Nope, moet om 8 uur al in het ziekenhuis zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:08 schreef Juminelle het volgende:
Titi, ga je vanavond uit?
En Panzer, je hebt toch gewoon een cam? Kan je daar geen foto's mee maken?
Heeft dat te maken met je tante misschien? Hoe was het daarmee afgelopen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope, moet om 8 uur al in het ziekenhuis zijnBen vanaf morgen weer in Arnhem wil dan wel even wat drinken in de stad. Jij?
Gorilla cam downloaden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
iPhone heeft voor zover ik weet geen zelfontspanner.
Lief dat je dat vraagtquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met je tante misschien? Hoe was het daarmee afgelopen?
Gewoon precies dezelfde uitslag als in een van de eerste delen van Fernandes. Wat een verrassing.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Poll: Ass or Titties?
• Ass
• Tits
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ah, niets ernstigs hopelijk? Ja ik ga wel, maar ik weet nog niet waar ik heen ga. Waarschijnlijk gewoon weer naar Manhattan zoals altijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope, moet om 8 uur al in het ziekenhuis zijnBen vanaf morgen weer in Arnhem wil dan wel even wat drinken in de stad. Jij?
Come at me bruaaaaaaaaaaaaaaah.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heten Dexter & DeeDee Jackson ja, van hun achternaam?
Wtf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Come at me bruaaaaaaaaaaaaaaah.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, niets ernstigs hopelijk? Ja ik ga wel, maar ik weet nog niet waar ik heen ga. Waarschijnlijk gewoon weer naar Manhattan zoals altijd![]()
Eve komt zaterdag in Matrixx trouwens, ik weet niet of je dat tof vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eve? Damn, bestaat die nog.Weet niet of ik ga, 24 maart is al Latin Lovers in de xx en wil daar wel graag heen. Ga jij wel?
All good things are wild and free.
Ah, beter. Sterkte ende beterschapjesquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagtMaar die is weer bijna de oude, op een paar gebroken ribben na.
Dit is voor mijzelf.
HAHAHAHAAHAquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga echt stuk hierquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eve? Damn, bestaat die nog.Weet niet of ik ga, 24 maart is al Latin Lovers in de xx en wil daar wel graag heen. Ga jij wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik zag het net toevallig want ik twijfelde tussen xx en Manhattan dus wilde even kijken of er vanavond ergens een leuk feestje is, maar ik weet nog niet of ik zaterdag ga. Er gaan dan geen nachttreinen terug naar mijn huis en ik heb geen zin om met de auto te gaan![]()
En whut, Latin LoversDaar wil ik ook heen.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Hahaha je maakt me dag homyquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede OPquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef krokdown het volgende:
Lief dagboek,
Ik zat dus op zaterdag-nacht bij de burgerking, even een tussendoortje tijdens het stappen (club smokey, rembrandsplein, jwz). Eenmaal brak de discussie over sporten aan en aangezien ik een fanatiek sporter ben (hardlopen, boksen en weights) ging ik er recht tegen in.
Toen brak het punt aan dat mijn beste maat tegen mij zei: ''ja, maar trainen met stackers en andere pillen is niet goed voor je en je benen hebben ook geen dag rust nodig''.
Dus ik vroeg heel rustig aan de beste jongen hoelang je benen nodig hebben om te herstellen na het hardlopen waarop hij antwoorde: ''8 uur ofso''.
Op dit moment kon je me oprapen.
Ik ben direct terug naar smokey gegaan om snel een tien shotjes fiireman te atten.
Klacht: onwetende vrienden.
edit: hij was wel helemaal van zichzelf overtuigd en niet meer op het goede pad te praten.
Ontkennen dat ik zulks een fysiek bezit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |