Nee, maar iedereen doet het.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
Mag je niet roken in De Arena Steven?
Ja maar, de afgelopen jaren had je ook wel verdovende middelen nodig om een wedstrijd van Feyenoord uit te kunnen kijken...quote:
Logisch dat iedereen voortijdig weggaat dan. Wat een ballentent zeg!quote:
Het hoort er meer gewoon bij. Het is niet zo dat ik me altijd helemaal vol giet voor de wedstrijd, maar volledig nuchter is echt drama. Afgelopen zondag ook weer meegemaakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar, de afgelopen jaren had je ook wel verdovende middelen nodig om een wedstrijd van Feyenoord uit te kunnen kijken...
Neequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
Mag je niet roken in De Arena Steven?
Ik heb het over drugs nuchter hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hoort er meer gewoon bij. Het is niet zo dat ik me altijd helemaal vol giet voor de wedstrijd, maar volledig nuchter is echt drama. Afgelopen zondag ook weer meegemaakt.
Zondag was zowel drugged als nuchter een drama.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hoort er meer gewoon bij. Het is niet zo dat ik me altijd helemaal vol giet voor de wedstrijd, maar volledig nuchter is echt drama. Afgelopen zondag ook weer meegemaakt.
Dat lijkt me nou echt helemaal niks met voetbal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
1x mdma genomen toen voor Ajax-Sparta toen Ajax 150 kansen kreeg en het 0-0 bleef, dat was echt de laatste keer ooit dat ik dat gedaan had, ik ging tering hard en lekker en dik zweten en shit, helemaal in mijn sferen en elementen, en dan krijg je zo'n tyfus pot te zien
Ik ben geen 13quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
De jeugd is verziekt blijkt maar weer met al die 13 jarige hier en toch al zuipen en drugs gebruiken.
Ik kwam rechtstreeks uit de Hemakde richting ArenA en was al hardig van het padjequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt helemaal niks met voetbal.
Ik weet nog dat ik een keer een gast helemaal zag vloeken en wijzen en schreeuwen op Arnold Scholten dat ie het veld breder moest houden. Hij had denk ik ook iets gebruikt, want ze waren met de warming up bezig....quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt helemaal niks met voetbal.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer een gast helemaal zag vloeken en wijzen en schreeuwen op Arnold Scholten dat ie het veld breder moest houden. Hij had denk ik ook iets gebruikt, want ze waren met de warming up bezig....
komt in de richting iddquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer een gast helemaal zag vloeken en wijzen en schreeuwen op Arnold Scholten dat ie het veld breder moest houden. Hij had denk ik ook iets gebruikt, want ze waren met de warming up bezig....
Nog even en hij mag aansluiten met zijn rollator.quote:
watquote:
Ik zit al in een rolstoel vanwege mijn verlamming hequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog even en hij mag aansluiten met zijn rollator.
Owjaquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit al in een rolstoel vanwege mijn verlamming he
Misschien ben ik wel jonger dan dat manquote:
Ik zag wesley zo voorbij mij rennenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Owja
Kun je wel mooi vooraan zitten bij ajax
Nee, had een tijdje terug tijdens een fok meet samen met monopoly een rolstoel gejat uit een restaurant en toen zijn we door het centrum van amsterdam gaan rennen met dat dingquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iedereen is 23 voor eeuwig hier @ steven wtf echtb?
wesleyquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag wesley zo voorbij mij rennen
Laat gaan opa Stokstaart is hier toch het wijste.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel jonger dan dat man
Hij is ondergedokenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wesley
hebben ze hem nog te pakken gehad de blote kippenborstjes van vak 410?
Ik heb een geestelijke achterstand manquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan opa Stokstaart is hier toch het wijste.
terrecht, wat een debieltje is dat zeg.quote:
Happel is sowieso niet in de 20quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb een geestelijke achterstand man
Happel is de wijste hier. Die slaat alleen weer zover door dat mensen hem 41 schatten
Happel is paar maanden als mij. Dus als je mijn mail weet dan weet je hoe oud hij ongeveer is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Happel is sowieso niet in de 20
checkquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Happel is paar maanden als mij. Dus als je mijn mail weet dan weet je hoe oud hij ongeveer is.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:46 schreef DuTank het volgende:
Zondag misschien paar puntjes naar binnen tetsen voor de wedstrijd en in de rust.
Ok het is misschien niet eerlijk, maar heeft het ook echt zin? Ik zal wss toch maar een helft spelen, omdat we een mannetje of 18 in het team hebben, maar toch
Niet iedereen is 14 pikquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Je gedragen naar je leeftijd op het internet
Omdat je voor aan staat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Iedereen doet het idd maar ik ben er al 3x mee gepakt ofzo
Nee, dit was gewoon in de omloop bij het bier bestellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |