abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2012 @ 13:55:06 #241
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_110179832
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:44 schreef bartje01 het volgende:
Deel 1 blijft het best zoals altijd. Heeft waarschijnlijk wel wat leuke dingen erin,
:') wat
pi_110186960
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat gezeik op Revelations hier :') Ok deel 2 was beter maar waar gaat dit over. Als het echt zo kut was geweest zat je je hier niet te verheugen op deel 4 hoor.
Onzin, AC1 en 2 zijn door andere makers in elkaar gezet, dezelfde makers die AC3 ontwikkelen om precies te zijn.

Aangezien ik geen fan ben van AC:B en AC:R geeft dit mij weer hoop.
pi_110189311
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:44 schreef bartje01 het volgende:
Deel 1 blijft het best zoals altijd. Heeft waarschijnlijk wel wat leuke dingen erin,
Het best qua sfeer. Al is de gameplay van AC2 veel leuker (en de sfeer komt in de buurt van 1)
pi_110189591
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef Romanus het volgende:

[..]

Het best qua sfeer. Al is de gameplay van AC2 veel leuker (en de sfeer komt in de buurt van 1)
AC1 had een mooiere wereld maar AC2 was beter qua gameplay naar mijn mening. AC:Brotherhood was ook niet verkeerd. Revelations geeft je gewoon teveel zooi, bommen e.d.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_110254907
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110309855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:29 schreef Captainp00face het volgende:

[..]

Onzin, AC1 en 2 zijn door andere makers in elkaar gezet, dezelfde makers die AC3 ontwikkelen om precies te zijn.

Aangezien ik geen fan ben van AC:B en AC:R geeft dit mij weer hoop.
Ik vond AC:B toch echt wel een verbetering ten opzichte van 2 hoor, vooral door de toevoeging van 50%/100% sync, de finetuning van de combat en de vele sidemissies. Valt veel meer uit die game te halen. Oh en het Desmond verhaal is een stuk interessanter.

Over Revelations ben ik na 1 het minst enthousiast. Teveel een herhaling van zetten, gebrek aan een meeslepend verhaal en met de toevoeging van die bommen wel heel erg eenvoudig uit te spelen.

edit: het team van AC:B en AC:R werkt trouwens ook gewoon mee aan 3, die zijn later aangehaakt. Ik vind verder ook niet dat er veel verschil in sfeer of gameplay zit tussen AC2 en Brotherhood & Revelations.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jivis op 14-04-2012 12:05:35 ]
Amen.
pi_110376008
AC1: Beste sfeer
AC2: Zowel gameplay als de sfeer was erg goed.
AC B: Betere gameplay, minder sfeer
AC R: Te makkelijk, veel hetzelfde, sfeer is ok
pi_113745744

quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef Skillstorm het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
pi_113752542
Gave trailer! Heb echt zin in deze game!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:03:15 #250
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_113752947
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 01:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
Leuk; het heeft echter nog wel steeds dezelfde graphics als AC1 back in 2007.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113788937
quote:
9s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:03 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Nee zeker niet. Je kon in elke Assassins Creed duidelijk zien dat de textures verbeterd waren. Dat de algehele stijl niet geheel realistisch overkomt ben ik het met je eens.
  donderdag 5 juli 2012 @ 01:11:06 #252
133369 Jivis
Critikut
pi_113791113
quote:
9s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:03 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Voor betere graphics zullen we moeten wachten op de nextgen consoles, vrees ik ;).
Amen.
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:44:25 #254
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113803854
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef Romanus het volgende:

[..]

Nee zeker niet. Je kon in elke Assassins Creed duidelijk zien dat de textures verbeterd waren. Dat de algehele stijl niet geheel realistisch overkomt ben ik het met je eens.
Jammer genoeg is het hele sfeertje wel harder geworden, terwijl dat droomachtige van AC1 juist zo cool was...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:27:23 #255
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115014400
Oké, aangezien ik tot nog toe alle AC-games heb die ertoe doen (dus 1,2,B, en R), wil ik die verzameling natuurlijk uitbreiden met AC 3. Dus ik kijk even wat voor speciale edities er zijn ...

Zijn er blijkbaar drie verschillende edities (ik kijk trouwens op bol.com enkel om te kijken wat de verschillen zijn, en de prijzen zijn voor de PS3 want daar zal ik het op spelen):

1. Assassin's Creed III - Freedom Edition
SPOILER
2. Assassin's Creed III - Join, or Die Edition
SPOILER
3. Assassin's Creed III - Special Edition
SPOILER
Eigenlijk kan alleen de extra singleplayercontent mij boeien, want MP ligt me totaal niet bij AC, en al die extra troep vind ik precies dat: troep. Dus nu vraag ik jullie: waarvoor te gaan?

P.S.: Ik vind al die verschillende edities ook maar onnodig, maar goed. :')
Moira. is tof. :7
pi_115019266
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Jammer genoeg is het hele sfeertje wel harder geworden, terwijl dat droomachtige van AC1 juist zo cool was...
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_115020773
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef AthCom het volgende:
Oké, aangezien ik tot nog toe alle AC-games heb die ertoe doen (dus 1,2,B, en R), wil ik die verzameling natuurlijk uitbreiden met AC 3. Dus ik kijk even wat voor speciale edities er zijn ...

Zijn er blijkbaar drie verschillende edities (ik kijk trouwens op bol.com enkel om te kijken wat de verschillen zijn, en de prijzen zijn voor de PS3 want daar zal ik het op spelen):

1. Assassin's Creed III - Freedom Edition
SPOILER
2. Assassin's Creed III - Join, or Die Edition
SPOILER
3. Assassin's Creed III - Special Edition
SPOILER
Eigenlijk kan alleen de extra singleplayercontent mij boeien, want MP ligt me totaal niet bij AC, en al die extra troep vind ik precies dat: troep. Dus nu vraag ik jullie: waarvoor te gaan?

P.S.: Ik vind al die verschillende edities ook maar onnodig, maar goed. :')
Die eerste heeft twee singleplayer-missies, dus de keuze lijkt me duidelijk?
Amen.
pi_115021207
ljkkj;l;lkkljhlhjff
pi_115045586
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:43 schreef ardi het volgende:
Andere tak van de stamboom?
quote:
13s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:22 schreef ardi het volgende:
De enige setting waarvan ik hoopte dat ie het niet zou worden.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_115059491
jaa super ! Vind het ergens wel weer jammer dat het in deze tijd afspeeld. Vind zelf die Middeleeuwse en Renaissance dingen veel leuker, maar dit lijkt me ook wel chill :). Lekker jezelf in het gras verstoppen enzo, haha.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney
pi_115073706
Persoonlijk ben ik niet helemaal blij met deze setting maar aangezien ze zoveel verbeterd hebben maakt het me niet zoveel uit.
pi_115074667
Met een indiaan massaal amerikanen gaan afslachten kan dan wel weer leuk zijn.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_115289465
ffies een vraagie he, ik heb tot nu toe alleen nog maar AC uitgespeeld en ben van plan de 2e te kopen.

Maar, is het verstandig om na 2 deze te kopen of MOET je eerst nog ACB etc. gespeeld hebben om het verhaal te blijven begrijpen?

Anders koop ik 2 helemaal niet en koop ik gelijk AC III
Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Compliment het volgende:
Adrem antwoord, users als jij zijn een aanwinst voor het forum :)
Ik Google nooit, mijn vrouw weet toch alles beter
pi_115289510
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:44 schreef RandyBlythe het volgende:
ffies een vraagie he, ik heb tot nu toe alleen nog maar AC uitgespeeld en ben van plan de 2e te kopen.

Maar, is het verstandig om na 2 deze te kopen of MOET je eerst nog ACB etc. gespeeld hebben om het verhaal te blijven begrijpen?

Anders koop ik 2 helemaal niet en koop ik gelijk AC III
Er 'moet' helemaal niets, natuurlijk. Hoe meer je speelt, hoe meer je snapt en hoe meer je leert. Plus, het zijn geweldige spellen.
pi_115290434
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er 'moet' helemaal niets, natuurlijk. Hoe meer je speelt, hoe meer je snapt en hoe meer je leert. Plus, het zijn geweldige spellen.
Nee dat begrijp ik maar ik bedoel meer dat als ik dalijk III koop dat ik dan misschien geen bal van het verhaal snap?
pi_115293959
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:09 schreef RandyBlythe het volgende:

[..]

Nee dat begrijp ik maar ik bedoel meer dat als ik dalijk III koop dat ik dan misschien geen bal van het verhaal snap?
Er zijn eigenlijk 2 verhaallijnen. De een met Desmond en de andere met de assassin. Aangezien er een nieuwe assassin in deel 3 is mis je daar waarschijnlijk niet heel veel informatie. Als je iets over Desmond's verhaal niet snapt kan je dat ook altijd op internet opzoeken. Scheelt je wel wat geld
pi_115294013
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef Romanus het volgende:

[..]

Er zijn eigenlijk 2 verhaallijnen. De een met Desmond en de andere met de assassin. Aangezien er een nieuwe assassin in deel 3 is mis je daar waarschijnlijk niet heel veel informatie. Als je iets over Desmond's verhaal niet snapt kan je dat ook altijd op internet opzoeken. Scheelt je wel wat geld
Dat is inderdaad waar, ik denk dat ik maar gewoon III koop en als ik die eenmaal klaar heb kan ik altijd de vorige delen nog kopen ;)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:52:57 #268
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115295356
Bron.

"ACIII voor de PS3 krijgt 60 minuten meer gameplay"

The PlayStation 3 version of Assassin’s Creed III will include an hour of exclusive gameplay, according to updated box art on Amazon U.K.

It was confirmed during E3 that Assassin’s Creed III would be getting exclusive DLC at launch for PlayStation 3, and now we know that it equates to 60 minutes of extra gameplay. Quite what the DLC is going to be is still unknown, but my guess is a bonus string of missions.

PlayStation 3 players will also be getting a new Assassin’s Creed III console bundle, featuring a special console and a copy of the game. There’s a lot of Assassin’s Creed love for the PS3.

Moira. is tof. :7
pi_115296742
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef AthCom het volgende:
Bron.

"ACIII voor de PS3 krijgt 60 minuten meer gameplay"

[ afbeelding ]

The PlayStation 3 version of Assassin’s Creed III will include an hour of exclusive gameplay, according to updated box art on Amazon U.K.

It was confirmed during E3 that Assassin’s Creed III would be getting exclusive DLC at launch for PlayStation 3, and now we know that it equates to 60 minutes of extra gameplay. Quite what the DLC is going to be is still unknown, but my guess is a bonus string of missions.

PlayStation 3 players will also be getting a new Assassin’s Creed III console bundle, featuring a special console and a copy of the game. There’s a lot of Assassin’s Creed love for the PS3.

[ afbeelding ]
En de pc-versie maar steeds uitstellen :')

Ik hoop eigenlijk wel dat ik gewoon (met de pc-versie) toegang heb tot alle extra's/DLC's. Mag je toch wel verwachten als je de duurste exclusive edition hebt besteld of niet?
pi_115325502
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef Romanus het volgende:

[..]

En de pc-versie maar steeds uitstellen :')

Ik hoop eigenlijk wel dat ik gewoon (met de pc-versie) toegang heb tot alle extra's/DLC's. Mag je toch wel verwachten als je de duurste exclusive edition hebt besteld of niet?
Sowieso hebben pc-versies meestal extra content.
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')