Ben je zo moe jongenquote:
Dat veertjequote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
vreselijk, en morgen weer gezellig dagje training
zal wel een uur of 8 worden vrees ik. moet nog een hoop doen na de trainingquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]slaap lekker dan, en een voordeel, je bent morgen wél bijtijds thuis
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal wel een uur of 8 worden vrees ik. moet nog een hoop doen na de training
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is minder
slaap
kokje
En overmorgen heb je weekend moet je maar denken
Was het zo'n nare dagquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:53 schreef superkokje het volgende:
eindelijk weekend.![]()
alle begin is moeilijk zal ik maar zeggen
vooral lang, en dat 5 dagen achter elkaar, is weer wennenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was het zo'n nare dag![]()
Lekker uitslapen morgen dus
Heb je nu lang weekend, of overmorgen weer werken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
vooral lang, en dat 5 dagen achter elkaar, is weer wennen
kijken of ik 0800 kan halen
zondag mag ik weerquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nu lang weekend, of overmorgen weer werken?
Ik denk dat je om 0615 weer naar het plafond gaat liggen staren
Je kan natuurlijk ook vandaag pas ná middernacht naar je bed gaan, wen je vast aan het seizoens ritmequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
zondag mag ik weerik ben bang van wel
gaat echt niet gebeurenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook vandaag pas ná middernacht naar je bed gaan, wen je vast aan het seizoens ritme
Maar in de zomer ben je vaak pas tegen middernacht thuis. Ow maar het is natuurlijk makkelijker dan omdat je dan gewoon tot laat moet werkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat echt niet gebeuren![]()
dat trek ik niet
ook dat, en dan zit je in het ritme. Maar heb er wel steeds meer moeite meequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar in de zomer ben je vaak pas tegen middernacht thuis. Ow maar het is natuurlijk makkelijker dan omdat je dan gewoon tot laat moet werken
Leeftijd begint te tellen hèquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook dat, en dan zit je in het ritme. Maar heb er wel steeds meer moeite mee
Is achterhaald, blijkt dat kids tussen 13 en 19 aan 7 uur slaap per nacht genoeg hebben. Daarna hoeven ze pas weer 8 uur te slapenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben nog maar een broekie
kinderen moeten veel slapen
alleen ademhalen, en weet je hoe vermoeiend dat isquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
En je wordt trouwens vanzelf ouder, hoef je niets voor te doen
Ja, dat kan ik mij nog goed herinnerenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
alleen ademhalen, en weet je hoe vermoeiend dat is
Drasssquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef Drassss het volgende:
Ik mag aannemen Muis dat je morgen of vrij hebt genomen of heel vroeg thuis bent met een zak chips in je klauwen?
Avond Kok
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef Drassss het volgende:
Ik mag aannemen Muis dat je morgen of vrij hebt genomen of heel vroeg thuis bent met een zak chips in je klauwen?
Avond Kok
Ohhh dat valt nog mee. Het zal in de middag daar beginnen tot laat in de avond/nacht..quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]helaas niet vrij
Maar wél thuiswerken en als ik om 8 uur begin maar tot 14 uur
Daarna mag het van mij los gaan tot diep in de nacht
het is maar waar je zin in hebtquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]helaas niet vrij
Maar wél thuiswerken en als ik om 8 uur begin maar tot 14 uur
Daarna mag het van mij los gaan tot diep in de nacht
Tja, je moet toch een hobby hebben. Anderen zijn zo gek om de Superbowl live te kijkenquote:
Ja, dat is echt gekke werk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, je moet toch een hobby hebben. Anderen zijn zo gek om de Superbowl live te kijken
Waarom niet, was prima weer om te rennen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef Drassss het volgende:
Over rennen gesproken, dat zou ik vandaag eigenlijk moeten doen... maar niet gedaan
Gewoon gefaald.. Daarom morgenvroeg voor straf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom niet, was prima weer om te rennen.
daar is op zich niks mis mee, maar niet tot diep in de nachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet het zien als naar Discovery kijken 5 uur lang
wel de dubbele afstand danquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon gefaald.. Daarom morgenvroeg voor straf.
Daar begin ik ook niet meer aan, 02.00 is lang genoegquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar is op zich niks mis mee, maar niet tot diep in de nacht
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon gefaald.. Daarom morgenvroeg voor straf.
quote:
Maar dan wél binnen het uur tochquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar is op zich niks mis mee, maar niet tot diep in de nacht
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, je moet toch een hobby hebben. Anderen zijn zo gek om de Superbowl live te kijken
Ik ben pas vorige week begonnen. 1e poging 51 min, 2e poging 49 min.. doel is 40quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar dan wél binnen het uur toch
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben pas vorige week begonnen. 1e poging 51 min, 2e poging 49 min.. doel is 40
Ik wil in september een duathlon gaan lopen 10km lopen 40km fietsen 5km lopenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wow, dat is verdraaid snel. Het is mij nog nooit gelukt om 10 km binnen een uur te lopen
die snap ik ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nog 6 maanden, moet toch gaan lukkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik wil in september een duathlon gaan lopen 10km lopen 40km fietsen 5km lopenAlleen wil ik niet als laatste eindigen dus moet ik "even" het tempo van 40 minuten <--> 10km in de benen hebben.
Zou zeggen van wel ja. Liefst ben ik nog sneller dan doe ik zelfs aardig meequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nog 6 maanden, moet toch gaan lukken
Wanneer ga je dam-tot-dam lopenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou zeggen van wel ja. Liefst ben ik nog sneller dan doe ik zelfs aardig mee
Zou zomaar 2013 worden.. ik ben opzoek naar wat leuke loopjes de komende jaren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die 40 km fietsen zou me wel lukken, maar dat hardlopenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik wil in september een duathlon gaan lopen 10km lopen 40km fietsen 5km lopenAlleen wil ik niet als laatste eindigen dus moet ik "even" het tempo van 40 minuten <--> 10km in de benen hebben.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou zomaar 2013 worden.. ik ben opzoek naar wat leuke loopjes de komende jaren.
Ik wil de 7 Heuvelenloop sowieso gaan doen in november dit jaar.
Dit is trouwens het ultieme doeldan mag je nog evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan wel de echte in hawai he
Probleem is dat je wel een gemiddelde van 35 moet fietsenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
die 40 km fietsen zou me wel lukken, maar dat hardlopen
Oei, dat lijkt mij zwaar door het klimaat in Hawaïquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan mag je nog evenMaar dan wel de echte in hawai he
moet nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Probleem is dat je wel een gemiddelde van 35 moet fietsen
Dat gaat lastig wordenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan mag je nog evenMaar dan wel de echte in hawai he
als je het doet moet je het goed doen, gelijkvakantie ervoor en ernaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat gaat lastig wordenmaar eentje in Nice is wel de planning haha.
Tja ik wielren nu 3 jaar en het probleem zit hem vooral in die paar extra km/h. Van 25 tot 30 lukt nog wel, maar om boven de 30 gem te fietsen is behoorlijk pittig, cq lukt me nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet nietdat wil je.
Moet kunnen, ik fiets op een sportfiets al gemiddeld 25 en dat ongetraind
Dat haal ik niet hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet nietdat wil je.
Moet kunnen, ik fiets op een sportfiets al gemiddeld 25 en dat ongetraind
Klopt, alleen moet je voor die van Hawai verschillende kwalificatie wedstrijden doen om punten te scoren/startbewijs.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je het doet moet je het goed doen, gelijkvakantie ervoor en erna
zal zeker pittig zijn ja, maar daar moet voor trainenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik wielren nu 3 jaar en het probleem zit hem vooral in die paar extra km/h. Van 25 tot 30 lukt nog wel, maar om boven de 30 gem te fietsen is behoorlijk pittig, cq lukt me niet
dat is dan weer minder. Kan me voorstellen dat je dan in duitsland of frankrijk gaat startenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, alleen moet je voor die van Hawai verschillende kwalificatie wedstrijden doen om punten te scoren/startbewijs.
Heb nog even, in september ga ik vlammenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal zeker pittig zijn ja, maar daar moet voor trainen
wel een brandblusser meenemenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb nog even, in september ga ik vlammen
Ja.. ook niet gek want anders gaan al die halve gasten meedoen hehequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is dan weer minder. Kan me voorstellen dat je dan in duitsland of frankrijk gaat starten
heb ik idd respect voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja.. ook niet gek want anders gaan al die halve gasten meedoen heheMaargoed ooit zo'n kreng uitlopen/fietsenzwemmen... 13u verder. Pfoe
Ook erg vet..quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik idd respect voor.
Kennis van mij heeft in de organisatie gezeten van een non stop fietstocht van de noordkaap naar gibraltar. deden ze 12 dagen over
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik idd respect voor.
Kennis van mij heeft in de organisatie gezeten van een non stop fietstocht van de noordkaap naar gibraltar. deden ze 12 dagen over
voor een amateur niet neequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook erg vet..
Had ook wel eens een zieke gedachte om een Tour de France te rijden, gewoon in 3 weken. Maar dat is niet haalbaar
Kan mij nog herinneren dat je dat gezegd hadquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook erg vet..
Had ook wel eens een zieke gedachte om een Tour de France te rijden, gewoon in 3 weken. Maar dat is niet haalbaar
bijna non stop dan. iedereen mocht mocht wanneer ze wilde, maar ging om de winst.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]non-stop maar dat houdt toch niemand vol
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
bijna non stop dan. iedereen mocht mocht wanneer ze wilde, maar ging om de winst.
Was laatst een programma op NC over een brit die van oost naar west USA fietste non stop
Jep die afleveringen heb ik gezien. Erg mooiquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
bijna non stop dan. iedereen mocht mocht wanneer ze wilde, maar ging om de winst.
Was laatst een programma op NC over een brit die van oost naar west USA fietste non stop
Zaandam heeft ook een station hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:54 schreef Drassss het volgende:
Ook vervelend Loop ik van Amsterdam naar Zaandam... maar dan moet ik godnondeknetter terug om weer bij het CS te komen
Ging om het ideequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zaandam heeft ook een station hoor
Ja, zo had ik afgelopen zomer verzonnen dat het weer eens tijd was om van Zandvoort naar IJmuiden te lopen. Was alleen niet zo slim van mij om met de auto naar Zandvoort te gaanquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ging om het ideeLoop liever rondjes haha.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
het was even zoeken
fiets wedstrijd 1996
Handig Muisquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zo had ik afgelopen zomer verzonnen dat het weer eens tijd was om van Zandvoort naar IJmuiden te lopen. Was alleen niet zo slim van mij om met de auto naar Zandvoort te gaan
Als die IronMan gelukt is doe ik die ook wel even.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
het was even zoeken
fiets wedstrijd 1996
En ik ben dan ook niet zo slim om te bedenken dat er mogelijk bussen van IJmuiden naar Zandvoort rijdenquote:
Dat weet ik zelfsquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik ben dan ook niet zo slim om te bedenken dat er mogelijk bussen van IJmuiden naar Zandvoort rijden
Ahh dat kan toch niet zegquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
wereldrecords tot 2000
zit ook een NL bij. let vooral op de afstanden
Vaker trainenquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
heb net gelogen over gibraltar, was 14 dagen 21 uur en 15 minuten
Dat lijkt me niet helemaal relax voor je lichaamquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
76km zwemmen 3000km fietsen en 850 km lopen, en dat in minder dan 19 dagen
mij ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet helemaal relax voor je lichaam
en we zijn weer waar we begonnen zijn,quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
mij ook niet.
hoorde toentertijd dat die NL op vrijdag tegen zijn vrouw zij dat hij een stukje ging hardlopen, dan kwam hij op zondag avond weer binnen vallen![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
en we zijn weer waar we begonnen zijn,
Run Forrest Run
die paracetamol heb je na zo'n afstand wel nodig denk ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En we komen zo vast weer bij de tabletten uit
Zolang ik het maar rustig vanuit mijn stoel kan volgen op een aaipet heb ik geen aspirine nodigquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
die paracetamol heb je na zo'n afstand wel nodig denk ik
zie mezelf niet 19 dagen nonstop naar een slagmuts starenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zolang ik het maar rustig vanuit mijn stoel kan volgen op een aaipet heb ik geen aspirine nodig
Met tabletjes gaat het je vast wel lukkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
zie mezelf niet 19 dagen nonstop naar een slagmuts staren
met smiley;s zekerquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met tabletjes gaat het je vast wel lukken
Watje, toen ik jouw leeftijd had ging ik pas slapen als ze in Portugal naar bed gingenquote:
die tijd heb ik een paar jaar geleden achter me gelaten helaasquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Watje, toen ik jouw leeftijd had ging ik pas slapen als ze in Portugal naar bed gingen
Oh, maar ik kan mij echt nog wel herinneren dat ook jij het #MWVZWquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
die tijd heb ik een paar jaar geleden achter me gelaten helaas
vrees dat dat in het najaar weer gat gebeuren als het doorgaatquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan mij echt nog wel herinneren dat ook jij het #MWVZW
Alleen maar als er 24x7 gestreamed kan worden. Anders is het niet leukquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrees dat dat in het najaar weer gat gebeuren als het doorgaat![]()
Nu vast voorslapen
Er zal best wel weer ergens een omleiding te vinden zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen maar als er 24x7 gestreamed kan worden. Anders is het niet leuk
Je hebt nog 6 maanden om voor te slapen![]()
trusten kokje slaap
en morgen gezond weer op
Laat nog wel wat voor mij over alsjeblieft, nog twee uurtjes werken en ik kom meeschransen en feestenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:47 schreef Ceetje.. het volgende:
Zo, ik zal me eens effe vol gaan vreten![]()
![]()
![]()
Thanks![]()
![]()
quote:
dat dacht ik al, maar geloof het maar nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:44 schreef MaryMouse het volgende:
Sushi
![]()
Lekker jij mag van mij wel 365 dagen per jaar jarig zijn
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dacht ik al, maar geloof het maar niet
nope, moeders en zwager met kids op de koffie gehad en huishoudenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan zou je iedere dag zo hard moeten werken om voor ons elke keer weer lekkere hapjes op tafel te zetten. Nee, een keer per jaar is wel goed
En nog wat leuks gedaan vandaag ?
Ah, tenminste wel visite gehad. Zus níet langs geweest ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
nope, moeders en zwager met kids op de koffie gehad en huishouden
die ligt ziek op bedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, tenminste wel visite gehad. Zus níet langs geweest ?
quote:
lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb lekker gegeten
Nu is het tijd voor:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook, maar nu nog even niet.quote:
zodra het weer laat wordt op het werk, hoop ik ze weer te kunnen weerstaan. Als ik aan het werk ben rook ik niet, en de eerste stel ik zo lang mogelijk uitquote:
Dus jij rookt ook niet in de auto en alleen maar thuis?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
zodra het weer laat wordt op het werk, hoop ik ze weer te kunnen weerstaan. Als ik aan het werk ben rook ik niet, en de eerste stel ik zo lang mogelijk uit
auto welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus jij rookt ook niet in de auto en alleen maar thuis?
28 april lijkt mij voor mijzelf wel een goede dag om weer te stoppen.
Ik heb in deze auto nog nooit gerookt, en bij een lange rit hou ik netjes iedere twee uur een peukenpauzequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
auto welop de terugweg en bij een lange rit
ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb in deze auto nog nooit gerookt, en bij een lange rit hou ik netjes iedere twee uur een peukenpauze
Ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook![]()
heb alleen moeite met klokkijken![]()
heb naar Oostenrijk 1 x koffie gedronkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Heb ooit een auto gehad die begon na 2 uur te piepen zodat je wel moest stoppen
Dan kan je idd niet klokkijken. Naar Parijs stopte ik altijd netjes twee keerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb naar Oostenrijk 1 x koffie gedronken
dat doe ik in een keerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan kan je idd niet klokkijken. Naar Parijs stopte ik altijd netjes twee keer
quote:
cruise controlquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Lukt mij echt niet, krijg ik een lamme poot van
gebruik ik eigenlijk nooitquote:
Ik ben er nog steeds niet aan gewend. Heb ik dat kreng eindelijk aan staan, rij ik toch boven op een filequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kan niet meer zonder. geweldige uitvinding
is in het westen wat lastiger door de drukte denk ik. maar ik gebruik hem zelfs in de stad. ideaal tegen bekeuringenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet aan gewend. Heb ik dat kreng eindelijk aan staan, rij ik toch boven op een file
Ben niet zo bang om snelheidsbekeuringen hier in de stad te krijgenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
is in het westen wat lastiger door de drukte denk ik. maar ik gebruik hem zelfs in de stad. ideaal tegen bekeuringen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:41 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en het toetje
[ afbeelding ]
en ijs hoort er bij
[ afbeelding ]
liefhebbers voor slagroom
[ afbeelding ]
hier plekken zat waar dat makkelijk luktquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben niet zo bang om snelheidsbekeuringen hier in de stad te krijgen
Kan zelden harder dan 50 rijden.
das afgelopen.bijna bedtijdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]pffffff, burp, burp, alles op
Moest effe uitbuiken hoor!!
Stoppen met roken
Heeft geen nut, jullie zijn 't bewijs, beginnen toch weer
![]()
Maar ter zake:
Waar is da feesju
In de VSquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]pffffff, burp, burp, alles op
Moest effe uitbuiken hoor!!
Stoppen met roken
Heeft geen nut, jullie zijn 't bewijs, beginnen toch weer
![]()
Maar ter zake:
Waar is da feesju
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de VSal 17 tornado reports en het feest is daar nog maar net begonnen
Begint nu goed los te komen.quote:
gaat goed daar bij jullie. Is in ieder geval met regelmaat, 1 keer per maandquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ook, hangt momenteel weer een kind boven de pot
dit is al de derde keer in 4 weken tijd.... ze is ook vreselijk moe de hele dag door. Gisteren bloed af moeten laten nemen, dokter denkt dat er meer aan de hand isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat goed daar bij jullie. Is in ieder geval met regelmaat, 1 keer per maand
dat lijkt me wel ja. Is niet echt gezond zo vaakquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dit is al de derde keer in 4 weken tijd.... ze is ook vreselijk moe de hele dag door. Gisteren bloed af moeten laten nemen, dokter denkt dat er meer aan de hand is
Pfeifer misschien?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dit is al de derde keer in 4 weken tijd.... ze is ook vreselijk moe de hele dag door. Gisteren bloed af moeten laten nemen, dokter denkt dat er meer aan de hand is
wilde vandaag per se naar school, koortsvrij dus oké dan maar, kwam om 12.15 thuis, is in slaap gevallen op de bank en werd rond 18.00 wakker. En om 20.00 uur lag ze alweer te slapen
ja, of de naweeën van de griep, en ook nog engere dingen die ik nog maar gewoon even weg stop, ik heb niet het hele formulier gelezen, maar er stonden veel kruisjes op. Laten we er maar het beste van hopenquote:
lijkt me wel zo verstandig. zorgen komen wel (of niet) na de uitslagenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, of de naweeën van de griep, en ook nog engere dingen die ik nog maar gewoon even weg stop, ik heb niet het hele formulier gelezen, maar er stonden veel kruisjes op. Laten we er maar het beste van hopen
ik ga er maar van uit dat het òf de naweeën van de griep zijn. Huisarts vertelde dat veel mensen met de griep nog weken nadien erg moe zijn, of Pfeiffer.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
lijkt me wel zo verstandig. zorgen komen wel (of niet) na de uitslagen
moeders en zwager met de kids vanmorgen op de koffie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ga er maar van uit dat het òf de naweeën van de griep zijn. Huisarts vertelde dat veel mensen met de griep nog weken nadien erg moe zijn, of Pfeiffer.
Mocht de uitslag toch anders zijn, dan zien we dat dan wel weer, dan nog tijd genoeg om te panikeren
Maar laten we het over wat vrolijkers hebben.
Leuke verjaardag gehad Kokje? Visite enzo? Geen big party met veul wein weib und gesang?
je hebt gelijk, ach, ieder z'n dingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
moeders en zwager met de kids vanmorgen op de koffie.
ik doe niet aan verjaardagen, dus lekker op de bank nu.
Jah, ik moet de honeurs waarnemen. Drasss is sporten. Ben blij dat Frutsel er ook isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
Muisje druk aan 't stormchasen zie ik. Zit beetje mee te lurken in WKN, geen streams aan
zit gezellig met Mark TV te kijken, tigste Top Gear herhaling, maar toch leuk
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jah, ik moet de honeurs waarnemen. Drasss is sporten. Ben blij dat Frutsel er ook is
heb ik gelukkig geen last van. Ik kijk ieder jaar al mijn kasten na. Als ik iets een jaar niet gebruikt heb, flikker ik het weg. Mijn kasten zijn dan ook half leeg. Vandaag wel mijn postla opgeruimd. Kwam loonstroken en verzekeringspolissen van 2010 tegenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:43 schreef Ceetje.. het volgende:
een grote zolder en grote inloopkast hebben het nadeel dat je er zo gemakkelijk van alles bij stouwt hè, toch plaats genoeg, tot je er eigenlijk met goed fatsoen niet meer kunt lopen of niks meer kunt vinden![]()
Braaf van je hoor Kokje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik gelukkig geen last van. Ik kijk ieder jaar al mijn kasten na. Als ik iets een jaar niet gebruikt heb, flikker ik het weg. Mijn kasten zijn dan ook half leeg. Vandaag wel mijn postla opgeruimd. Kwam loonstroken en verzekeringspolissen van 2010 tegenZitten nu weer in mappen
spuit ellufquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ja dat hadden we al geconcludeerd
je bent te goed voor die kidsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Braaf van je hoor Kokje.![]()
ach, meerendeel op zolder is kinderspeelgoed en knutseltroep wat van de slaapkamers naar zolder is verhuisd, zeg maar neergekwakt omdat ze er op uitgekeken waren. Kasten van de kids mest ik ook elk seizoen uit, moet wel, na een seizoen zijn ze eruit gegroeid hè. En in die inloopkast liggen onze kleding, maar ook handdoeken, beddengoed, jassen, skikleding, alles. Werd een beetje vol nu, dus maar eens rigoreus geruimd, het ziet er zo leeg uit nu alleen. *koopneigingen krijgt![]()
Maarja, kids krijgen een superspeelzolder nu. Computer erop, TV met DVD speler, bank, speelgoed, knutseltroep en een geheime plek.
veuls tequote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
[ [url=http://gs14.rimg.info/2325673d8c16f8ce52428787a8e442a1.png]afbeelding ] [/url]
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
[ [url=http://gs14.rimg.info/2325673d8c16f8ce52428787a8e442a1.png]afbeelding ] [/url]
leuk toch zo'n eigen ruimte voor zequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
veuls te![]()
spullen hebben ze al hoor, worden alleen verhuisd van kameroudste zit toch nooit op haar slaapkamer achter de computer, dus stelde zelf voor die op zolder te zetten in het speelhok. TV en DVD speler staan daar al jaren tussen de troep te versloffen. We hebben daar schotten waar we ongebruikte dingen achter kunnen opslaan. Kids zijn als ze klein zijn erg inventief, schotten losgekregen en ook met die spullen aan de haal gegaan. Vandaar dat het zo'n puinhoop was
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]en ik ben gewoon mijn serieuze posts aantal aan het opkrikken
ja, en voor ons ook, scheelt mij weer dagelijks slaapkamers opruimen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
leuk toch zo'n eigen ruimte voor ze
daar zijn ze toch oud genoeg voorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, en voor ons ook, scheelt mij weer dagelijks slaapkamers opruimen.
Nee in WKN ben ik mijn serieuze post aantal aan het opkrikken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]moet je hier serieus posten dan? dan moe tik ook maar eens gaan chasen
spuit ellufquote:Wist je al dat de Henryville Highschool getroffen is door een Tornado?
wat je zegt ben je zellufffffffquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee in WKN ben ik mijn serieuze post aantal aan het opkrikken.
[..]
spuit elluf
daar ben je ook lekker op tijd mee. daarom poste ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
WDBR is de eerste die zegt dat het bevestigd is dat er mensen in Henryville High School zitten.
http://www.wdrb.com/story(...)ashington-county-ind
Ze hebben ook een live stream http://www.wdrb.com/story/16575665/live-stream
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar ben je ook lekker op tijd mee. daarom poste ik
Dan had je een linkje moeten gevenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar ben je ook lekker op tijd mee. daarom poste ik
Geen idee, zonder naam kan ik dat niet zienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
zijn die hillbillies ook aan het chasen? Ben hun namen even kwijt, die twee gekken die de hele tijd ook zaten te praten, heb krom gelegen toen.
kokje had het zelf gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan had je een linkje moeten geven
Tot dan toe waren het onbevestigde berichten, en in WKN heb ik wel geleerd pas iets te posten als redelijk 'feit' zijnde als ik een bron kan vermelden
ben nog niet zo ingeburgerdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan had je een linkje moeten geven
Tot dan toe waren het onbevestigde berichten, en in WKN heb ik wel geleerd pas iets te posten als redelijk 'feit' zijnde als ik een bron kan vermelden
Dan had je mij dat linkje toch kunnen dm-enquote:
Denk dat ik dat ook wel gaan doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je kunt daar wel effe lapo, fipo enzo pakken nu
ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had het tegen KokjeRun Kokje Run
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]gaat die incognito dan
wahahahaha, bijna in het tornadotopic gepost deze![]()
Heul níet zovaak kom ik niet in het orkanen topicquote:
wellus, incognitoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heul níet zovaak kom ik niet in het orkanen topic
was het weer niet goed genoegquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje.. gaat eens gek doen, en neemt ook een roseetje, een echte deze keer
ikke niequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
wordt tijd voor RLS kan ik weer stoppen
Dat dus, twee dorpen al zo goed als weggevaagd, en nu tornado's richting cincinatti en nashvillequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
't gaat lekker tekeer daar in de USA![]()
maar toch altijd weer erg lullig als er slachtoffers vallen
zijn geen goede live streams te vindenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat dus, twee dorpen al zo goed als weggevaagd, en nu tornado's richting cincinatti en nashville
ik ben effe bij Brett Adair ingestapt, en ik zag het ook op twitter, volg nogal wat chasers en NL tornadofreaksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat dus, twee dorpen al zo goed als weggevaagd, en nu tornado's richting cincinatti en nashville
Is dat niet d hillbilliequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben effe bij Brett Adair ingestapt, en ik zag het ook op twitter, volg nogal wat chasers en NL tornadofreaks
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:15 schreef superkokje het volgende:
tijd om te gaan slapen.
Muisje nog veel plezier met chasen
truste
oh, en ikke nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:15 schreef superkokje het volgende:
tijd om te gaan slapen.
Muisje nog veel plezier met chasen
truste
kom ik nog speciaal op 't feestje, is er geen mens hierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
Is kokkie jarig heb ik het te druk met tornado's chasen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kom ik nog speciaal op 't feestje, is er geen mens hier![]()
Mogguh. Ik kwam vandaag ietsjes later uit mijn bed dan normaal in een weekendquote:
je bent gewoon een lui beestquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mogguh. Ik kwam vandaag ietsjes later uit mijn bed dan normaal in een weekend
En jij ook lekker de hele dag op de bank gelegenquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En jij ook lekker de hele dag op de bank gelegen
Oh, maar ik denk dat jij ook al iets eerder in je bed lagquote:
dat is volgens mij iedere dag zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar ik denk dat jij ook al iets eerder in je bed lag
Ik kwam er om tien uur uit
Zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is volgens mij iedere dag zo.![]()
Ik moet ook wel, maakt bij mij niet uit hoe lat ik ga slapen, ben voor 0800 wakker
Lees dit nu pasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
Drasss zou rond 11 uur weer thuis zijn, waar blijft ie toch. Ik heb zijn expertise nodig
gewoon de wekker zetten danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen
Maar ik kom ook vaak gewoon níet in slaap. En als ik moet werken kom ik tussen 0700 en 0730 mijn bed uit hoor.
En dan de hele dag sjagerijnig rondlopenquote:
heb meelij met je collega'squote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan de hele dag sjagerijnig rondlopenniet in het weekend
Ik heb het er geloof ik nog best redelijk vanaf gebrachtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgende keer laat ik je niet "alleen"
Mwah, komt maar zelfden voor dat ik door de weeks tot over drieën tornado's aan het volgen benquote:
Je werd even DE volger van heel Fok! Hoe voelde dat nou?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het er geloof ik nog best redelijk vanaf gebracht
Kreeg het even spaans benauwd toen het op de FP terecht kwam
maar je zegt wel dat je de hele dag sacherijnig bent als je voor 0800 opstaatquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, komt maar zelfden voor dat ik door de weeks tot over drieën tornado's aan het volgen ben
Doodengquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je werd even DE volger van heel Fok! Hoe voelde dat nou?
Drommm prima tochquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doodeng![]()
Ik miste Kahaarin en jou heel erg voor de uitleg. Maar ik heb denk ik best goed opgelet vorig jaar
Als ik er pas om 0400 in lig wélquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar je zegt wel dat je de hele dag sacherijnig bent als je voor 0800 opstaat
ben maar naar bed gegaan, kon niks zien door de hagelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet het een verdomd goed programma zijn geweest gister waarom je zolang bent opgebleven
Even zwiepen met je ruitenwissersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben maar naar bed gegaan, kon niks zien door de hagel
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet het een verdomd goed programma zijn geweest gister waarom je zolang bent opgebleven
Ik zag dat hij met een nieuw team aan het rijden was in een andere wagenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb smakelijk moeten lachen toen Reed Timmer zonder brandstof kwam te staan, nét voor hij bij de Henryville tornado aankwam.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben maar naar bed gegaan, kon niks zien door de hagel
geen probleem. lekker rustigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sorry dat ik je verjaardagsfeestje verpest heb
het is net de ballenbak bij ons op de zaakquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Over balletjes gesproken
[ afbeelding ]
Ik had in ieder geval gelezen dat the Dominator 2 ergens op een beurs gestaan had en eergister pas werd ingeladen om verscheept te worden. Hij had getwitterd dat hij daarom met collega's zou rijden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zag dat hij met een nieuw team aan het rijden was in een andere wagenWeet jij daar meer van?
Ah oke. Ik vond het wel een enorme faalactie dat je daar zonder brandstof staat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had in ieder geval gelezen dat the Dominator 2 ergens op een beurs gestaan had en eergister pas werd ingeladen om verscheept te worden. Hij had getwitterd dat hij daarom met collega's zou rijden.
Was trouwens bij de West Liberty tornado, niet die van Henryville. Hij is door een collega chaser geholpen met wat brandstof om bij het volgende benzine station te komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah oke. Ik vond het wel een enorme faalactie dat je daar zonder brandstof staat.
Ja, want ik ben zo luidruchtigquote:
Het het filmpje van Reed is goed te zien hoe heftig een hagelbui daar kan zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is net de ballenbak bij ons op de zaak
ZL?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje is helemaal gestopt met het spelen van ZL hè
Zombie Lanequote:
de laatste dagen wel ja. even een pauze ingelas. vond het even niet zo leuk meerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje is helemaal gestopt met het spelen van ZL hè
Praktisch al mijn buurtjes zijn nu gestopt. Krijg nog maar gemiddeld 3 cement per dag. Moet maar nieuwe buren zoeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
de laatste dagen wel ja. even een pauze ingelas. vond het even niet zo leuk meer
kokkie heeft hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Praktisch al mijn buurtjes zijn nu gestopt. Krijg nog maar gemiddeld 3 cement per dag. Moet maar nieuwe buren zoeken.
Begint mij nu ook een beetje te frustreren. Moet nog heel veel downtown afmaken, maar kan dat alleen maar redelijk doen door die repeatable missions. Daarnaast is muis nu pas bij de 500/500 guns, en moet ik de 1 miljoen bij elkaar krijgen
Speel nog wel elke dag, vooral vanwege de bonus, en omdat ik anders helemaal niet aan cement en bouwvergunningen kom. Ben al zo ver dus wil het nu wel afspelen. Kan mij wel voorspellen dat jij niet meer speelt. Zonder missies is er echt niets aanquote:
dat bedoel ik, en kokkie weet wat er gaat komen, dus ook niet spannend meerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Speel nog wel elke dag, vooral vanwege de bonus, en omdat ik anders helemaal niet aan cement en bouwvergunningen kom. Ben al zo ver dus wil het nu wel afspelen. Kan mij wel voorspellen dat jij niet meer speelt. Zonder missies is er echt niets aan
Nieuw spelletje zoekenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik, en kokkie weet wat er gaat komen, dus ook niet spannend meer
heb het komende half jaar weinig tijd voor spelletjes, dus komt in het najaar wel weerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nieuw spelletje zoeken
Ik ben maar weer verder gegaan met Crime City, ben ik maanden terug mee gestopt, maar sinds een week of twee weer mee verder
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het komende half jaar weinig tijd voor spelletjes, dus komt in het najaar wel weer
of je moet het alleen gezellig makenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dagen worden weer langer. Ik denk dat ik komend half jaar heel wat minder ga posten hier
Tot half juni zal ik denk ik veel in WKN zittenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
of je moet het alleen gezellig maken
heb je toch nog tijdvedrijfquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tot half juni zal ik denk ik veel in WKN zittengezellig met Drassss
Ja, maar het kan wel weer laat wordenquote:
arme collega'squote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar het kan wel weer laat worden
Mei ben ik vrij hèquote:
nog niet. ligt bij internationale inkoper van de groothandel. gaat wat plannen, maar is nu op vakantiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mei ben ik vrij hè![]()
Weet je al meer over je 'stage' ?
Ja, ik zag mijn avondeten weer voorbij komenquote:
en, had je goed gekauwdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik zag mijn avondeten weer voorbij komen
Goed genoegquote:
trustequote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed genoeg![]()
Ik ga emmertje naast bed zetten en slapen.
dag kokje, werk ze morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |