Kom, kom. Niet zo bescheiden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat mocht ik willen.
Ja ik heb geen maat 36.
Nee ik ben niet moddervet.
maat 42 is dik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat mocht ik willen.
Ja ik heb geen maat 36.
Zulke dingen posten is wel makkelijk als je niet degene bent die door medicatie meer dan 20 kilo is aangekomen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
maat 42 is dik.
niet gezellig mollig of stevig maar gewoon vet
20 kilo???quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zulke dingen posten is wel makkelijk als je niet degene bent die door medicatie meer dan 20 kilo is aangekomen.
En ja, dat is mogelijk.
Zoek maar op: Risperdal gewichtstoename.
is dat hetzelfde als de mcdonaldseritus?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zulke dingen posten is wel makkelijk als je niet degene bent die door medicatie meer dan 20 kilo is aangekomen.
En ja, dat is mogelijk.
Zoek maar op: Risperdal gewichtstoename.
Is dat nieuws dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
20 kilo???
dus je bent naast dik ook nog eens knettergek?
Hm. Interessant.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Is dat nieuws dan?![]()
En ik was eerst mooi dun.
Meer mensen die veel zijn aangekomen door Risperdal:
http://www.mijnmedicijn.n(...)otica/risperdal.aspx
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Is dat nieuws dan?![]()
En ik was eerst mooi dun.
Meer mensen die veel zijn aangekomen door Risperdal:
http://www.mijnmedicijn.n(...)otica/risperdal.aspx
Mike had toch gelijkquote:Risperidon is een antipsychoticum van de tweede generatie. Het vermindert in de hersenen de effecten van natuurlijk voorkomende stoffen, voornamelijk dopamine en serotonine. Hierdoor nemen psychosen, hevige onrust en bepaalde ongestuurde spierbewegingen af.
Artsen schrijven het voor bij psychose, manie, schizofrenie, onrust, dementie, tics, dwangstoornissen en posttraumatische stressstoornis.
Waarom doe jij zo gemeen? Zo ken ik jou niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
20 kilo???
dus je bent naast dik ook nog eens knettergek?
In mijn postgeschiedenis is duidelijk te vinden waarom ik die medicijnen moest slikken.quote:
Omdat Steven er is. Dan moet hij even stoer doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo gemeen? Zo ken ik jou niet.
Stokstaartje is een meeloperquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In mijn postgeschiedenis is duidelijk te vinden waarom ik die medicijnen moest slikken.
[..]
Omdat Steven er is. Dan moet hij even stoer doen.
Zij heeft ook geen maatje 36 hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat mocht ik willen.
Ja ik heb geen maat 36.
Steven heeft een slechte invloed op mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo gemeen? Zo ken ik jou niet.
Dat is niet het effect wat zijn aanwezigheid meestal heeft.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Steven heeft een slechte invloed op mij.
Zodra hij ergens komt krijg ik notes, bans en lopen de meisjes weg
Iddquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is niet het effect wat zijn aanwezigheid meestal heeft.
Story van zijn leven man.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is niet het effect wat zijn aanwezigheid meestal heeft.
Ja ga lekker even Steven de schuld geven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Steven heeft een slechte invloed op mij.
Zodra hij ergens komt krijg ik notes, bans en lopen de meisjes weg
fobo waardig dezequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ga lekker even Steven de schuld geven.![]()
Steven isen jij bent een vent zonder eigen mening. Jammer Stokstaart.
Nou dat wel. Ik wilde haar neuken op basis van die tieten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ga lekker even Steven de schuld geven.![]()
Steven isen jij bent een vent zonder eigen mening. Jammer Stokstaart.
Ze heeft medicijnen voor haar problemen. En als je neukt behoor je je normaliter niet op benen te focussen dus jij met je fetish hebt zelf een draadje los.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou dat wel. Ik wilde haar neuken op basis van die tieten.
Alleen toen zag ik haar benen die leken net worsteboordjes. En nu blijkt ook nog eens dat ze gek is.
Mens kan zich vergissen toch?
o en steven loopt alleen te stoken man. daar is hij jood voor he
Ga jij nou maar lekker monopoly pijpen. Ik neuk geen frituurmandjes. Simpel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze heeft medicijnen voor haar problemen. En als je neukt behoor je je normaliter niet op benen te focussen dus jij met je fetish hebt zelf een draadje los.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker monopoly pijpen. Ik neuk geen frituurmandjes. Simpel.
Hoe kom je daar nou weer bij manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker monopoly pijpen. Ik neuk geen frituurmandjes. Simpel.
je hebt hem wel gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |