VIngerverf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Deze man is goed met de vingers
Je bent 12quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
laffaard anders sloeg ik je tanden ff recht
Ja dan kom ik en dan kom jij niet, ik weet hoe dat gaat bij 12 jarigenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
oke kom dan naar de meet dan zien we of ik 12 ben ?
Ik heb gratis HMquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik word zo schijtziek van PT3.![]()
dat wou ik even zeggen.
Een virus heeft je gepenetreerd ja?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee, een virus heeft mij gehosseld
Dat plaatje uitgeprint?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik dit voor mijn verjaardag
Ja wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik dit voor mijn verjaardag
ik kom sowieso wel, dus kom jij noui maar dan laat ik zien hoe oud ik ben dmv het aantal vuistslagen die je krijgtquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dan kom ik en dan kom jij niet, ik weet hoe dat gaat bij 12 jarigen
Als het in Amsterdam is neem ik mn homies mee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik kom sowieso wel, dus kom jij noui maar dan laat ik zien hoe oud ik ben dmv het aantal vuistslagen die je krijgt
Je komt nog niet eens ergens binnenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik kom sowieso wel, dus kom jij noui maar dan laat ik zien hoe oud ik ben dmv het aantal vuistslagen die je krijgt
Ja lekker!quote:
Ik neem mijn kamp meequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als het in Amsterdam is neem ik mn homies mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |