quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die ene donkerharige heeft zo'n raar hoofd eigenlijk.
Behalve Jojanneke. (Behalve die niet zo'n geile naam dan, maar toch. )quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:22 schreef Zero17 het volgende:
Die Dominique Weesie
Wat een nerd. De rest van die 'crew' zijn trouwens eersteklas falers.
Eigenlijk zouden we iedereen moeten aanmoedigen Kinngeing per brief lastig te vallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:16 schreef Donnis het volgende:
Ach ach ach ach wat een onzin weer van veel users hier zeg, zij komen met dat er een 'commissie' moet komen om te bepalen welke journalist er wel of niet op binnenhof mag komen. Enge gedachtes zijn dat, van wereldvreemde mensen met agressieproblemen. Nazi-praktijken, veel verwerpelijker dan een journalist die gewoon grapjes maakt om te laten zien dat politici ook mensen zijn.
Goed begrepen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:40 schreef Internepper het volgende:
'Ja meneer ik snap u. Ik stop al. Stop maar. Ik begrijp je. Ik heb toch gezegd ik begrijp je. Ik snap het. Oké we zullen het niet meer doen. '
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:52 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Goed begrepen!![]()
ik heb gehoord wat je gezegd hebt![]()
![]()
Wat JE gezegd hebt?!![]()
Maar ik wee nie snap ook nie......![]()
Ophoepelen nu!![]()
Ssshhhhhhh
Ophoepelen kindertjes!![]()
Maar ik hoop ook wel dat je begrijpt hebt....![]()
Dag Rutger!!!!!
Was hij niet recentelijk bijzonder gelovig geworden?quote:
Jojanneke sturen ze altijd naar non onderwerpen. Die Daanquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Behalve Jojanneke. (Behalve die niet zo'n geile naam dan, maar toch. )
'jamaar, jamaar, we kunnen er toch over discussiëren'quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef tech4u het volgende:
Rutger![]()
Heel de dag mensen lopen irriteren en zelfs het lef hebben om gewoon aan te bellen met een draaiende camera, en lopen zeuren dat een 7 maand zwangere vrouw voor hem op moet komen draven. Maar wel gaan janken als iemand dan een vinger naar hem uitsteekt.![]()
Heerlijk dat bange stemmetje.
Die Daan deed eerst toch mee aan dat suffe programma met Beau van Ervendoorens, met dat candid camera geld oprapen enzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jojanneke sturen ze altijd naar non onderwerpen. Die Daansturen ze altijd naar beurzen of seks getinte onderwerpen. Jan Roos maakt de dienst uit daar.
Haha precies. Ineens valt er wel over te praten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
'jamaar, jamaar, we kunnen er toch over discussiëren'
Aaaw feck, dát wanstaltige programma ja. Tenen trekken weer krom hier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die Daan deed eerst toch mee aan dat suffe programma met Beau van Ervendoorens, met dat candid camera geld oprapen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One man's trash, another man's treasure.
Kleine nuance wel dat die hoogzwangere vrouw wel nog tijd had voor haar columnpjes op tv. Dat wijf mocht zich wel verantwoorden natuurlijk. Over de manier waarop Rutger haar opzocht 'kun je discussiëren' natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef tech4u het volgende:
Rutger![]()
Heel de dag mensen lopen irriteren en zelfs het lef hebben om gewoon aan te bellen met een draaiende camera, en lopen zeuren dat een 7 maand zwangere vrouw voor hem op moet komen draven. Maar wel gaan janken als iemand dan een vinger naar hem uitsteekt.![]()
Heerlijk dat bange stemmetje.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:35 schreef Arkai het volgende:
Poll: Wie doet er huilie huilie?
• Rutger Castricum
• Andreas Kinneging
• AllebeiGoeie pollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Ja, met 7 maanden ben je dan ook nog niet met zwangerschapsverlof, dat wil niet zeggen dat hij ook zomaar aan de deur moet komen, ook niet als je niet zwanger bent trouwens.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:35 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Kleine nuance wel dat die hoogzwangere vrouw wel nog tijd had voor haar columnpjes op tv. Dat wijf mocht zich wel verantwoorden natuurlijk. Over de manier waarop Rutger haar opzocht 'kun je natuurlijk wel discussiëren' natuurlijk
Precies. Maar dat was natuurlijk wel het argument dat die kale meneer aanhaalde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, met 7 maanden ben je dan ook nog niet met zwangerschapsverlof, dat wil niet zeggen dat hij ook zomaar aan de deur moet komen, ook niet als je niet zwanger bent trouwens.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze al wel met zwangerschapsverlof was, met 7½ maand ben je dat vaak wel, neemt niet weg dat je dan nog wel de vrijheid hebt om zelf te besluiten wat je schrijft en waar je op komt dagen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Precies. Maar dat was natuurlijk wel het argument dat die kale meneer aanhaalde.
Anyway, het zijn gewoon beide clowns, Rutger en die gewichtheffer.
Net zoals het iedereen vrij staat om aan je voordeur aan te bellen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze al wel met zwangerschapsverlof was, met 7½ maand ben je dat vaak wel, neemt niet weg dat je dan nog wel de vrijheid hebt om zelf te besluiten wat je schrijft en waar je op komt dagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |