Maat 42 niet dik noemenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
Die foto van madame paon is mooi manStelletje gekken die haar dik noemen
Ik heb de foto's gezien.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
Je hebt de foto niet gezien of je bent homo vriend.
Nou nou, dat is niet lief hoor!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gezien.
Denk eerder dat het daar aan ligt. Als je alleen die tetten ziet kan het nog wel
Het is wel één voet over de drempel moet je toegeven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij heeft wel gelijk geile rukkertjes hier denken bij elk stel tieten gelijk een lekkeerwijf.
achja fok hequote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij heeft wel gelijk geile rukkertjes hier denken bij elk stel tieten gelijk een lekkeerwijf.
Oneens.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is wel één voet over de drempel moet je toegeven.
Haha, ik wil jou, ja jou, jou alleen!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:13 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn huisbig. Interesse? 100 euro, koopje!
Ik ben onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, ik wil jou, ja jou, jou alleen!
Nee helaas, dat gaat mijn niveau te boven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
Aliana ben je vrachtwagenchauffeuse?
Of op Eefje uit Vrouwenvleugel?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
Paon lijkt wel een beetje op Maxime uit GTST.
Gewoon je creditcard meenemen man. Werkt bij alle vrouwen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Een weekendje, lijkt me wel voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |