Nee, maar iedereen doet het.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
Mag je niet roken in De Arena Steven?
Ja maar, de afgelopen jaren had je ook wel verdovende middelen nodig om een wedstrijd van Feyenoord uit te kunnen kijken...quote:
Logisch dat iedereen voortijdig weggaat dan. Wat een ballentent zeg!quote:
Het hoort er meer gewoon bij. Het is niet zo dat ik me altijd helemaal vol giet voor de wedstrijd, maar volledig nuchter is echt drama. Afgelopen zondag ook weer meegemaakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar, de afgelopen jaren had je ook wel verdovende middelen nodig om een wedstrijd van Feyenoord uit te kunnen kijken...
Neequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
Mag je niet roken in De Arena Steven?
Ik heb het over drugs nuchter hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hoort er meer gewoon bij. Het is niet zo dat ik me altijd helemaal vol giet voor de wedstrijd, maar volledig nuchter is echt drama. Afgelopen zondag ook weer meegemaakt.
Zondag was zowel drugged als nuchter een drama.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hoort er meer gewoon bij. Het is niet zo dat ik me altijd helemaal vol giet voor de wedstrijd, maar volledig nuchter is echt drama. Afgelopen zondag ook weer meegemaakt.
Dat lijkt me nou echt helemaal niks met voetbal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
1x mdma genomen toen voor Ajax-Sparta toen Ajax 150 kansen kreeg en het 0-0 bleef, dat was echt de laatste keer ooit dat ik dat gedaan had, ik ging tering hard en lekker en dik zweten en shit, helemaal in mijn sferen en elementen, en dan krijg je zo'n tyfus pot te zien
Ik ben geen 13quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
De jeugd is verziekt blijkt maar weer met al die 13 jarige hier en toch al zuipen en drugs gebruiken.
Ik kwam rechtstreeks uit de Hemakde richting ArenA en was al hardig van het padjequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt helemaal niks met voetbal.
Ik weet nog dat ik een keer een gast helemaal zag vloeken en wijzen en schreeuwen op Arnold Scholten dat ie het veld breder moest houden. Hij had denk ik ook iets gebruikt, want ze waren met de warming up bezig....quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt helemaal niks met voetbal.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer een gast helemaal zag vloeken en wijzen en schreeuwen op Arnold Scholten dat ie het veld breder moest houden. Hij had denk ik ook iets gebruikt, want ze waren met de warming up bezig....
komt in de richting iddquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer een gast helemaal zag vloeken en wijzen en schreeuwen op Arnold Scholten dat ie het veld breder moest houden. Hij had denk ik ook iets gebruikt, want ze waren met de warming up bezig....
Nog even en hij mag aansluiten met zijn rollator.quote:
watquote:
Ik zit al in een rolstoel vanwege mijn verlamming hequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog even en hij mag aansluiten met zijn rollator.
Owjaquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit al in een rolstoel vanwege mijn verlamming he
Misschien ben ik wel jonger dan dat manquote:
Ik zag wesley zo voorbij mij rennenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Owja
Kun je wel mooi vooraan zitten bij ajax
Nee, had een tijdje terug tijdens een fok meet samen met monopoly een rolstoel gejat uit een restaurant en toen zijn we door het centrum van amsterdam gaan rennen met dat dingquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iedereen is 23 voor eeuwig hier @ steven wtf echtb?
wesleyquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag wesley zo voorbij mij rennen
Laat gaan opa Stokstaart is hier toch het wijste.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel jonger dan dat man
Hij is ondergedokenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wesley
hebben ze hem nog te pakken gehad de blote kippenborstjes van vak 410?
Ik heb een geestelijke achterstand manquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan opa Stokstaart is hier toch het wijste.
terrecht, wat een debieltje is dat zeg.quote:
Happel is sowieso niet in de 20quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb een geestelijke achterstand man
Happel is de wijste hier. Die slaat alleen weer zover door dat mensen hem 41 schatten
Happel is paar maanden als mij. Dus als je mijn mail weet dan weet je hoe oud hij ongeveer is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Happel is sowieso niet in de 20
checkquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Happel is paar maanden als mij. Dus als je mijn mail weet dan weet je hoe oud hij ongeveer is.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:46 schreef DuTank het volgende:
Zondag misschien paar puntjes naar binnen tetsen voor de wedstrijd en in de rust.
Ok het is misschien niet eerlijk, maar heeft het ook echt zin? Ik zal wss toch maar een helft spelen, omdat we een mannetje of 18 in het team hebben, maar toch
Niet iedereen is 14 pikquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Je gedragen naar je leeftijd op het internet
Omdat je voor aan staat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Iedereen doet het idd maar ik ben er al 3x mee gepakt ofzo
Nee, dit was gewoon in de omloop bij het bier bestellenquote:
quote:
Ik zit niet in een rolstoel manquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, had een tijdje terug tijdens een fok meet samen met monopoly een rolstoel gejat uit een restaurant en toen zijn we door het centrum van amsterdam gaan rennen met dat ding
Leverde geniale situaties op, we maakte zelfs een paar meisjes wijs dat ik terminaal ziek was en nog maar een paar maanden te leven had
Fenk je gelijk dat je alles kan maken ja..quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon in de omloop bij het bier bestellen
Swype...quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fenk je gelijk dat je alles kan maken ja..
Ik haal mijn autipas boj dat soort dingen tevoorschijn.
we missen alleen nog een beetje johoretje vandaagquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
Zozo...die SC topics vliegen er doorheen tegenwoordig. Zo hard dat ik geen zin heb om bij te lezen.
Wie doet dat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:45 schreef Stokstaart het volgende:
Happel is de wijste hier. Die slaat alleen weer zover door dat mensen hem 41 schatten
Mikey er weer bij!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja kut programma mijn duimen zijn ook te dik om normaal te typen.
Ben jij geen ouwe haven medewerker met een hooligan verleden dan ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie doet dat?
Ben gewoon een serieus persoon, mag het.
Eerder een grammaboy met een glimmend windjack en een diamantje op z'n hoektand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben jij geen ouwe haven medewerker met een hooligan verleden dan ?
lekker aan de rellenpoederquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben jij geen ouwe haven medewerker met een hooligan verleden dan ?
Idd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:59 schreef Caland het volgende:
Happel is een softie geworden sinds dat kleurtje
Nee, juist de verpersoonlijking van zijn username: Niet Loelen, Foekken!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:59 schreef Caland het volgende:
Happel is een softie geworden sinds dat kleurtje
Een echte Rotterdammert uit Utrecht zekerquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee serieus vind Happel echt een trotse oude Rotterdamer mooie mensen waar je er nog maar weinig van ziet.
DAT KAN NIET!!!!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een echte Rotterdammert uit Utrecht zeker
dus hij werkt in de havens van Utrechtquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een echte Rotterdammert uit Utrecht zeker
Bij de kanaaleilanden. Het is dan gewoon een mocro.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus hij werkt in de havens van Utrecht
Indonesische Turken haten Marokkanen ook?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij de kanaaleilanden. Het is dan gewoon een mocro.
Gadverdamme.
Zelfs Marokkaanse Marokkanen haten Marokkanen ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indonesische Turken haten Marokkanen ook?
Je zult maar een joods marokkaanse moslim zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs Marokkaanse Marokkanen haten Marokkanen ook.
En Surinamers haten al helemaal alles. Grootste racisten die er zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs Marokkaanse Marokkanen haten Marokkanen ook.
Ja of een Marokkaanse rotterdamse joodquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zult maar een joods marokkaanse moslim zijn.
twee geloven op 1 kussen....quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zult maar een joods marokkaanse moslim zijn.
Molukkers zijn nog grotere volgens mijquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Surinamers haten al helemaal alles. Grootste racisten die er zijn.
Van die Hindoestaanse Surinamers je weet wel 90% van alle rijleraren die zijn pas ernstigquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey wij haten niet, soso lobiequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
een Ajax shirtjequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand nog een leuk verjaardagscadeau voor een van m'n maten? Mag een beetje ludiek zijn. Hij is 23 geworden.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van die Hindoestaanse Surinamers je weet wel 90% van alle rijleraren die zijn pas ernstig
Dan word je burgemeester...quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of een Marokkaanse rotterdamse jood
Geef hem een pannenset. Voor zijn uitzet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand nog een leuk verjaardagscadeau voor een van m'n maten? Mag een beetje ludiek zijn. Hij is 23 geworden.
quote:
Tja... maar je kunt niet ontkennen dat die over het algemeen ontiegelijk racistisch zijn op een niet grappige manier. En ja ik had een hekel aan mijn rijleraarquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]Ik ben geen rijleraar, maar toch.. au
Hij is al uitgezet mang.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geef hem een pannenset. Voor zijn uitzet.
Ik niet in elk geval. Ik heb niets tegen mensen van andere rassen, tenzij ze lelijk zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... maar je kunt niet ontkennen dat die over het algemeen ontiegelijk racistisch zijn op een niet grappige manier. En ja ik had een hekel aan mijn rijleraar
2 negers rijden 'HAHAHAHA die denken zeker nog dat ze in het oerwoud rijden'
Dan verander je toch van rijschool?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... maar je kunt niet ontkennen dat die over het algemeen ontiegelijk racistisch zijn op een niet grappige manier. En ja ik had een hekel aan mijn rijleraar
Deze man verkondigt de waarheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval. Ik heb niets tegen mensen van andere rassen, tenzij ze lelijk zijn.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een ANWB cursus, oftewel je rijbewijs in 2 weken halen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan verander je toch van rijschool?
Dus je hebt iets tegen marokkanenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval. Ik heb niets tegen mensen van andere rassen, tenzij ze lelijk zijn.
Tja sux, dan zal ik enkel voor mezelf spreken: soso lobiequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt dat de hindoestanen de negers voor kaffer uitschelden daar.Soso lobi noem je dat.
so so lobi voor Ajaxquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja sux, dan zal ik enkel voor mezelf spreken: soso lobie
En ook daadwerkelijk in 2 weken gehaald?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een ANWB cursus, oftewel je rijbewijs in 2 weken halen.
quote:FIFA bekijkt 10-0 zege Bahrein
Wim Rijsbergen Wim Rijsbergen ProShots
Toegevoegd: donderdag 1 mrt 2012, 14:05
De FIFA gaat het WK-kwalificatieduel van Bahrein met Indonesië onderzoeken. Bahrein won het thuisduel van woensdag met 10-0.
Om kans te houden op deelname aan het WK had Bahrein een overwinning nodig van negen doelpunten of meer.
Ondanks de gedroomde zege werd Bahrein uitgeschakeld, omdat poulegenoot Qatar een punt (2-2) veroverde tegen Iran. Voor Indonesië, dat door Wim Rijsbergen wordt gecoacht, stond er niets meer op het spel. Het land was al uitgeschakeld.
Uiteraard uiteindelijk rij ik nog weinig maar dat doet er niet toe.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En ook daadwerkelijk in 2 weken gehaald?
Dan is je rijverbod weer ingetrokken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga ik doen, moet ik wel nog 6 jaar wachten.
Je doet wel fayaquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tapi moffo boeler.Met je Ajax.
Ik zou mijn tv het raam uitgooien om vervolgens een kerk in de fik te steken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Dit commentaar wil ik ook in Nederland
http://www.facebook.com/photo.php?v=3117568510303
Fixedquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou mijn tv het raam uitgooien om vervolgens een moskee in de fik te steken.
Geniaal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nee dan ben ik 18.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan is je rijverbod weer ingetrokken?
Nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:23 schreef Anonymousz het volgende:
hebben jullie ook last van papier/zilvervisjes?
Kan geen facebook openen hierquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Misschien moet je die sproeikop ook eens tussen je benen zetten voor de verandering.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:23 schreef Anonymousz het volgende:
mag ik dan bij jou wonen?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:23 schreef Anonymousz het volgende:
ik weet dat je uit utrecht komtquote:
Als dat niet zo is, dan ben je bij deze ook geen Elite meer. Welkom bij de paupers, broeder!quote:
Eerst picsquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso mensen die in de randstad wonen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liever in de ghetto dan op het platteland.
Is goed man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik blijf je een beetje een droevige user vinden. Sorry.
eensquote:
Dit. Wij omarmen je met alle liefde Happel! Stuur je NAW-gegevens even in een DM en dan stuur ik je een acceptgiro toe voor het lidmaatschapgeld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat niet zo is, dan ben je bij deze ook geen Elite meer. Welkom bij de paupers, broeder!
Oke. Dan niet.quote:
Ik woon in beiden: Ghetto van Anderlecht en platteland van Limburg. Dus nu ben ik of dubbel tof of dubbel genaaid...quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liever in de ghetto dan op het platteland.
relaxquote:
Bij nader inzien, dit komt best wel hard aan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik blijf je een beetje een droevige user vinden. Sorry.
Maar ff serieus. Waarom ben je zo'n vage user? Nooit op iets serieus' of inhoudelijks te betrappen. Het is allemaal van dat vage gewauwel man. Dat snap ik op zich nog wel als je maar sporadisch zou posten, maar jij zit er gewoon uren per dag op. Dan wordt je dat simpele gedoe van jezelf toch beu op den duur?quote:
Elite zal ik altijd zijn en blijven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat niet zo is, dan ben je bij deze ook geen Elite meer. Welkom bij de paupers, broeder!
Dat is idd een rotwijk heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik woon in beiden: Ghetto van Anderlecht en platteland van Limburg. Dus nu ben ik of dubbel tof of dubbel genaaid...
Ik ben soms ook serieus hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ff serieus. Waarom ben je zo'n vage user? Nooit op iets serieus' of inhoudelijks te betrappen. Het is allemaal van dat vage gewauwel man. Dat snap ik op zich nog wel als je maar sporadisch zou posten, maar jij zit er gewoon uren per dag op. Dan wordt je dat simpele gedoe van jezelf toch beu op den duur?
Elite till I die?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Elite zal ik altijd zijn en blijven.
Rotterdam zit wel in mijn bloed.
zeker.quote:
Laten we het zo zeggen: Ik ben blij dat ik een parkeerplaats onder het gebouw heb en dus niet 's avonds van/naar de auto hoef te lopen buiten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is idd een rotwijk heb ik me laten vertellen.
Dat stadion ligt daar intussen ook redelijk misplaatst dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen: Ik ben blij dat ik een parkeerplaats onder het gebouw heb en dus niet 's avonds van/naar de auto hoef te lopen buiten.
ben je echt 12?quote:
Anderlecht is vrij groot, er zijn ook goede stukken. Het stuk waar ik zit (dichtbij het Zuidstation) is dat helaas niet. Enige voordeel, je kunt op elk moment van de dag/nacht lekker eten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat stadion ligt daar intussen ook redelijk misplaatst dan?
Nee serieus, in NWS ben ik 100% serieus, en in sommige topics zoals het Ajax topic ook gewoon.quote:
Sowieso pakken ze black people minder hard aan dan een autochtone Belg lijkt me?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anderlecht is vrij groot, er zijn ook goede stukken. Het stuk waar ik zit (dichtbij het Zuidstation) is dat helaas niet. Enige voordeel, je kunt op elk moment van de dag/nacht lekker eten.
ik geloof jequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee serieus, in NWS ben ik 100% serieus, en in sommige topics zoals het Ajax topic ook gewoon.
Ik geloof in jouquote:
lolquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Anonymousz het volgende:
wat was er met the hunter gebeurd gisteren?
Zijn suikerspiegel lag te laag. Te weinig gegeten voor de wedstrijd hhihi.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Anonymousz het volgende:
watquote:
ik schrok wel evenquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn suikerspiegel lag te laag. Te weinig gegeten voor de wedstrijd hhihi.
[ afbeelding ]
Gr gr Rabbit.
je kan het (sport) nieuws toch wel een beetje volgen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat
ik had de wedstrijd niet gezien?
niet gekekenquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan het (sport) nieuws toch wel een beetje volgen?
dank uquote:
Achting hoeft niet bij zo'n opmerkingquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geachte Happel,
Treurig...
met vriendelijk groeten,
Rabbit.
Hoi dan,quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geachte Happel,
Treurig...
met vriendelijk groeten,
Rabbit.
harde boi deze rotterdammer utrechtenaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoi dan,
lekker boeiend.
groetjes,
veldmuis
Ja en we weten allemaal wat een Utrechtenaar isquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
harde boi deze rotterdammer utrechtenaar
Ik kom niet uit Utrecht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
harde boi deze rotterdammer utrechtenaar
We pakken hem bij de domtoren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja en we weten allemaal wat een Utrechtenaar is
Jawel manquote:
HEt zijn de homo's yes yesquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja en we weten allemaal wat een Utrechtenaar is
Dat vinden ze lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We pakken hem bij de domtoren.
Juist daar ja. Maakt het des te symboliseer.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Provincie Utrecht, ik zei niet Utrecht.
Maar ik werk en woon daar.
provincie uitrecht is ook kut manquote:
Waar dan vandaan ?quote:
Buiten de stad Utrecht heb je alleen maar gehuchten volgens mij. Ja, Amersfoort. Daar wonen weer alleen maar joden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
provincie uitrecht is ook kut man
Amersfoort zitten er wel veel jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten de stad Utrecht heb je alleen maar gehuchten volgens mij. Ja, Amersfoort. Daar wonen weer alleen maar joden.
Maar ze blijft voor Ajax?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Amersfoort zitten er wel veel ja
En mijn ex woont daar nu
Ik kwam er tot maandag zowat wekelijks manquote:
ja, maar verder volgt ze voetbal niet echtquote:
Het is nog vers dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kwam er tot maandag zowat wekelijks man
Jaquote:
ja samen met die andere pak em beet 3 miljoenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, maar verder volgt ze voetbal niet echt
Ze kijkt geen eens voetbalquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja samen met die andere pak em beet 3 miljoen
Blijkbaar toch Ajacied genoeg om je te dumpen om een Clasie avatar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze kijkt geen eens voetbal
Maar ze zegt dat ze voor Ajax is omdat haar broers dat ook zijn enzo
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar toch Ajacied genoeg om je te dumpen om een Clasie avatar.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gastquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zat wel rugby te kijken met een zure bakkes idd, waarschijnlijk twijfelde ze op dat moment al jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iets teveel 6Nations etc? Daar houden ze niet van
Ik kon er wel om lachen eigelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:23 schreef Stokstaart het volgende:
Littlerabbit gaat soms wel erg ver met zijn grapjes.
Ik ook maar vond het wel zielig voor jequote:Op donderdag 1 maart 2012 17:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen eigelijk
Achja, als het bij iemand anders was geweest had ik ook gelachen eromquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ook maar vond het wel zielig voor je
schothorst?quote:
Daar woont mijn ex welquote:
kennissen woonden daarquote:
Voordeel is wel dat je haar niet zo makkelijk meer tegenkomtquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
ik heb een beetje een aversie gekregen tegen amersfoort
waar kom jij vandaan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik hou niet van de zaanstreek man die mensen praten daar echt zeikerig.
Overal en nergens... van groningen deventer naar Terschelling het oosten en terug .quote:
eens over zwollequote:Op donderdag 1 maart 2012 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deventer en Zwolle zijn leuk ja maar hoe verder naar het oosten hoe kutter.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deventer en Zwolle zijn leuk ja maar hoe verder naar het oosten hoe kutter.
Ook dat tv oostquote:
Zeker 1 keer gezien?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook dat tv oostmoet over heel overijsel gaan ging alleen maar over twentse dorpjes ensoow ,,
quote:
Daar praten ze zaans, is mooi manquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Daar praten ze zaans, is mooi man
Uit de zaanstreek komt ook veel koffie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige goede wat uit de Zaanstreek komt.
Dit beetje Mr Polska onderbreken wat een super nummertjequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ze een halve minuut duren bedoel je?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uit de zaanstreek komt ook veel koffie.
Ik dacht dat hij voor de grap slecht rapte in P&W in de Oostblok meldpunt kwestie maar net in DWDD bleek het zijn normale niveau te zijnquote:
Ach in een Nederland waar Gers Pardoel als artiest serieus wordt genomen kan die Polska er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij voor de grap slecht rapte in P&W in de Oostblok meldpunt kwestie maar net in DWDD bleek het zijn normale niveau te zijn
Nou, er zijn daar verwerkingsfabrieken voor koffiebonen, cacaobonen en natuurlijk Verkade.quote:
Hij pakt het commercieel wel handig aan, maar je bent toch wel al je geloofwaardigheid verloren als je metquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach in een Nederland waar Gers Pardoel als artiest serieus wordt genomen kan die Polska er ook nog wel bij.
Dacht dat je verbouwen bedoelde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, er zijn daar een verwerkingsfabrieken voor koffiebonen, cacaobonen en natuurlijk Verkade.
En dan hebben we 't nog niet eens over z'n teksten gehad. Man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij pakt het commercieel wel handig aan, maar je bent toch wel al je geloofwaardigheid verloren als je metGuus Meeuwis
een plaat gaat opnemen.
Sowieso, dat accent manquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan hebben we 't nog niet eens over z'n teksten gehad. Man.
En last but not least: die baby-face.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, dat accent manIk kan er echt niet naar luisteren.
Als de 1 stopt, begint de ander alweer heb ik het gevoel. HEt hele jaar door.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
Is er nou gewoon weer een nieuwe talentenjacht op TV?
Kijk jij nog tv dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
Is er nou gewoon weer een nieuwe talentenjacht op TV?
Ik 2quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ernstig teleurgesteld in mezelf. Ik herken er maar 1
[ afbeelding ]
Waarom fiets jij door poelenburgquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:07 schreef Smoofie het volgende:
Zaanstreek zuigt. Ik haat het daar, als ik door zaandam fiets moet ik altijd janken. In poelenburg moet ik echter altijd op mn hoede zijn voor turken.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ernstig teleurgesteld in mezelf. Ik herken er maar 1
[ afbeelding ]
Eigenlijk alleen VI/SV en P&W/DWDD 's nachts die herhalingen. Publieke omroep heeft soms ook wel toffe programma's (keuringsdienst van waarde).quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk jij nog tv dan?Ben ik 2 jaar geleden mee gestopt ofzo. De teloorgang is schrijnend sinds kwaliteitsprogramma's als DGK zijn verdwenen en paupershows daarvoor in de plaats kwamen.
Ik fitness bij 't Kalf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom fiets jij door poelenburg
bij het jagersplas dusquote:
Ja. Millers sport.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bij het jagersplas dus
mooie sportschool idd
haha christelijke lulletjequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef Smoofie het volgende:
En ik zat vroeger op het Pascal college.
Ja die banner is best effectief ik was ook al van plan te kijken. Al had ik Lock up Abroad sowieso al op.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen VI/SV en P&W/DWDD 's nachts die herhalingen. Publieke omroep heeft soms ook wel toffe programma's (keuringsdienst van waarde).
Maar als je toch ziet wat er zoal op primetime komt en heel nederland naar kijkt, zoals dat ik hou van holland of de zoveelste talentenjacht. dafuq.![]()
Straks om 21:00u nat. geo trouwens.
6 jaar middelbare maakt me een verkapte zaankanter?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Smoofie is gewoon een verkapte zaankanter merk ik
Ja, eigelijk wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
6 jaar middelbare maakt me verkapte zaankanter?.
ja a 30.000 euro ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:30 schreef Caland het volgende:
Wist niet dat Rooney haarimplantaten heeft.
Hij liet toch een before en after foto zien op twitter ofzo ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:30 schreef Caland het volgende:
Wist niet dat Rooney haarimplantaten heeft.
ja en de 1e ging mis omdat ie niet in de zon mocht met zijn hoofd maar hij wel op vakantie ging naar Barbadosquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij liet toch een before en after foto zien op twitter ofzo ?
Hoe lang woon je al in brussel danquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:43 schreef DonRaja het volgende:
Zo eindelijk thuis, klote-eurotop hier. Wordt meteen de halve stad afgezet door die mislukte gendarmes...
Ik heb hier nu 1 jaar een appartement, ik woon in Belgisch Limburgquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe lang woon je al in brussel dan
En mijn ex, schothostquote:
Dus je praat met een zachte gquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hier nu 1 jaar een appartement, ik woon in Belgisch Limburg
Ahh dan valt het nog meequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar dan een brabantse: ben opgegroeid in Tilburg
Wablief?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar dan een brabantse: ben opgegroeid in Tilburg
Belhamel. Zal je moeder er eens van op de hoogte brengen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Ik lig ook in bed. Fokmobile
Ik vind het centrum nog best wel oke eigelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Heel Amersfoort is vertyft, neit alleen Schothorst...
Weet jij überhaupt mijn adres wel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Belhamel. Zal je moeder er eens van op de hoogte brengen.
dat regelt happel wel dmv je ipquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij überhaupt mijn adres wel?
Jij woont er niet, dus dan valt alles wel mee als je er af en toe komt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het centrum nog best wel oke eigelijk
Ik ga wel snel verhuizenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat regelt happel wel dmv je ip
zit wat in jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij woont er niet, dus dan valt alles wel mee als je er af en toe komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |