Hoeveel a's zitten er nou in je naam? In de spreadsheet staan er maar twee, en in dit topic zie ik alweer met 3 en met 5.quote:
Oh, ik speelde tegen ilonaaa met drie aaa en een punt.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoeveel a's zitten er nou in je naam? In de spreadsheet staan er maar twee, en in dit topic zie ik alweer met 3 en met 5.
Tevens ben ik open voor invites, volgens mij is de sheet niet helemaal up to date dus ik weet niet wie er beschikbaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:33 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, en dan waren de woorden Quark , Bron, en Yen
en Cups nog van mij ook !
Bedroevende resultaten deze maand.
/ valt het op? De klaag- en zeurmodus.
Wie wil er nog meer winnen? Grijp je kans![]()
strijd om de rodelantaarnquote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb ook nog niks gewonnen, helaaas :-(
das voor de snelste finisher, maar k kreeg hem om de een ofandere reden niet uitgereikt in februariquote:
Pot 49 is dan ook in het voordeel van Elzass beslist 462-28oquote:Op maandag 5 maart 2012 13:10 schreef Crohnjurist het volgende:
# 231: ZiggyZiggyZiggy - Vonkie87: 395 - 436
Mijn potje tegen Elzass (#49) gaat wel heel moeizaam trouwens, ik heb alleen maar rotletters. Schiet echt totaal niet op![]()
2e keer dat ik verkeerd inschat dat ik nog wel een beurt hebquote:Op maandag 5 maart 2012 15:04 schreef RanTheMan het volgende:
3 uitslagen
#110 svk1985 - Randau81 - 424-430 (spannend tot het einde)
#32 Skatespeare - Randau81 478-435 (volkomen kansloos vanaf t begin)
#172 Peace1111 - Randau81 - 389-477 (continu stuivertje wisselen, al doet de uitslag dat niet vermoeden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |