Goed gespeeld Ran the Man! Je zou weleens hoog kunnen eindigen...quote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef RanTheMan het volgende:
# Djeep_64 - Randau81 443 - 455
Ik dacht na 8 woorden al te winnen, komt de beste man keihard terug met NALATEND
Maar goed, spannend tot het einde, en wraak voor de vorige editie
Ik ben anders net afgedroogd door evertKquote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Goed gespeeld Ran the Man! Je zou weleens hoog kunnen eindigen...
Poeh als ik dit zie en die scores van de eerdere nummers wordt ik nog wel een beetje bang voor de potjes die ik nog moet spelen...quote:Op zondag 4 maart 2012 19:14 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Miranda
63 Elzass - Faithy-Miranda 506 319
[ afbeelding ]
Nou zullen we dan gelijk maarquote:Op zondag 4 maart 2012 21:27 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Poeh als ik dit zie en die scores van de eerdere nummers wordt ik nog wel een beetje bang voor de potjes die ik nog moet spelen...
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:14 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Miranda
63 Elzass - Faithy-Miranda 506 319
[ afbeelding ]
ik had wel geluk met letters op het laatstquote:
waar is de tijd gebleven dat ik nog van je kon winnenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef crv het volgende:
[..]
ik had wel geluk met letters op het laatst
nou niet zo lang geleden volgens mijquote:Op zondag 4 maart 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat ik nog van je kon winnen
eentje meer of minder is geen doodzonde hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb trouwens 2 invites gehad, die heb ik moeten weigeren, omdat ik al 3 open heb staan..
Hoeveel a's zitten er nou in je naam? In de spreadsheet staan er maar twee, en in dit topic zie ik alweer met 3 en met 5.quote:
Oh, ik speelde tegen ilonaaa met drie aaa en een punt.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoeveel a's zitten er nou in je naam? In de spreadsheet staan er maar twee, en in dit topic zie ik alweer met 3 en met 5.
Tevens ben ik open voor invites, volgens mij is de sheet niet helemaal up to date dus ik weet niet wie er beschikbaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |