rare fantasieėn hou jij er op naquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wie opa hond is
Met mij toch? Heb er zin inquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
morgen trouwens een date, maar niet met paon want die is dik
Wel een phat ass?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
ongetwijfeldquote:
Nou ja zeg! Misschien is ze wel heel lief.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
Heet. Doe even een update of je haar in je mand gekregen hebt of niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ongetwijfeld
wel lekkere tieten dat wel
Hoe kun je dat nou weten? Via FOK! kun je geen gedachten lezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
Paon zou sowieso niet willen daten denk ik
Via fok kun je wel DM'en enzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou weten? Via FOK! kun je geen gedachten lezen.
Ze wil perse naar dure restaurants en is dik. Dan weet je wel hoe laat het is he.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Misschien is ze wel heel lief.
Ja misschien was Hitler dat ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Misschien is ze wel heel lief.
Heeft ze je afgewezen ja?quote:
Mij ook. Iets met authenticiteit of zoquote:
rot toch op manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mij ook. Iets met authenticiteit of zo
Omdat die kk steven haar ging uitlachen en ik meelachte
Ik zag die foto's van haar benen maar kan daar niet uit afleiden dat ze dik is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze wil perse naar dure restaurants en is dik. Dan weet je wel hoe laat het is he.
Tfoe, dat lichaam.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zag die foto's van haar benen maar kan daar niet uit afleiden dat ze dik is.
Zie hier Kim K:
[ afbeelding ]
Dikke benen maar oh wat een mooi lichaam. (en zij eet ook altijd in dure restaurants)
Nou op die foto van dr tetten zie je ook echt behoorlijke pens hangen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie hier Kim K:
[ afbeelding ]
Dikke benen maar oh wat een mooi lichaam. (en zij eet ook altijd in dure restaurants)
Dat mocht ik willen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie hier Kim K:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |