wel mooi, maar op die foto lijkt ze net een pop, beetje uitdrukkingsloos. Tenminste, zo kwam het op mij over.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:56 schreef Julis het volgende:
Ik vind haar zo leuk kijken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
https://twitter.com/#!/se(...)N%C4%B0ZL%C4%B0YORUZ
Nice.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al best lang alquote:Op zondag 4 maart 2012 01:27 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Fuck you rtük![]()
Wereldwijd tt trouwens
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pas op, straks mag je niet meer postenquote:Op zondag 4 maart 2012 01:27 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Fuck you rtük![]()
Wereldwijd tt trouwens
Ja, dat had ik in het begin ook. Een beetje 'poppig'. Maar aan de andere kant vind ik het wel wat hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm ze is wel mooi, maar op die foto lijkt ze net een pop, beetje uitdrukkingsloos. Tenminste, zo kwam het op mij over.
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:36 schreef Eagle_99 het volgende:
RTÜKİNATBUAKŞAMOKANBAYÜLGENİZLİYORUZ ... This May Be The Longest 'Trending Topic' I've Seen On Twitter. And I Have No Idea What It Means.
twitter:EvilSinatra twitterde op zondag 04-03-2012 om 01:54:03#RTÜKİNATBUAKŞAMOKANBAYÜLGENİZLİYORUZ es un nuevo Pokémon. reageer retweet
Hm, ze is gespierd blijkbaar. Ze doet push upsquote:
Ze ziet er skinny uit, dus zal niet veel wegenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Hm, ze is gespierd blijkbaar. Ze doet push ups. Dus breken zal ze niet, denk ik. Ik vind haar niet extreem dun
. Mooi slank
.
Mooi katje, inderdaad. Katjes wegen niet zo veel, klopt.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:09 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ze ziet er skinny uit, dus zal niet veel wegenMaar wel mooi(lees=geil
)
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:17 schreef Julis het volgende:
Mensen met een hogere IQ slapen blijkbaar later: http://www.psychologytoda(...)evolution-night-owls
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:18 schreef Eagle_99 het volgende:
geen zinlaatste dag dat ik zo laat kan slapen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:30 schreef Eagle_99 het volgende:
Hierdoor
Ah, ik wilde net vragen of je belangrijke lessen had op de maandag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okan's show heeft 15 dagen verbod gekregen omdat hij "fuck" heeft gebruikt in december vorig jaarquote:Op zondag 4 maart 2012 02:40 schreef yvonne het volgende:
Wat is er met twitter, overal trending:
#RTÜKİNATBUAKŞAMOKANBAYÜLGENİZLİYORUZ
Dit ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:42 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Okan's show heeft 15 dagen verbod gekregen omdat hij "fuck" heeft gebruikt in december vorig jaarWereldwijd protest dus voor censuur
Ik ben eigenlijk een van de weinige in de klas die wat van die gozer begrijpt maar ik heb totaal geen zin in hemquote:Op zondag 4 maart 2012 02:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net vragen of je belangrijke lessen had op de maandag.
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:43 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een van de weinige in de klas die wat van die gozer begrijpt maar ik heb totaal geen zin in hem
Financieel Managementquote:
Het levert leuke tweets op iigquote:Op zondag 4 maart 2012 02:42 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Okan's show heeft 15 dagen verbod gekregen omdat hij "fuck" heeft gebruikt in december vorig jaarWereldwijd protest dus voor censuur
Netjesquote:Op zondag 4 maart 2012 02:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Financieel Managementen Personeelsbeheer
, Financieel management heb ik al afgesloten met de hoogste cijfer van de klas, maar pers. begrijp ik geen bal van, niemand eigenlijk
Inderdaadquote:
Ik lig al in bed hoor. Moet jij niet slapen?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:58 schreef Arcadia het volgende:
Goedenavond bey ve bayanlar. Moet jij trouwens nog niet in je bedje liggen Julis?
Ik bedoel, moet jij niet slapen? Ik las dat intelligente mensen laat opbleven, dus jij moet al slapen har har har.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik lig al in bed hoor. Moet jij niet slapen?
HAR HAR HARRRRRR. Nee, man. Van wie zou dat moeten?quote:Op zondag 4 maart 2012 03:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik bedoel, moet jij niet slapen? Ik las dat intelligente mensen laat opbleven, dus jij moet al slapen har har har.
Nee, kom net terug van uitgaan.
Zweet- en scheetgeur![]()
Je leeft.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:03 schreef zarGon het volgende:
Arcadia, je PI is écht, maar dan ook echt, irritant. Het druist in tegen de inhoud van je posts. Je bent er gisteren mee begonnen...
Mensen nemen mijn posts altijd veel te serieus en ik krijg hier klachten over per DM, al van 5 verschillende mensen dat ik een klootzak ben. Hoezo is dit irritant, jij bent te drukke man om over dit soort onnozelheden je te ergeren.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:03 schreef zarGon het volgende:
Arcadia, je PI is écht, maar dan ook echt, irritant. Het druist in tegen de inhoud van je posts. Je bent er gisteren mee begonnen...
Van mij, nu zG uit het land is, ben ik de man in huis.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:03 schreef Julis het volgende:
[..]
HAR HAR HARRRRRR. Nee, man. Van wie zou dat moeten?
Was het wel leuk dan?
Het land is je huis? Trouwens, zG bepaalt heus ook niet hoe laat ik ga slapen.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mensen nemen mijn posts altijd veel te serieus en ik krijg hier klachten over per DM, al van 5 verschillende mensen dat ik een klootzak ben. Hoezo is dit irritant, jij bent te drukke man om over dit soort onnozelheden je te ergeren.
[..]
Van mij, nu zG uit het land is, ben ik de man in huis.
Ja, geen interessante meisjes, wel typische B-chicks waarbij je interesse verliest na 5 zinnen.
Heb je een nachtmerrie gehad of zo?quote:Op zondag 4 maart 2012 03:12 schreef zarGon het volgende:
[..].
Kan ook niet slapen. Zoveel onrecht tegen Okan... het houdt mij wakker.
De enige juiste standaard PI:quote:Op zondag 4 maart 2012 03:11 schreef Arcadia het volgende:
Oké dan abi, speciaal voor jou, andere standaard PI
Dat weet ik ook wel... dat serieus nemen.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Het land is je huis? Trouwens, zG bepaalt heus ook niet hoe laat ik ga slapen.
Mooi. Wel jammer van de meisjes. Ach ja. Dan heb je nog altijd je vrienden om mee te praten, toch? Ik heb geen verstand van uitgaan, dus als ik onzin praat, zeg het maar.
Aw, beterschap. Ik hou van verhaaltjes. Ze zijn altijd leuker dan mijn verhaaltjes, dus jaquote:Op zondag 4 maart 2012 03:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel... dat serieus nemen.PI maar weer terugzetten naar een lachende smiley ofzo.
Was met vriend meegegaan, gelukkig gingen we "vroeg" terug, omdat hij vroeg moest opstaan, kreeg echt hoofdpijn. Was inderdaad hard lachen met vrienden
, heb nu iig weer iets meegemaakt, miss krijgen jullie morgen het verhaal te horen.
Welterusten.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:24 schreef Arcadia het volgende:
Maar goed, ik ben te brak om op antwoorden/vragen/repliek te wachten, ik ga slapen. Hadi iyi geceler.
Doorgaan tot het weer licht is en pas je ogen sluiten wanneer je niet meer rechtop kan staan. Pussaayyy.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:24 schreef Arcadia het volgende:
Maar goed, ik ben te brak om op antwoorden/vragen/repliek te wachten, ik ga slapen. Hadi iyi geceler.
Link?quote:Op zondag 4 maart 2012 03:38 schreef Doler12 het volgende:
Wat is dat tegenwoordig met al die boze Koerden op fok? Verpesten iedere topic bah!
Zonder wapens zijn ze zo link niet.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 03:38 schreef Doler12 het volgende:
Wat is dat tegenwoordig met al die boze Koerden op fok? Verpesten iedere topic bah!
Pfff kijk maar naar nieuws topics over landen waar Koerden wonen, er zal snel een Koerdisch 'verzetstrijder' er op afkomen die beweerd dat de Koerden in dat land zich zelf zullen bevrijden. De ergste is die computerprobleem, man man man wat een idiot is dat.quote:
Tja ik ben een van de weinige(1/2) twintigers tussen pubertjesquote:Op zondag 4 maart 2012 02:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Netjes! Wel vreemd dat niemand nauwelijks personeelsbeheer. Waar ligt dat aan
? Wat studeer je, trouwens?
![]()
Ik wil het wel voor je opnemen snachtsquote:Op zondag 4 maart 2012 12:26 schreef Ayca het volgende:
Praten jullie ook in je slaap? Ben echt bang dat ik eens wat verkeerds zeg tijdens mijn slaappraat ook heel duidelijk hele zinnen zei een vriendin laatst toen ik bij haar logeerde
Wat voor verkeerde dingen kunnen je zeggen tijdens je slaap?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:26 schreef Ayca het volgende:
Praten jullie ook in je slaap? Ben echt bang dat ik eens wat verkeerds zeg tijdens mijn slaappraat ook heel duidelijk hele zinnen zei een vriendin laatst toen ik bij haar logeerde
Ja, vanuit de bootquote:Op zondag 4 maart 2012 12:44 schreef zarGon het volgende:
Kız Kulesi heb je al (van dichtbij) gezien neem ik aan?
Iets verkeerds/beschamends... Heel veel dingen, vertrouw mijn onderbewuste niet helemaal...quote:Op zondag 4 maart 2012 12:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor verkeerde dingen kunnen je zeggen tijdens je slaap?
Andere zus zegt van wel. Je ziet dan echt dat Istanbul gebouwd is op zeven heuvels. Hele mooie zicht op Istanbul. En het waait heerlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, vanuit de boot, is het écht een bezoek waard?
Voorbeelden.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Iets verkeerds/beschamends... Heel veel dingen, vertrouw mijn onderbewuste niet helemaal...
Ja die bazaar is super, bedankt! Wordt dus een hele dag Üsküdar, knuffel je zus: nuquote:Op zondag 4 maart 2012 12:50 schreef zarGon het volgende:
Volgens zus:
- Kız Kulesi in Salacak
- Mihrimah Sultan Moskee
- Üsküdarbazaar en winkels achter die moskee
- Wandelen langs Bosporus
- Fetih Paşa-bosje
- naar Çamlıca gaan die dichtbij Üsküdar ligt
Sinds je 15e is er niks meer geweest wat je dwars zat?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:07 schreef zarGon het volgende:
Neh, ik begrijp het. Ik doe het blijkbaar ook als ik ergens mee zit. Blijkbaar, want de laatste keer was toen ik 15 of zo was en net niet had gewonnen bij een bilgi yarışması tussen moskees.
Haha ja mijn broertje praat ook vaak in z'n slaap, 'a zemmel' etcquote:Op zondag 4 maart 2012 13:08 schreef Eagle_99 het volgende:
Mijn broertje praat vaak in zijn slaap. Alleen is het nooit een fatsoenlijke zin, maar waarschijnlijk praat hij ook zo met zijn vriendjes, dus voor hem is het vast normaal
Drink jij?quote:Op zondag 4 maart 2012 03:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik bedoel, moet jij niet slapen? Ik las dat intelligente mensen laat opbleven, dus jij moet al slapen har har har.
Nee, kom net terug van uitgaan.
Zweet- en scheetgeur![]()
Hoi, heel heel af en toe, laatste keer dat ik dronk was vorige week en daarvoor 3 jaar niks gedronken. Is wel leuk, maar niet goed voor een gewoonte.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Drink jij?![]()
Ik ben eens de perfecte man tegengekomen tijdens het uitgaan, zover ik dat op dat moment kon beoordelen, helaas was hij dik in de 30
![]()
Perfect karakter, imperfecte leeftijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef rumiii het volgende:
Maar maar maar, helaas en perfect gaan toch niet samen?
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja die bazaar is super, bedankt! Wordt dus een hele dag Üsküdar, knuffel je zus: nu
Ik kreeg van iemand anders te horen dat ik in mijn slaap praatte. Sindsdien geen klachten gehad.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sinds je 15e is er niks meer geweest wat je dwars zat?
Ik had niet verwacht dat jij zou drinken. Hm.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Arcadia het volgende:
Naber iedereen.
[..]
Hoi, heel heel af en toe, laatste keer dat ik dronk was vorige week en daarvoor 3 jaar niks gedronken. Is wel leuk, maar niet goed voor een gewoonte.
Wat is je perfecte man dan? Nu ben ik benieuwd.
Ik had vorige week iets te vieren + er kwam meisje tegen mij praten dat zo saai was, kreeg spontaan breinkanker van haar gepraatquote:Op zondag 4 maart 2012 16:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij zou drinken. Hm.
Ga jij danquote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk van hier naar dat meet van overmorgen in a'dam?
ik moet zowiezo de nacht er op doorrijden naar zandvoort voor een vriendin en mijn oom komt uit turkije naar amsterdam voor zakenreis.quote:
Ah is dat met die Disney film? Ik dacht dat dat al geweest wasquote:Op zondag 4 maart 2012 17:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik moet zowiezo de nacht er op doorrijden naar zandvoort voor een vriendin en mijn oom komt uit turkije naar amsterdam voor zakenreis.
Die dag dus gratis een filmpje pakken is niet verkeerd toch..?![]()
En het lijkt me wel een keer wat anders voor de verandering..
nee dat is dus overmorgen..quote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah is dat met die Disney film? Ik dacht dat dat al geweest was
Ah oké, ja dan wel begrijpelijk, ik dacht zo'n meet dat ze café'tje gingen doen ofzoquote:
200-220km voor mij alleen heen, daarna die nacht doorrijden naar zandvoort en daarna weer terug naar amsterdam en daarna weer terug rijden richting huis.. Dus +/- 650-700km totaal vooor mij..quote:Op zondag 4 maart 2012 18:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah oké, ja dan wel begrijpelijk, ik dacht zo'n meet dat ze café'tje gingen doen ofzo. Nee helaas is A'dam echt te ver voor mij, voor een filmpje en wat popcorn. Jij wel veel plezier.
Gisteren zag ik op het nieuws van RTVNH een jongen die in tranen was dankzij een bezoek aan die winkel, er waren zelfs mensen uit Duitsland en Belgenland gekomen!quote:
Apple en hype lopen nu samen hand in hand, liefst zie ik ook gewoon een wereld met rationele mensen, maar domme en irrationele mensen moeten er nu eenmaal zijn zodat ik mij beter voel.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gisteren zag ik op het nieuws van RTVNH een jongen die in tranen was dankzij een bezoek aan die winkel, er waren zelfs mensen uit Duitsland en Belgenland gekomen!
Nou als Bir pur sang moest ik daar dus ook bijzijn
Mooi pand hoor, puike service maar die hype is wat overtrokken.
Ik ga der heen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk van hier naar dat meet van overmorgen in a'dam?
Vind je het niet erg dat je dan voortaan bevooroordeeld gaat reageren bij bepaalde gebruikers? Zo krijgen ze wel een gezicht, en jij ook. Alhoewel, een pictogram van het geslacht kan al veroordelend werkenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ga der heen.Xmanitor zou ook komen.
![]()
Dit is de eerste keer sinds jaren dat ik mijn zolderkamer verlaat. Spannend, echte mensen zijn toch anders dan internetfiguren...
Vanaf het moment dat ik mijn zolderkamer verlaar totaan terugkomst doen ik mijn 3d-bril niet af.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Vind je het niet erg dat je dan voortaan bevooroordeeld gaat reageren bij bepaalde gebruikers? Zo krijgen ze wel een gezicht, en jij ook. Alhoewel, een pictogram van het geslacht kan al veroordelend werken.
Het internet zit vol met knappere mannen waar je al je fantasies op kunt uitleven. Wat moet je nou met mijn foto?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:02 schreef Arcadia het volgende:
Wie kan er een foto van Bilge voor me maken?
i will..quote:Op zondag 4 maart 2012 21:02 schreef Arcadia het volgende:
Wie kan er een foto van Bilge voor me maken?
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:43 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik mijn zolderkamer verlaar totaan terugkomst doen ik mijn 3d-bril niet af.
[..]
Het internet zit vol met knappere mannen waar je al je fantasies op kunt uitleven. Wat moet je nou met mijn foto?
Je mag het proberen. Maar wij ninjas trainen dag en nacht om sneller dan het licht te zijn, en voor het geval een fotocamera ons toch vastlegt hebben wij een gezichtsbedekkend masker.quote:
In het dagelijkse leven ben ik een grijze muis waar je achteloos voorbij zou lopen. Kleren koop ik bij de Schalm. Scheren en wassen zie ik als tijdsverspilling, pas als anderen over mijn lichaamsgeur klagen doe ik er wat aan. Mijn rug is gekromd van al het studeren. Tanden vergeeld en scheef. Maar ik rook niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef Julis het volgende:
[..]Haha. Fijn, dan vorm je een beeld in je hoofd dat alle FOK!kers getint zijn. Je hebt niets tegen mensen met een tintje, mag ik hopen
. Dat verandert natuurlijk je reactie op andere FOK!kers niet.
Arcadia is niet op zoek naar plaatjes van knappe mannen om erover te kunnen fantaseren, denk ik [ afbeelding ]. Nieuwsgierigheid? Ik ben in ieder geval wel nieuwsgierig wie er post onder Bilge.
Denk ik? Je bedoelt weet ik zeker.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef Julis het volgende:
[..]Haha. Fijn, dan vorm je een beeld in je hoofd dat alle FOK!kers getint zijn. Je hebt niets tegen mensen met een tintje, mag ik hopen
. Dat verandert natuurlijk je reactie op andere FOK!kers niet.
Arcadia is niet op zoek naar plaatjes van knappe mannen om erover te kunnen fantaseren, denk ik [ afbeelding ]. Nieuwsgierigheid? Ik ben in ieder geval wel nieuwsgierig wie er post onder Bilge.
Ah, dan is het internet het juiste platform voor jou. Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 4 maart 2012 22:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je mag het proberen. Maar wij ninjas trainen dag en nacht om sneller dan het licht te zijn, en voor het geval een fotocamera ons toch vastlegt hebben wij een gezichtsbedekkend masker.
[..]
In het dagelijkse leven ben ik een grijze muis waar je achteloos voorbij zou lopen. Kleren koop ik bij de Schalm. Scheren en wassen zie ik als tijdsverspilling, pas als anderen over mijn lichaamsgeur klagen doe ik er wat aan. Mijn rug is gekromd van al het studeren. Tanden vergeeld en scheef. Maar ik rook niet.
Daarom bepleit ik dus ook een gezichtsloos internet. Als ik knap was zou ik mijn foto's overal plaatsen en wat vaker uit mijn zolderkamer komen.
Ik ken je innerlijk toch niet, vrint. Ik wilde niet namens jou praten.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Denk ik? Je bedoelt weet ik zeker.
Ben gewoon benieuwd hoe Bilge eruit ziet
Hahaha
quote:
Hoe kun je heteroseksualiteit bewijzen eigenlijk?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:31 schreef Julis het volgende:
Hoe moet ik dat weten dan? Misschien ben je diep van binnen geen hetero.
Tavuk? Ik heb nu wel trek in kip, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |