Even een beetje aangepast.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij bent toch diegene die de klacht heeft over W8
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Alles beter dan zolderkamer-nerd-os Linux.
Dat is bij mij niet eens het probleem.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:05 schreef drbarisart het volgende:
W8 is een stap in de goede richting. Goed dat Microsoft zich meer lijkt te focussen op gebruiksvriendelijkheid en design, want dat gaan gebruikers heel prettig vinden.
En uiteraard zijn de dinosaurussen onder de computergebruikers aan het tegenstribbelen. Die leven nog in het verleden, en willen liever iets dat lelijk is, en complex en omslachtig werkt (god knows why).
Wat hebben die 2 mutsen dan gezegd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is bij mij niet eens het probleem.
Het probleem is dat degenen die nu met Windows steggelen straks weer iets hebben om over op te scheppen. Zie Sylvana Simons en Naema Tahir...
Heb je de moeite genomen je te verdiepen in Linux?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Alles beter dan zolderkamer-nerd-os Linux.
Yep, al jaren en jaren, het blijft kutquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je de moeite genomen je te verdiepen in Linux?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, al jaren en jaren, het blijft kut.
Die hebben de dood van Steve Jobs misbruikt om nog eens hard uit te halen naar Windows-gebruikers.quote:
Ah als Sylvana Simons zoiets zegt dan moet dat wel waar zijn, wat een autoriteit op het gebied van ICT is dat toch.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die hebben de dood van Steve Jobs misbruikt om nog eens hard uit te halen naar Windows-gebruikers.
Dat terwijl Simons en Tahir juist Steve Jobs op hun blote knieën moeten bedanken voor het vergemakkelijken van computers.
quote:
Wat kun je onder linux niet op de desktop wat je onder windows of OSX wel kunt dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]all you want, Linux op de desktop is en blijft gewoon mijlenver achter OSX en Windows. Voor servers is het prima.
inkoppertje: gamenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat kun je onder linux niet op de desktop wat je onder windows of OSX wel kunt dan?
Modern Warfare 3.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat kun je onder linux niet op de desktop wat je onder windows of OSX wel kunt dan?
Nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Ah als Sylvana Simons zoiets zegt dan moet dat wel waar zijn, wat een autoriteit op het gebied van ICT is dat toch.
Dat je zoiets überhaupt boeit.
Precies, een computer is een hulpmiddel en je wil dat dat zo simpel mogelijk werkt. Daarom boeit het je niet als je niet elk pietepeuterig dingetje kan instellen. As long as the job gets done. Zodra je je gaat opwinden over het gebrek aan controle of teveel gebruiksvriendelijkheid is de computer geen hulpmiddel meer, maar een doel.quote:
Jij durft amper ubuntu te installeren, wat kom je nu bazelenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:12 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Niets is zo'n geweldig besturingssysteem als Linux, dan meen ik oprecht. Je moet wel wat moeite doen om het te leren kennen, maar dat is met alles dat je ''nieuw'' gebruikt.
Gamen kan prima, alleen natuurlijk niet alle windows games maar dat lijkt me duidelijk.quote:
quote:
Windows heeft de professionaliteit achter zich op de zakelijke markt, iets wat OS X en Linux niet echt hebben vanwege het gebrek aan een fatsoenlijke active directory. Voor de thuisgebruiker is dat geen probleem. UNIX is een veel betere basis voor een OS dan dat Windows gebeuren, alleen heeft Windows het geluk van een veel grotere userbase waardoor het voor mij alsnog het favoriete OS is met zijn grotere aanbod aan programma's.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]all you want, Linux op de desktop is en blijft gewoon mijlenver achter OSX en Windows. Voor servers is het prima.
ja, maar dat werkt totaal niet handig. Kan je dan ook BF3 op ultra draaien?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gamen kan, maar voor Windows-games moet je gebruik maken van een emulator (Virtual Box).
Net zoals een Zwitsers zakmes waarbij de mesjes vastzitten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:19 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Precies, een computer is een hulpmiddel en je wil dat dat zo simpel mogelijk werkt. Daarom boeit het je niet als je niet elk pietepeuterig dingetje kan instellen. As long as the job gets done. Zodra je je gaat opwinden over het gebrek aan controle of teveel gebruiksvriendelijkheid is de computer geen hulpmiddel meer, maar een doel.
Als er een nieuwe windows versie uitkomt die mij minder efficient laat werken omdat bv multitasking een stuk kutter is geworden of omdat triviale zaken gewoon een stuk lastiger te bereiken zijn dan beperkt dat mij in mijn werk en is de computer een hulpmiddel met een handicap geworden. Ofwel: onbruikbaar, net als een stofzuiger die de slang mist. Je kúnt hem nog wel gebruiken maar niet erg efficient. Die pleur je ook weg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:19 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Precies, een computer is een hulpmiddel en je wil dat dat zo simpel mogelijk werkt. Daarom boeit het je niet als je niet elk pietepeuterig dingetje kan instellen. As long as the job gets done. Zodra je je gaat opwinden over het gebrek aan controle of teveel gebruiksvriendelijkheid is de computer geen hulpmiddel meer, maar een doel.
Ah ik zie dat ze dat riep in DWDD, dan krijg je natuurlijk een miljoen mensen die dat horen en waarvan een gedeelte dat voor waar aan neemt, erg jammerlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee.
De manier waarop Simons en Tahir Apple zien als de oplossingen van alle problemen en Windows als het Kwaad, doet me denken aan uitspraken van een willekeurig sektelid.
En dat is de zwakte van nog meer andere devote Apple-fans...
ja, heel erg debiel......quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Windows heeft de professionaliteit achter zich op de zakelijke markt, iets wat OS X en Linux niet echt hebben vanwege het gebrek aan een fatsoenlijke active directory. Voor de thuisgebruiker is dat geen probleem. UNIX is een veel betere basis voor een OS dan dat Windows gebeuren, alleen heeft Windows het geluk van een veel grotere userbase waardoor het voor mij alsnog het favoriete OS is met zijn grotere aanbod aan programma's.
Stellen dat OS X mijlenver voor ligt op elke Linux Distro is echter simpelweg debiel, dan heb je er niks van begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |