Ben je zo moe jongenquote:
Dat veertjequote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
vreselijk, en morgen weer gezellig dagje training
zal wel een uur of 8 worden vrees ik. moet nog een hoop doen na de trainingquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]slaap lekker dan, en een voordeel, je bent morgen wél bijtijds thuis
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal wel een uur of 8 worden vrees ik. moet nog een hoop doen na de training
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is minder
slaap
kokje
En overmorgen heb je weekend moet je maar denken
Was het zo'n nare dagquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:53 schreef superkokje het volgende:
eindelijk weekend.![]()
alle begin is moeilijk zal ik maar zeggen
vooral lang, en dat 5 dagen achter elkaar, is weer wennenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was het zo'n nare dag![]()
Lekker uitslapen morgen dus
Heb je nu lang weekend, of overmorgen weer werken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
vooral lang, en dat 5 dagen achter elkaar, is weer wennen
kijken of ik 0800 kan halen
zondag mag ik weerquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nu lang weekend, of overmorgen weer werken?
Ik denk dat je om 0615 weer naar het plafond gaat liggen staren
Je kan natuurlijk ook vandaag pas ná middernacht naar je bed gaan, wen je vast aan het seizoens ritmequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
zondag mag ik weerik ben bang van wel
gaat echt niet gebeurenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook vandaag pas ná middernacht naar je bed gaan, wen je vast aan het seizoens ritme
Maar in de zomer ben je vaak pas tegen middernacht thuis. Ow maar het is natuurlijk makkelijker dan omdat je dan gewoon tot laat moet werkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat echt niet gebeuren![]()
dat trek ik niet
ook dat, en dan zit je in het ritme. Maar heb er wel steeds meer moeite meequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar in de zomer ben je vaak pas tegen middernacht thuis. Ow maar het is natuurlijk makkelijker dan omdat je dan gewoon tot laat moet werken
Leeftijd begint te tellen hèquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook dat, en dan zit je in het ritme. Maar heb er wel steeds meer moeite mee
Is achterhaald, blijkt dat kids tussen 13 en 19 aan 7 uur slaap per nacht genoeg hebben. Daarna hoeven ze pas weer 8 uur te slapenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben nog maar een broekie
kinderen moeten veel slapen
alleen ademhalen, en weet je hoe vermoeiend dat isquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
En je wordt trouwens vanzelf ouder, hoef je niets voor te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |