Nee, dat zijn ze gelukkig niet, en hoop niet dat ze zo geprogrammeerd worden als het zover mocht komen... India zou al intiem & OK zijn. Denk dat max.10% van het LL volk ze kent (de ouwe lullen zeg maar) Liever niet in de Alpha iigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Met alle respect is The Afghan Whigs denk ik niet meer een hoofdact op een festival.
Ik was wel verbaast dat ze op Pinkpop staan
Gestoord mannetje dat hier alleen maar komt om te trollen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het beste wat Rock Werchter ooit is overkomen is dat een zieke David Bowie vervangen werd door 2manydjs. Beste feest ooit tijdens de afsluiting een Belgisch festival.
heb jij nou een Avatar van de Metrolijn van Berlijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Gestoord mannetje dat hier alleen maar komt om te trollen.
Nee, van de s-bahn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
heb jij nou een Avatar van de Metrolijn van Berlijn?
Dark_Angelos_The_Voices vind volgens mij exact hetzelfde als ik. Kom eens online!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Gestoord mannetje dat hier alleen maar komt om te trollen.
Dat was een enorm feest jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dark_Angelos_The_Voices vind volgens mij exact hetzelfde als ik. Kom eens online!
Ik bedoelde ook te zeggen dat dubbelen meestal gebeurt bij Nederlandse bands en hoofdacts. En dus waarschijnlijk niet met de Whigs.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Met alle respect is The Afghan Whigs denk ik niet meer een hoofdact op een festival.
Ik was wel verbaast dat ze op Pinkpop staan
Cage the Elephant stond vorig jaar op PP en LL.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:03 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar dubbelen gebeurt toch meestal met Nederlands en hoofdacts. Ze staan in het weekend van 9 Augustus wel in Zweden.
Wat een geweldenaar was datquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:22 schreef hannoes het volgende:
[..]
Cage the Elephant stond vorig jaar op PP en LL.
Onee er gaan mensen voor muziek naar een muziek festival! wat een schande!quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:47 schreef Powerplant. het volgende:
Waarom maken sommige mensen zich druk om wie de headliner is?
Zijn zeker dezelfde mensen die om 9 uur aan het ontbijt zitten en dan vanaf 10 uur het hele festivalterrein over hollen om zo min mogelijk te missen van alle optredens die ze natuurlijk van tevoren hebben aangekruist in het programmaboekje die ze overal mee naartoe sleuren.
Ja. Leuke acts zien. En dat zijn er meestal veel op LL.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:47 schreef Powerplant. het volgende:
Zijn zeker dezelfde mensen die om 9 uur aan het ontbijt zitten en dan vanaf 10 uur het hele festivalterrein over hollen om zo min mogelijk te missen van alle optredens die ze natuurlijk van tevoren hebben aangekruist in het programmaboekje die ze overal mee naartoe sleuren.
Vind ik. Weg met Bowie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dark_Angelos_The_Voices vind volgens mij exact hetzelfde als ik. Kom eens online!
Wtfquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:47 schreef Powerplant. het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:47 schreef Powerplant. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |