Ben je zo moe jongenquote:
Dat veertjequote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
vreselijk, en morgen weer gezellig dagje training
zal wel een uur of 8 worden vrees ik. moet nog een hoop doen na de trainingquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]slaap lekker dan, en een voordeel, je bent morgen wél bijtijds thuis
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal wel een uur of 8 worden vrees ik. moet nog een hoop doen na de training
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is minder
slaap
kokje
En overmorgen heb je weekend moet je maar denken
Was het zo'n nare dagquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:53 schreef superkokje het volgende:
eindelijk weekend.![]()
alle begin is moeilijk zal ik maar zeggen
vooral lang, en dat 5 dagen achter elkaar, is weer wennenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was het zo'n nare dag![]()
Lekker uitslapen morgen dus
Heb je nu lang weekend, of overmorgen weer werken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
vooral lang, en dat 5 dagen achter elkaar, is weer wennen
kijken of ik 0800 kan halen
zondag mag ik weerquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nu lang weekend, of overmorgen weer werken?
Ik denk dat je om 0615 weer naar het plafond gaat liggen staren
Je kan natuurlijk ook vandaag pas ná middernacht naar je bed gaan, wen je vast aan het seizoens ritmequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
zondag mag ik weerik ben bang van wel
gaat echt niet gebeurenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook vandaag pas ná middernacht naar je bed gaan, wen je vast aan het seizoens ritme
Maar in de zomer ben je vaak pas tegen middernacht thuis. Ow maar het is natuurlijk makkelijker dan omdat je dan gewoon tot laat moet werkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat echt niet gebeuren![]()
dat trek ik niet
ook dat, en dan zit je in het ritme. Maar heb er wel steeds meer moeite meequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar in de zomer ben je vaak pas tegen middernacht thuis. Ow maar het is natuurlijk makkelijker dan omdat je dan gewoon tot laat moet werken
Leeftijd begint te tellen hèquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook dat, en dan zit je in het ritme. Maar heb er wel steeds meer moeite mee
Is achterhaald, blijkt dat kids tussen 13 en 19 aan 7 uur slaap per nacht genoeg hebben. Daarna hoeven ze pas weer 8 uur te slapenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben nog maar een broekie
kinderen moeten veel slapen
alleen ademhalen, en weet je hoe vermoeiend dat isquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
En je wordt trouwens vanzelf ouder, hoef je niets voor te doen
Ja, dat kan ik mij nog goed herinnerenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
alleen ademhalen, en weet je hoe vermoeiend dat is
Drasssquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef Drassss het volgende:
Ik mag aannemen Muis dat je morgen of vrij hebt genomen of heel vroeg thuis bent met een zak chips in je klauwen?
Avond Kok
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef Drassss het volgende:
Ik mag aannemen Muis dat je morgen of vrij hebt genomen of heel vroeg thuis bent met een zak chips in je klauwen?
Avond Kok
Ohhh dat valt nog mee. Het zal in de middag daar beginnen tot laat in de avond/nacht..quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]helaas niet vrij
Maar wél thuiswerken en als ik om 8 uur begin maar tot 14 uur
Daarna mag het van mij los gaan tot diep in de nacht
het is maar waar je zin in hebtquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]helaas niet vrij
Maar wél thuiswerken en als ik om 8 uur begin maar tot 14 uur
Daarna mag het van mij los gaan tot diep in de nacht
Tja, je moet toch een hobby hebben. Anderen zijn zo gek om de Superbowl live te kijkenquote:
Ja, dat is echt gekke werk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, je moet toch een hobby hebben. Anderen zijn zo gek om de Superbowl live te kijken
Waarom niet, was prima weer om te rennen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef Drassss het volgende:
Over rennen gesproken, dat zou ik vandaag eigenlijk moeten doen... maar niet gedaan
Gewoon gefaald.. Daarom morgenvroeg voor straf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom niet, was prima weer om te rennen.
daar is op zich niks mis mee, maar niet tot diep in de nachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet het zien als naar Discovery kijken 5 uur lang
wel de dubbele afstand danquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon gefaald.. Daarom morgenvroeg voor straf.
Daar begin ik ook niet meer aan, 02.00 is lang genoegquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar is op zich niks mis mee, maar niet tot diep in de nacht
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon gefaald.. Daarom morgenvroeg voor straf.
quote:
Maar dan wél binnen het uur tochquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar is op zich niks mis mee, maar niet tot diep in de nacht
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, je moet toch een hobby hebben. Anderen zijn zo gek om de Superbowl live te kijken
Ik ben pas vorige week begonnen. 1e poging 51 min, 2e poging 49 min.. doel is 40quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar dan wél binnen het uur toch
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben pas vorige week begonnen. 1e poging 51 min, 2e poging 49 min.. doel is 40
Ik wil in september een duathlon gaan lopen 10km lopen 40km fietsen 5km lopenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wow, dat is verdraaid snel. Het is mij nog nooit gelukt om 10 km binnen een uur te lopen
die snap ik ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nog 6 maanden, moet toch gaan lukkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik wil in september een duathlon gaan lopen 10km lopen 40km fietsen 5km lopenAlleen wil ik niet als laatste eindigen dus moet ik "even" het tempo van 40 minuten <--> 10km in de benen hebben.
Zou zeggen van wel ja. Liefst ben ik nog sneller dan doe ik zelfs aardig meequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nog 6 maanden, moet toch gaan lukken
Wanneer ga je dam-tot-dam lopenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou zeggen van wel ja. Liefst ben ik nog sneller dan doe ik zelfs aardig mee
Zou zomaar 2013 worden.. ik ben opzoek naar wat leuke loopjes de komende jaren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die 40 km fietsen zou me wel lukken, maar dat hardlopenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik wil in september een duathlon gaan lopen 10km lopen 40km fietsen 5km lopenAlleen wil ik niet als laatste eindigen dus moet ik "even" het tempo van 40 minuten <--> 10km in de benen hebben.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou zomaar 2013 worden.. ik ben opzoek naar wat leuke loopjes de komende jaren.
Ik wil de 7 Heuvelenloop sowieso gaan doen in november dit jaar.
Dit is trouwens het ultieme doeldan mag je nog evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan wel de echte in hawai he
Probleem is dat je wel een gemiddelde van 35 moet fietsenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
die 40 km fietsen zou me wel lukken, maar dat hardlopen
Oei, dat lijkt mij zwaar door het klimaat in Hawaïquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan mag je nog evenMaar dan wel de echte in hawai he
moet nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Probleem is dat je wel een gemiddelde van 35 moet fietsen
Dat gaat lastig wordenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan mag je nog evenMaar dan wel de echte in hawai he
als je het doet moet je het goed doen, gelijkvakantie ervoor en ernaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat gaat lastig wordenmaar eentje in Nice is wel de planning haha.
Tja ik wielren nu 3 jaar en het probleem zit hem vooral in die paar extra km/h. Van 25 tot 30 lukt nog wel, maar om boven de 30 gem te fietsen is behoorlijk pittig, cq lukt me nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet nietdat wil je.
Moet kunnen, ik fiets op een sportfiets al gemiddeld 25 en dat ongetraind
Dat haal ik niet hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet nietdat wil je.
Moet kunnen, ik fiets op een sportfiets al gemiddeld 25 en dat ongetraind
Klopt, alleen moet je voor die van Hawai verschillende kwalificatie wedstrijden doen om punten te scoren/startbewijs.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je het doet moet je het goed doen, gelijkvakantie ervoor en erna
zal zeker pittig zijn ja, maar daar moet voor trainenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik wielren nu 3 jaar en het probleem zit hem vooral in die paar extra km/h. Van 25 tot 30 lukt nog wel, maar om boven de 30 gem te fietsen is behoorlijk pittig, cq lukt me niet
dat is dan weer minder. Kan me voorstellen dat je dan in duitsland of frankrijk gaat startenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, alleen moet je voor die van Hawai verschillende kwalificatie wedstrijden doen om punten te scoren/startbewijs.
Heb nog even, in september ga ik vlammenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal zeker pittig zijn ja, maar daar moet voor trainen
wel een brandblusser meenemenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb nog even, in september ga ik vlammen
Ja.. ook niet gek want anders gaan al die halve gasten meedoen hehequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is dan weer minder. Kan me voorstellen dat je dan in duitsland of frankrijk gaat starten
heb ik idd respect voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja.. ook niet gek want anders gaan al die halve gasten meedoen heheMaargoed ooit zo'n kreng uitlopen/fietsenzwemmen... 13u verder. Pfoe
Ook erg vet..quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik idd respect voor.
Kennis van mij heeft in de organisatie gezeten van een non stop fietstocht van de noordkaap naar gibraltar. deden ze 12 dagen over
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik idd respect voor.
Kennis van mij heeft in de organisatie gezeten van een non stop fietstocht van de noordkaap naar gibraltar. deden ze 12 dagen over
voor een amateur niet neequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook erg vet..
Had ook wel eens een zieke gedachte om een Tour de France te rijden, gewoon in 3 weken. Maar dat is niet haalbaar
Kan mij nog herinneren dat je dat gezegd hadquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook erg vet..
Had ook wel eens een zieke gedachte om een Tour de France te rijden, gewoon in 3 weken. Maar dat is niet haalbaar
bijna non stop dan. iedereen mocht mocht wanneer ze wilde, maar ging om de winst.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]non-stop maar dat houdt toch niemand vol
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
bijna non stop dan. iedereen mocht mocht wanneer ze wilde, maar ging om de winst.
Was laatst een programma op NC over een brit die van oost naar west USA fietste non stop
Jep die afleveringen heb ik gezien. Erg mooiquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
bijna non stop dan. iedereen mocht mocht wanneer ze wilde, maar ging om de winst.
Was laatst een programma op NC over een brit die van oost naar west USA fietste non stop
Zaandam heeft ook een station hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:54 schreef Drassss het volgende:
Ook vervelend Loop ik van Amsterdam naar Zaandam... maar dan moet ik godnondeknetter terug om weer bij het CS te komen
Ging om het ideequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zaandam heeft ook een station hoor
Ja, zo had ik afgelopen zomer verzonnen dat het weer eens tijd was om van Zandvoort naar IJmuiden te lopen. Was alleen niet zo slim van mij om met de auto naar Zandvoort te gaanquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ging om het ideeLoop liever rondjes haha.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
het was even zoeken
fiets wedstrijd 1996
Handig Muisquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zo had ik afgelopen zomer verzonnen dat het weer eens tijd was om van Zandvoort naar IJmuiden te lopen. Was alleen niet zo slim van mij om met de auto naar Zandvoort te gaan
Als die IronMan gelukt is doe ik die ook wel even.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
het was even zoeken
fiets wedstrijd 1996
En ik ben dan ook niet zo slim om te bedenken dat er mogelijk bussen van IJmuiden naar Zandvoort rijdenquote:
Dat weet ik zelfsquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik ben dan ook niet zo slim om te bedenken dat er mogelijk bussen van IJmuiden naar Zandvoort rijden
Ahh dat kan toch niet zegquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
wereldrecords tot 2000
zit ook een NL bij. let vooral op de afstanden
Vaker trainenquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
heb net gelogen over gibraltar, was 14 dagen 21 uur en 15 minuten
Dat lijkt me niet helemaal relax voor je lichaamquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
76km zwemmen 3000km fietsen en 850 km lopen, en dat in minder dan 19 dagen
mij ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet helemaal relax voor je lichaam
en we zijn weer waar we begonnen zijn,quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
mij ook niet.
hoorde toentertijd dat die NL op vrijdag tegen zijn vrouw zij dat hij een stukje ging hardlopen, dan kwam hij op zondag avond weer binnen vallen![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
en we zijn weer waar we begonnen zijn,
Run Forrest Run
die paracetamol heb je na zo'n afstand wel nodig denk ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En we komen zo vast weer bij de tabletten uit
Zolang ik het maar rustig vanuit mijn stoel kan volgen op een aaipet heb ik geen aspirine nodigquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
die paracetamol heb je na zo'n afstand wel nodig denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |