Ja zoietsquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ah, emt gratis keyylogger en trojan die je stars account leegtrekt.
Eerst scannen voordat je hem openmaakt, problem solvedquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ah, emt gratis keyylogger en trojan die je stars account leegtrekt.
Ik boss hem wel voor je, moet toch frustraties kwijtquote:
Ja ik gebruik hem al 4 maanden ofzo nog nooit een probleem gehadquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eerst scannen voordat je hem openmaakt, problem solved
Ga je gangquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik boss hem wel voor je, moet toch frustraties kwijt
Ik ben een super sterquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welwaar. Kijk maar naar buiten.
Hoevaak ik het nou wel niet voorbij een thread voorbij heb zien komen met "help mijn account is plotseling leeg" en dan bij doorvragen blijkt diegene een crackversie te draaien. Om 90$ uit te sparen maar vervolgens paar duizenden dollars gehacked te worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eerst scannen voordat je hem openmaakt, problem solved
Te veel verlichting. Ik woon niet op het platteland in de betuwequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Linkjequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoevaak ik het nou wel niet voorbij een thread voorbij heb zien komen met "help mijn account is plotseling leeg" en dan bij doorvragen blijkt diegene een crackversie te draaien. Om 90$ uit te sparen maar vervolgens paar duizenden dollars gehacked te worden.
Tja dan beter 90$ betalen. Maar bedenk je wel; voor 90$ kun je gigantisch veel broodjes döner halenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoevaak ik het nou wel niet voorbij een thread voorbij heb zien komen met "help mijn account is plotseling leeg" en dan bij doorvragen blijkt diegene een crackversie te draaien. Om 90$ uit te sparen maar vervolgens paar duizenden dollars gehacked te worden.
Ik woon midden in een kleine stad, en zelf ik kan sterren kijken met m'n vriendin vanuit m'n zolderkamerquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Te veel verlichting. Ik woon niet op het platteland in de betuwe.
2p2 internetpoker section komen ze vaak voorbij.quote:
Maar ik zie geen sterrenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon ook niet op het platteland in de betuwe?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Te veel verlichting. Ik woon niet op het platteland in de betuwe.
Aaahw.....in Amsterdam kan dat alleen op een heldere winternacht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik woon midden in een kleine stad, en zelf ik kan sterren kijken met m'n vriendin vanuit m'n zolderkamer
En dan vaak genoeg nog nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aaahw.....in Amsterdam kan dat alleen op een heldere winternacht.
Waar dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon ook niet op het platteland in de betuwe?
Ja maar komt dat dan echt doordat ze een gecrackte versie van HM draaien? Kan me haast niet voorstellen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2p2 internetpoker section komen ze vaak voorbij.
Wel plattelandquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon ook niet op het platteland in de betuwe?
Vang je al onze dromen op?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als topic dicht is ga ik slapentrusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |