Is dit niet in elke serie zo?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:08 schreef Rijst het volgende:
Ik vind de personages trouwens niet echt orgineel. Ze doen me vaak denken aan die van LOST.
Rick - Jack
Daryll/Shane - Sawyer
Lori - Kate
Glenn - Miles
Sophia - Walt
Ik zou ze ook wel willen lezen, maar ben bang dat het de serie gaat verpesten. Net als je de anime gaat kijken na de manga.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef HouseFann het volgende:
Iemand een goede site om de comics te lezen?
Ja inderdaad het is heeeel verleidelijk, de serie gaat zo sloom.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zou ze ook wel willen lezen, maar ben bang dat het de serie gaat verpesten. Net als je de anime gaat kijken na de manga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even gespoiler voor degene die de preview niet gezien hebben/willen zien.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:31 schreef jeroen1976 het volgende:
Grappig dat iedereen nu opeens Carl weg wilt hebben. Voor deze aflevering heb ik daar nooit iemand over gehoord, of wel?
Na die teaser voor volgende week en de gevangene die het vertrouwen van Carl probeert te krijgen:Nee vind hem altijd kut, alleen dat gezicht alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even gespoiler voor degene die de preview niet gezien hebben/willen zien."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:31 schreef jeroen1976 het volgende:
Grappig dat iedereen nu opeens Carl weg wilt hebben. Voor deze aflevering heb ik daar nooit iemand over gehoord, of wel?
Na die teaser voor volgende week en de gevangene die het vertrouwen van Carl probeert te krijgen:Iedereen zit al de hele tijd te haten op Carl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even gespoiler voor degene die de preview niet gezien hebben/willen zien.Uitvinder van de biersmiley.
Hij had toch kunnen vermelden dat hij een zombie had gezien in de buurt van de boerderij? En dat hij daar zijn gestolen pistool heeft verloren? Klote kind.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Norrage het volgende:
Waarom heeft Carl eigenlijk Gale vemoord hier? Kijk, er is een loslopende zombie extra nu, maar er loopt vast nog wel wat rond, en het was natuurlijk achterlijk dat Dale die zombie niet zag lopenHet had net zo goed een andere zombie kunnen zijn. Dat gebeurt nou eenmaal in deze serie...dit was gewoon slecht geschreven
Je mag alles negatiefs over kut Carl zeggen, maar dit toch niet?
Ja wel een beetje voorspelbaar.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef dada3322 het volgende:
Op naar de meeting met de andere groep, zal darryl zijn broer wel tegenkomen als leider denk ik.
Zulke dingen zie ik eerlijk gezegd nooit aankomenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef dada3322 het volgende:
Op naar de meeting met de andere groep, zal darryl zijn broer wel tegenkomen als leider denk ik.
Daryl zit niet in de comics...quote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ben nu de strips aan het lezen. Dat die Shane zo'n grote rol heeft gekregen in de serie is toch wat opmerkelijk. In de strips is het vrij snel klaar met hem. Ben ook benieuwd of/wanneer Daryl een keertje langs gaat komen. Hij is in de serie mijn favoriet
Hij zegt ook dat 'ie benieuwd is of/wanneer hij langs zal komen.quote:
Zn broer is geen leidertype. Dequote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef dada3322 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zal wel de leider zijn (uit de comics) d bevestigd voor S3 en de broer is wellicht een van de ledenCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |