Uitzending gemist gaat straks toch geld kosten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso, maar dat kijk je natuurlijk op gemist, zoals het hoort.
[..]
Da's al een beter pakket dan die Dumbing Down TV die je net noemde.
Nog nooit gehoord, heb even gezocht en dit gevonden. Lijkt me sterk, dat doet echt afbreuk aan het principe dat velen zo chill vinden. Denk en hoop dat het een wanhoopskreet was toen bekend werd dat de NPO ook moest gaan bezuinigen van de overheid, zie namelijk geen recentere berichten hieroverquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Uitzending gemist gaat straks toch geld kosten?
Denk niet dat de publieke omroep dat gaat doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Uitzending gemist gaat straks toch geld kosten?
13th street en zone reality ken ik nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
MTV, (Investigation) Discovery, National Geographic, Animal Planet,13th street, Nederland 3 en Zone Reality
Zijn wel tof. 13th street zendt misdaadseries als Dexter en Law & Order enzo uit, en Zone Reality van die programma's en docu's met waargebeurde verhalen over vermissingen en misdaden enzo. En creepy shit over geesten en demonenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
13th street en zone reality ken ik niet
Ooh dat is wel tof, geesten en demonenshitquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zijn wel tof. 13th street zendt misdaadseries als Dexter en Law & Order enzo uit, en Zone Reality van die programma's en docu's met waargebeurde verhalen over vermissingen en misdaden enzo. En creepy shit over geesten en demonen![]()
Ja, films kijk ik ook niet meer op tv. Ze zijn of kut of ik heb ze al te vaak gezien inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ooh dat is wel tof, geesten en demonenshitIk vind de laatste tijd de tv ook maar saai, herhalingen en films die ik al tig keer gezien heb
Waar dan? SVU is inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef tliciouz het volgende:
Law and Order SVUZit ik nu toevallig te kijken.
lol sorry, geld moet ook verdiend wordenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef Ethanolic het volgende:
Damn heb zin om te stappen vanavond, maar iedereen doet huilie met morgen werk enzo
Dat had ik dus gister hequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef Ethanolic het volgende:
Damn heb zin om te stappen vanavond, maar iedereen doet huilie met morgen werk enzo
Ghehe ik ben niet zo gauw bang van die shitquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, films kijk ik ook niet meer op tv. Ze zijn of kut of ik heb ze al te vaak gezien inderdaad.
Die demonenshit is wel echt fucking eng trouwens. Ik kijk het elke avond maar zodra ik in bed lig krijg ik spijt
[..]
Waar dan? SVU is inderdaadDie 'originele' versie is kut.
Jammer dat je na een tijdje echt het gevoel krijgt van dat alles echt erg op elkaar lijktquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef tliciouz het volgende:
Law and Order SVUZit ik nu toevallig te kijken.
Downloadquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, films kijk ik ook niet meer op tv. Ze zijn of kut of ik heb ze al te vaak gezien inderdaad.
Die demonenshit is wel echt fucking eng trouwens. Ik kijk het elke avond maar zodra ik in bed lig krijg ik spijt
[..]
Waar dan? SVU is inderdaadDie 'originele' versie is kut.
Ja lekker ben jequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol sorry, geld moet ook verdiend worden
Hoe kan je dondernacht nou skippenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat had ik dus gister heKut is dat.
Ik wel. Films/docu's over zieke psychopaten enzo kan ik handelen, maar zodra het over geesten of demonen gaat vind ik het eigenlijk niet meer tofquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Ghehe ik ben niet zo gauw bang van die shit
Sinds Stabler eruit is en die blonde en die David ofzo er voor terug vind ik het wat minder geworden ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jammer dat je na een tijdje echt het gevoel krijgt van dat alles echt erg op elkaar lijkt
Precies dit dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wel. Films/docu's over zieke psychopaten enzo kan ik handelen, maar zodra het over geesten of demonen gaat vind ik het eigenlijk niet meer tof
Saaie vrienden he, zaterdag weer. FYAHquote:
Hehehe, waarom niet? Geloof je er echt in eigenlijk?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wel. Films/docu's over zieke psychopaten enzo kan ik handelen, maar zodra het over geesten of demonen gaat vind ik het eigenlijk niet meer tof
Zullen we dan maar samen gaan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Saaie vrienden he, zaterdag weer. FYAH
Een soortgelijk iets heb ik ook een bepaald soort foto. Heb nu al serieus dikke kippenvel als ik er alleen maar aan denk. Kan alles kijken, heb ook bijna alles op internet gezien, maar dit..quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Precies dit dus.Ik kijk nergens meer van op dankzij internet, zieke shit over jaren lang martelen ga zo maar door doet me niets meer, maar films en docu's over geesten maakt me echt aan het janken zo eng
SPOILER: Niet zozeer nasty, maar ik kan hier serieus niet tegen.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkelijk waar, ik zie echt 10x liever dat onthoofde, bloedend gutsende, maar alsnog kotsende paard, dan dit. Gatverdamme, ik zit nu echt met rillingen dit nog te typen
.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een soortgelijk iets heb ik ook een bepaald soort foto. Heb nu al serieus dikke kippenvel als ik er alleen maar aan denk. Kan alles kijken, heb ook bijna alles op internet gezien, maar dit..Sorry maar ehm, dis real? Nog nooit gezien.SPOILER: Niet zozeer nasty, maar ik kan hier serieus niet tegen.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkelijk waar, ik zie echt 10x liever dat onthoofde, bloedende, maar alsnog kotsende paard, dan dit. Gatverdamme, ik zit nu echt met rillingen dit nog te typen
.
Deathlift or Die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |