Ik stem voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef MCMan88 het volgende:
Prodigy en Deadmou5 zouden mooie afsluiters zijn voor de andere twee avonden naast Skrillex. Ik zou het iig geweldig vinden.
Alles beter dan Kaiser Chiefs of Snow Patrol durf ik zelfs te stellen!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik stem voor.
Beter dan weer zo'n Kaiser Chiefs of Snow Patrol
Snow Patrol met Coldplay vergelijken is wel overdreven. Coldplay vind ik bijvoorbeeld echtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef brother52 het volgende:
Snow Patrol is een beetje de nieuwe Live aan het worden.
Of was Coldplay nou de nieuwe Live en is Snow Patrol de nieuwe Coldplay?
Waar je pas echt een vervelende sfeer heb is die Bacardi bak. Wat een vervelende mensen heb je daarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:13 schreef ohnikua het volgende:
Voor 11-en valt het in de Bravo volgens mij ook reuze mee met 'de pillenslikkers', en Skrillex is nou ook niet gelijk echte pillenmuziek.
Na 11 wordt er idd veel gebruikt rondom Bravo / X-Ray / India, maar behalve je je er als niet-gebruiker misschien een beetje een buitenstaander zou kunnen voelen, kan ik me toch niet echt voorstellen dat die voor een vervelende sfeer zorgen? Integendeel juist..
grandioze, over de top pubermuziek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef WeezerButler het volgende:
WTF moet Skrillex als headliner op LL. Hoe populair ook, t'blijft erg puberale beats. What's next ??
[ afbeelding ]
We hebben nog vijf maanden te gaan en moeten we toch ergens over zeuren?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:53 schreef mr-green het volgende:
Ik vind sowieso altijd dat gezeur op de line up van LL een beetje raar. Je koopt toch ook een kaartje zonder dat je weet wie er komt.
Eigenlijk zou de organisatie gewoon eens K3 ofzo als headliner moeten laten komen!
Zou opzich nog best kunnen, het is niet persé afgeschreven als het op Pinkpopstaatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:55 schreef MrStokey het volgende:
Wel jammer dat Afghan Whigs op Pinkpop staat. Die had ik heel graag op Lowlands gezien.
Dat is wel zo, maar dubbelen gebeurt toch meestal met Nederlands en hoofdacts. Ze staan in het weekend van 9 Augustus wel in Zweden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou opzich nog best kunnen, het is niet persé afgeschreven als het op Pinkpopstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |