twitter:DekkerThomas twitterde op zondag 04-03-2012 om 14:31:45Als ik het zo bekijk.. Met wat scherper te zijn zat er mischien max 10 sec sneller in.. Degelijke tijdrit. Nu op naar morgen.. reageer retweet
hij is sneller dan Valverde, is geen super tijdrijder, vind het een degelijke tijd hoor..quote:
Bauke haalt met deze tijd waarschijnlijk niet eens de top-30. Dat heeft ie wel 's beter gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef franklop het volgende:
[..]
hij is sneller dan Valverde, is geen super tijdrijder, vind het een degelijke tijd hoor..
absoluut, al was een eerdere versie wel wat mooierquote:
Ja, overwinning is voor Larsson lijkt me.quote:
twitter:Greghenderson1 twitterde op zondag 04-03-2012 om 22:46:09'nuff said! http://t.co/zYDJXtxh reageer retweet
Waaierstwitter:koendekort twitterde op maandag 05-03-2012 om 10:04:53Here we go, Paris-Nice stage 1. Sun and flat but big cross winds. This could be interesting today. reageer retweet
Dit las ik dus ook vanochtend en daarop besloot ik even een tweet te sturen naar José om te vragen hoe het met de wind stond, omdat er berichten waren (van De Kort o.a. dus) dat het hard aan het waaien was. Vlak daarna kreeg ik een PM van Andre:quote:Op maandag 5 maart 2012 10:17 schreef bjarki het volgende:
Waaierstwitter:koendekort twitterde op maandag 05-03-2012 om 10:04:53Here we go, Paris-Nice stage 1. Sun and flat but big cross winds. This could be interesting today. reageer retweet
quote:- hier in Orleans schijnt de zon momenteel - matige wind
en combineer dat met deze etappetwitter:andremeganck twitterde op maandag 05-03-2012 om 12:30:00#sporza #parisnice - na 17 km steeds gegroepeerd peloton- bij de verkenning daarstraks strakke tegenwind in de finale reageer retweet
Daar was het natuurlijk wachten op.quote:14:22 - Andy Schleck struggles at the back
As the weather gets worse, a few riders are struggling at the back of the bunch, among them Andy Schleck (RNT).
Meganck meldt nu weer wel drie groepen, met Andy in de derde groep.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:33 schreef TheArt het volgende:
Hopla, peloton in 3 stukken. Fuck nog geen beeld
EDIT:
Nu twee pelotons. In het eerste peloton zitten o.a. Chavanel, Leipheimer, Wiggins, Van Garderen en dus Kaisen.
Verschil met de tweede groep is 35 sec.
Uitzending van de etappe vandaag begint pas om 15.00quote:Op maandag 5 maart 2012 14:43 schreef The_Hives het volgende:
eurosport engels commentaarmet de samenvatting van gister
Nee, die 6 zijn achterop geraakt vanwege een valpartij vooraan. Het lijkt me juist een positief teken dat Niermann erbij zat.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:52 schreef franklop het volgende:
Niermann die lost duidt erop dat Mollema/LL Cool S er bijv. niet bij zit?
twitter:wielerman twitterde op maandag 05-03-2012 om 14:53:27Ideal world: on a crosswinds day with a shattered peloton tv should broadcast earlier... #parisnice reageer retweet
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef franklop het volgende:
kopgroep 21man met Tom Boonen -chavanel-Leipheimer-Maes - Monfort - Wiggins-Thomas-Valverde-Rojas-Ravard-Gavazzi>>
quote:Boonen, Chavanel, Leipheimer, Maes, Monfort, Wiggins, Thomas, Valverde, Rojas, Gavazzi, Kiserlovski, Westra, Ravard, Van Garderen, Jeanneteau, Klier, Vanmarcke, Maaskant, Phinney, Spilak, Vicioso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |