Hij was eventjes in beeld tijdens het stemmen in het huis, maar weer geen tekst...quote:Op maandag 5 maart 2012 15:55 schreef vault_tec het volgende:
waar is die neger eigenlijk heen? is die dood?
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:06 schreef vault_tec het volgende:
zag hem net ja... carl moet echt opflikkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:10 schreef Stefan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Correctie, hij had wel tekst.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:03 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Hij was eventjes in beeld tijdens het stemmen in het huis, maar weer geen tekst...
Carol is niet de oma, maar de moeder van sophia!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:16 schreef andreas612 het volgende:
kutcarl
beter dat die opa onder de zoden ligt, nu carl, lori en die oma van sophia nog en het wordt een goede serie
ik ook niet :pquote:
Hopelijk krijgt hij pijl door zijn hoofd van Daryllquote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef Snuf. het volgende:
Dat kwijtgeraakte pistool gaat nog voor drama zorgen denk ik. Carl
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij pijl door zijn hoofd van Daryll
gaat het niet? lees gewoon zoals het er staat dan is er niks aan de hendquote:Op maandag 5 maart 2012 16:18 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Carol is niet de oma, maar de moeder van sophia!Of was dat sarcasme?
sorry maar dit vind ik echt een hele rare vergelijking.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:08 schreef Rijst het volgende:
Ik vind de personages trouwens niet echt orgineel. Ze doen me vaak denken aan die van LOST.
Rick - Jack
Daryll/Shane - Sawyer
Lori - Kate
Glenn - Miles
Sophia - Walt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |