abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:45:20 #26
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_108572799
Humor van Powned om het zgn geheime nummer van Tahir ff te tonen, wel onherkenbaar, da's wel zo netjes.

Kinneging en dat gestoorde wijf van 'm hoef je als gesprekspartner over fatsoen iig niet meer serieus te nemen. Want als de discussie daarom vraagt, laat je gewoon je handjes wapperen.
pi_108572816
Dit soort reacties dan. Mijn god. :')

Ik ben ook een fatsoenlijk mens.
En ik verafschuw geweld.

Maar als iemand mijn zwangere vriendin kwam lastigvallen?
Dan had die camera een mooie close up gemaakt van die gozer zn endeldarm.
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:48:12 #28
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_108572875
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Zit je nou te trollen?!
Nee. Jij?
pi_108572913
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Dit soort reacties dan. Mijn god. :')

Ik ben ook een fatsoenlijk mens.
En ik verafschuw geweld.

Maar als iemand mijn zwangere vriendin kwam lastigvallen?
Dan had die camera een mooie close up gemaakt van die gozer zn endeldarm.

quote:
Ik kan enig respect ten aanzien van Kinneging niet onderdrukken. En dat terwijl z'n wijf nog wel zo'n gaapverwekkende mening verkondigde moest ik hier wel om Kinneging lachen. Met zijn schoolmeestershouding en Rutger als een tienjarige in de hoek. Powned.
Of:

quote:
Moet ik wel zeggen dat Rutger zich als een klein kindje laat wegzetten. Een kamerlid naar haar tieten vragen durft hij wel en voelt hij zich de man, maar als dan iemand die groter is terugblaft met de staart tussen de benen afdruipen met wat 'ja maar,' gepiep. Niet echt zijn beste uur, maar vooruit zijn we van Rutger gewend.
En tja die kale heeft zich gisteren bij P en W zelf al belachelijk genoeg gemaakt, daar hoeven geen woorden meer aan vuil worden gemaakt.
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:50:53 #30
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108572938
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef Klummie het volgende:
Humor van Powned om het zgn geheime nummer van Tahir ff te tonen, wel onherkenbaar, da's wel zo netjes.

Kinneging en dat gestoorde wijf van 'm hoef je als gesprekspartner over fatsoen iig niet meer serieus te nemen. Want als de discussie daarom vraagt, laat je gewoon je handjes wapperen.
Fijn om te weten dat deze man zijn studenten wegwijs maakt in de rechtsfilosofie.
Life is what you make it.
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:52:11 #31
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108572975
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:48 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Nee. Jij?
Als je niet zat te trollen was het een treurige post die de plank aan alle kanten missloeg.
Life is what you make it.
pi_108572998
Tijd om die plofkop van een Rutger met z'n cameraman een cursusje Krav Maga te laten volgen. Had iets meer verwacht van een sensatiezoeker als Rutger dan een beetje als een in z'n broek scheitende kleuter te murmelen "maar ik doe toch niets?"

Het lijkt erop dat Rutger het afgedaan heeft voor de gemiddelde Geenstijl-reaguurder door zijn genante optreden.
pi_108573123
Ik kan niet wachten op de eerste politicus die Rutger powned door hem even te wijzen op zijn kinderlijk laffe reactie op het standje van Kinneging.
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:01:32 #34
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_108573185
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:53 schreef Marlan het volgende:
Tijd om die plofkop van een Rutger met z'n cameraman een cursusje Krav Maga te laten volgen. Had iets meer verwacht van een sensatiezoeker als Rutger dan een beetje als een in z'n broek scheitende kleuter te murmelen "maar ik doe toch niets?"

Het lijkt erop dat Rutger het afgedaan heeft voor de gemiddelde Geenstijl-reaguurder door zijn genante optreden.
Waarom pleur je hier allemaal quotes neer van geenstijlreaguurders :?

Kinneging had de deur dicht moeten doen en 112 moeten bellen als Rutger bleef, klaar. Maar nee, gaat als een tokkie verbaal agressieve taal uitslaan. Wat een niveau. :')
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:02:04 #35
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_108573198
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kan niet wachten op de eerste politicus die Rutger powned door hem even te wijzen op zijn kinderlijk laffe reactie op het standje van Kinneging.
''Asociale journalisten hebben hier niets te zoeken en laffe journalisten al helemaal niets''

En dan rustig weg lopen.
pi_108573235
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:02 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

''Asociale journalisten hebben hier niets te zoeken en laffe journalisten al helemaal niets''

En dan rustig weg lopen.
"Ga lekker buitenspelen joh. Het is mooi weer. Maar geen belletje trekken bij die kale meneer hoor, denk er om."
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:04:51 #37
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_108573249
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

"Ga lekker buitenspelen joh. Het is mooi weer. Maar geen belletje trekken bij die kale meneer hoor, denk er om."
_O_ Zie het al helemaal voor me :')
pi_108573274
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:01 schreef Klummie het volgende:

[..]

Kinneging had de deur dicht moeten doen en 112 moeten bellen als Rutger bleef, klaar. Maar nee, gaat als een tokkie verbaal agressieve taal uitslaan. Wat een niveau. :')
112 :') ik denk dat Rutger dat nummer juist gebeld heeft toen ie veilig het hoekje om was.
pi_108573298
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:04 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

_O_ Zie het al helemaal voor me :')
Gaat ook wel gebeuren. :D
pi_108573321
quote:

[..]

De politie heeft wel betere dingen te doen. Ik ga de politie ook niet bellen als er mensen in de trein hun telefoon gebruiken als radio. Ik probeer dat soort dingen eerst zelf te regelen.

Ja, ik gebruik nogmaals het verstoren van een begrafenis. Moet ik dan de politie bellen en te horen krijgen dat journalisten of wie dan ook gebruik mogen maken van hun vrijheid van meningsuiting?

Schei toch uit!
pi_108573343
quote:

[..]

Op geenstijl had Rutger een soort van onaantastbaar status onder de reaguurders. Na zijn beschamende optreden in DWDD en nu deze week hard aangepakt worden door professor Bodybuilder, is er zelfs onder zijn meest fanatieke volgelingen kritiek waar te nemen. Toch wel een teken aan de wand, dat zijn meest fanatieke fans hem bekritiseren.

quote:
Er was dus totaal geen sprake van mishandeling. Verder is er in de eerste fragmenten niet alleen geknipt, maar zelfs creatief met de audio om gegaan. Zogenaamd gewurgd, daarna nog rustig 20x doorvragen... knap hoor. Dikke fail voor Powned en de absolute ondergang van Rutger.
quote:
Rutger heeft daarna een schone onderbroek aan moeten trekken, zoveel is in elk geval duidelijk.
quote:
Die kale is een lul, das duidelijk. Die kale heeft wel gelijk, ik zou ook wat primair reageren als je dit dit bij mij flikte.... Ik zie nog steeds niks van een handje op een nek, ik zie wel broekspijpen waar figuurlijke straaltjes uitkomen. Dat wel...
quote:
Je kikt die kale toch de trap af, Rutger heeft ze hele broek vol gekakt.. Hahaha lutser
pi_108573370
indePutger
pi_108573526
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Inderdaad, het kontje was veel korter.
LEZEN!
pi_108573583
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:10 schreef Marlan het volgende:

Op geenstijl had Rutger een soort van onaantastbaar status onder de reaguurders. Na zijn beschamende optreden in DWDD en nu deze week hard aangepakt worden door professor Bodybuilder, is er zelfs onder zijn meest fanatieke volgelingen kritiek waar te nemen. Toch wel een teken aan de wand, dat zijn meest fanatieke fans hem bekritiseren.

Er zijn er een paar overgestapt naar Fok.
pi_108573662
Hij is hier wel baas. :D Die lach van hem.

If not now, then when.
pi_108573731
quote:
15s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:19 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Of hij had de deur dichtgedaan.
Beschaafd reageren is zo moeilijk niet hoor.
Dan blijft Rutger gewoon aanbellen of gaat hij op het raam tikken. En vragen waarom hij niet met hem wil praten of een interview wil geven. Het is gewoon een opdringerige kneus die denkt dat hij alles kan maken. Maar zodra een man tegengas geeft verandert het in een kleine, bange jochie :')

Die Kinneging vraagt het nog netjes, maar als Rutger er gewoon blijft staan en door blijft lullen tja...Dat je iemand 5 minuten lang moet uitleggen dat je geen zin hebt in een interview is te gek voor woorden.
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:38:18 #47
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_108573743
Tsja, hij gaat daar om met geestelijke leeftijdsgenoten.
pi_108574170
csidokter twitterde op woensdag 29-02-2012 om 23:47:58 Tip voor Rutger: bij verwurging kun je letselverklaring op laten maken van de letsels hals na de aangifte. Geeft meestal enig letsel. reageer retweet
  donderdag 1 maart 2012 @ 08:31:13 #49
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_108575542
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:26 schreef stekelzwijn het volgende:
Ik heb heel lang geleden, na een serie pesterijtjes die ik helemaal spuugzat was, de pester een ongelooflijke stoot voor zijn kop gegeven.
Het had effect, want ik heb er nooit meer last van gehad.
Wie treitert, moet er op rekenen dat er een keer iemand snel korte metten zal maken met dat gedrag.
En of het goed is of niet, vaak is het wel doeltreffend.
Herkenbaar en mee eens.
Feyenoord Rotterdam
pi_108575566
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:33 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Omdat ze gebruik maakt van haar recht op vrije meningsuiting moet ze thuis maar worden lastig gevallen?

In haar recht op vrijheid van meningsuiting roept ze op het anderen te ontnemen.

Je ziet het wel vaker hoor, mensen uit onderdrukkende culturen die de Westerse vrijheid niet kunnen hanteren en volledig doorslaan.

Hieronder nog een ideetje van Naema Tahir.

quote:
'Ze schuift hem in de scanner, et voilà: een gore pedoseksueel'

OPINIE -Malou van Hintum − 20/12/11, 09:55

Schrijfster en juriste Naema Tahir stelde afgelopen zondag in het tv-programma Buitenhof voor om mensen die in de kinderopvang willen gaan werken, in de scanner te leggen. Zo kunnen we de pedofielen eruit schiften, denkt ze. Een onzinnig voorstel, zegt Malou van Hintum
http://www.volkskrant.nl/(...)e-pedoseksueel.dhtml
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')