Curvy worstenbroodpootjes?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou je tieten doen suggereren dat je lekker lichaam hebt, maar je benen zijn net worstenbroodjes.
Dus als je je hoofd post dan kunnen we verder met onze evaluatie
Heerlijke post van jou in dat andere topicquote:
no man ze is nog steeds maagd. Nog welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
stokkie en madame paon hebben geschaaaard
maak er 1quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:22 schreef Franknfurter het volgende:
stokstaart heeft een kleine piemel
en jij bent een grote lulquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:48 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor kinderen een stokstaart en een pauw zouden krijgen.
rare fantasieën hou jij er op naquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wie opa hond is
Met mij toch? Heb er zin inquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
morgen trouwens een date, maar niet met paon want die is dik
Wel een phat ass?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
ongetwijfeldquote:
Nou ja zeg! Misschien is ze wel heel lief.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
Heet. Doe even een update of je haar in je mand gekregen hebt of niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ongetwijfeld
wel lekkere tieten dat wel
Hoe kun je dat nou weten? Via FOK! kun je geen gedachten lezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
Paon zou sowieso niet willen daten denk ik
Via fok kun je wel DM'en enzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou weten? Via FOK! kun je geen gedachten lezen.
Ze wil perse naar dure restaurants en is dik. Dan weet je wel hoe laat het is he.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Misschien is ze wel heel lief.
Ja misschien was Hitler dat ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Misschien is ze wel heel lief.
Heeft ze je afgewezen ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |