Nee, maar iedereen doet het.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
Mag je niet roken in De Arena Steven?
Ja maar, de afgelopen jaren had je ook wel verdovende middelen nodig om een wedstrijd van Feyenoord uit te kunnen kijken...quote:
Logisch dat iedereen voortijdig weggaat dan. Wat een ballentent zeg!quote:
Het hoort er meer gewoon bij. Het is niet zo dat ik me altijd helemaal vol giet voor de wedstrijd, maar volledig nuchter is echt drama. Afgelopen zondag ook weer meegemaakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar, de afgelopen jaren had je ook wel verdovende middelen nodig om een wedstrijd van Feyenoord uit te kunnen kijken...
Neequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
Mag je niet roken in De Arena Steven?
Ik heb het over drugs nuchter hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hoort er meer gewoon bij. Het is niet zo dat ik me altijd helemaal vol giet voor de wedstrijd, maar volledig nuchter is echt drama. Afgelopen zondag ook weer meegemaakt.
Zondag was zowel drugged als nuchter een drama.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hoort er meer gewoon bij. Het is niet zo dat ik me altijd helemaal vol giet voor de wedstrijd, maar volledig nuchter is echt drama. Afgelopen zondag ook weer meegemaakt.
Dat lijkt me nou echt helemaal niks met voetbal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
1x mdma genomen toen voor Ajax-Sparta toen Ajax 150 kansen kreeg en het 0-0 bleef, dat was echt de laatste keer ooit dat ik dat gedaan had, ik ging tering hard en lekker en dik zweten en shit, helemaal in mijn sferen en elementen, en dan krijg je zo'n tyfus pot te zien
Ik ben geen 13quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
De jeugd is verziekt blijkt maar weer met al die 13 jarige hier en toch al zuipen en drugs gebruiken.
Ik kwam rechtstreeks uit de Hemakde richting ArenA en was al hardig van het padjequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt helemaal niks met voetbal.
Ik weet nog dat ik een keer een gast helemaal zag vloeken en wijzen en schreeuwen op Arnold Scholten dat ie het veld breder moest houden. Hij had denk ik ook iets gebruikt, want ze waren met de warming up bezig....quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt helemaal niks met voetbal.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer een gast helemaal zag vloeken en wijzen en schreeuwen op Arnold Scholten dat ie het veld breder moest houden. Hij had denk ik ook iets gebruikt, want ze waren met de warming up bezig....
komt in de richting iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |