Dus je gaat het proberen? Neem het gelijk ook even opquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ken mezelf. Dom doen over iets totdat ik het zelf geprobeerd heb
In afwachting van uzelf op de webcam, de cinnamon challenge proberend, verblijf ik,quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ken mezelf. Dom doen over iets totdat ik het zelf geprobeerd heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik krijg al kotsneigingen als ik mensen de cinnamon challenge zie doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Misschien zometeen als m'n moeder werkt
Heldinquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Misschien zometeen als m'n moeder werkt
Jij mag me wel smeren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Deze bwoi gaat wellicht aan je deur staan om je een glasvezelverbinding van KPN aan te smeren.
Ah chill. Baan gevonden dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Deze bwoi gaat wellicht aan je deur staan om je een glasvezelverbinding van KPN aan te smeren.
Deze werd laatst gedraaid in een club en toen moest ik aan jou denken.quote:
Junk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:35 schreef Allure_ het volgende:
Oké, hoe gaat die wietpas shit ooit werken. Moet je zelf je shit gaan kweken.
Komt goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna. Ik ben de afgelopen paar dagen gewoon overal binnen gestapt om werk te zoeken. En ook nog eens het hele internet afgestruind.quote:
Heb nu een sollicitatie bij de Starbucks op Schiphol lopen, bij de KPN als deurzeur en bij de Zara.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Wordt je gewoon geregistreerd als "junk", ja. Debiele maatregel, want een shop mag ook maar zoveel klanten hebben geloof ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Junk.
Burgemeester van Amsterdam was ertegen, dus als in de 2e Kamer (volgens mij vandaag zelfs) zien te regelen dat elke gemeente voor zichzelf mag bepalen of 'ie meedoet of niet, zit ik veilig.
Geil.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Deze werd laatst gedraaid in een club en toen moest ik aan jou denken.
Zelfs tijdens het uitgaan denk ik aan FOK! One lobi
2000 Las ik maarquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wordt je gewoon geregistreerd als "junk", ja. Debiele maatregel, want een shop mag ook maar zoveel klanten hebben geloof ik.
Het leven van een jonge neger in een villa is duur mang. Gewoon tot september vol gas werken.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:10 schreef Juminelle het volgende:
Als ik via google een site probeer aan te klikken verwijst deze mij meteen door naar datingsitesIs dit een hint?
Nee, je hebt een virus, spyware of iets dergelijks. Arme Jumi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! Zara is ook tofquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bijna. Ik ben de afgelopen paar dagen gewoon overal binnen gestapt om werk te zoeken. En ook nog eens het hele internet afgestruind.
Heb nu een sollicitatie bij de Starbucks op Schiphol lopen, bij de KPN als deurzeur en bij de Zara.
Ja weet ik, maar ik ben te lui om uit te zoeken hoe ik dat weg krijg ofzo dus ik laat het maar zo voorlopigquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, je hebt een virus, spyware of iets dergelijks. Arme Jumi.
Typisch dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
hey hey panjawaus ben je wel eens in chupitos geweest
Ik wou zeggen wat CB zegtquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Was gewoon een showtje hoor, elke keer als zij aan het ragen was befte ik d'r stiekem onder het bureau.quote:
Wie weet wat er nu allemaal op de achtergrond gebeurt. Vaak bundelen virussen allemaal van dit soort narigheid en krijgen ze apart betaald ervoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik ben te lui om uit te zoeken hoe ik dat weg krijg ofzo dus ik laat het maar zo
neej man is dat tof?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |