quote:
ja maar ik had een weddeschap verlorenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zegt de man met een Feijenoord UI
Meestal andersom hoor. Lees de vorige TT's maar terugquote:
heb je nog het nummer van madame paon kunnen regelen voor gratis sex of nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meestal andersom hoor. Lees de vorige TT's maar terug
Je wilde maar al te graag langer die UI houdenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar ik had een weddeschap verloren
Hihiquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:20 schreef Smoofie het volgende:
Ik naar mn werk fietsen....sta ik niet ingeroosterd.
Oh je bedoelt een weddenschap?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar ik had een weddeschap verloren
jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Oh je bedoelt een weddenschap?
Omdat ik dacht dat jij een 6maanden ban had en ik er wat vanaf kon halen jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je wilde maar al te graag langer die UI houden
Nee, die quotes kwamen uit een of ander topic dat niet dicht maar verwijderd was.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb je nog het nummer van madame paon kunnen regelen voor gratis sex of niet
Ik ontken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Caland, wij zijn echte matties geworden he?
Daarvoor wilde je ook al 2 weken doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat jij een 6maanden ban had en ik er wat vanaf kon halen ja
Ja mikey stuurde nog waar die quotes vandaan kwamenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, die quotes kwamen uit een of ander topic dat niet dicht maar verwijderd was.
Gezien mijn goede verstandhouding met smegmanus heb ik ze maar ff weggehaald dus
Dat was rente, maar volgende week vrijdag is meteen wegquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarvoor wilde je ook al 2 weken doen
Beetje creepy man borderliners daten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja mikey stuurde nog waar die quotes vandaan kwamen
Ze post veel in kpd bij dames met een maatje meer, dat zal ze zelf dan ook wel hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje creepy man borderliners daten.
Nee man ik wil geen vriendin die dikker is dan mezelfquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze post veel in kpd bij dames met een maatje meer, dat zal ze zelf dan ook wel hebben
quote:
Nee, laatste had die die 2 weken in zijn kop zittenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alleen vanwege die chickies natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man ik wil geen vriendin die dikker is dan mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |