alweer?¿quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef krokdown het volgende:
Lief dagboek,
Ik zat dus op zaterdag-nacht bij de burgerking
stackers was als voorbeeld omdat hij het anders neit snapt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef Jahr00n het volgende:
sowieso geen stackers pakken maar clenbuterol man
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef krokdown het volgende:
[..]
TS is personal trainer als bijbaan
oh..
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Daclown het volgende:
Die maat van jou heeft gewoon gelijk hoor...
dit zijn wel wedstrijden he, dan ga je tot het uiterste neem ik aan. als jou trainings max. op 15 km zit dan loop jij echt niet 2-3 keer op een dag de tien hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef Angst het volgende:
De hersteltijd na een wedstrijd is onder andere afhankelijk van je conditie, leeftijd, trainingsleeftijd, herstelmaatregelen en hoe diep je bent gegaan. Doorgaans moet je voor een 10 km wedstrijd twee weken uittrekken. Voor een halve marathon zo'n vier weken. En bij de marathon minimaal 6 weken.
De hersteltijd na een wedstrijd is onder andere afhankelijk van je conditie, leeftijd, trainingsleeftijd, herstelmaatregelen en hoe diep je bent gegaan. Doorgaans moet je voor een 10 km wedstrijd twee weken uittrekken. Voor een halve marathon zo'n vier weken. En bij de marathon minimaal 6 weken.
bron runinfo. je vriend heeft het helemaal fout man!
met hardlopen train je de benen zeker wel!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
met hardlopen train je je benen ook niet
met 500kg squats wel denk dat je maat dat bedoelt hij weet sws meer van dan jij met je stackers
leer eens lezenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef amenth het volgende:
k heb hekel aan mense die patse over hun spiere ik ben zelf ook aardig gebouwd door de fitness en paar kuurtjes maar t maak me verder nie uit t gaat om de techniek die je er mee gebruikt want aan spiere zelf heb je niks tijdens gevecht snap je ik vind alleen goed omdat chimeids t diggen maar verder boeien spieren me niet ech
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef krokdown het volgende:
Ik zat dus op zaterdag-nacht bij de burgerking, even een tussendoortje tijdens het stappen (club smokey, rembrandsplein, jwz). Eenmaal brak de discussie over sporten aan en aangezien ik een fanatiek sporter ben (hardlopen, boksen en weights) ging ik er recht tegen in.
Toen brak het punt aan dat mijn beste maat tegen mij zei: ''ja, maar trainen met stackers en andere pillen is niet goed voor je en je benen hebben ook geen dag rust nodig''.
.
Dit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:23 schreef krokdown het volgende:
[..]
met hardlopen train je de benen zeker wel!
alleen train je een ander deel van de spier door de beweging en train je vooral je kuiten ermee in tegenstelling tot squaten waar je vooral de bovenbenen mee traint.
en vet stoer!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef krokdown het volgende:
[..]
TS is personal trainer als bijbaan
oh..
stats?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
Khoef maarb10min rust gvd ectomafakkaz
Jy ben sws ectoquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef krokdown het volgende:
[..]
stats?
en dan wel je echte niet de nepperts, want je moet niet denken dat ik ecto ben.
maar jij bent beer eeh mattie :S:S:S:S :$:$:$quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef Keith_Bakker het volgende:
ik train alleen tijdens het vasten
Amenthquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef amenth het volgende:
k heb hekel aan mense die patse over hun spiere ik ben zelf ook aardig gebouwd door de fitness en paar kuurtjes maar t maak me verder nie uit t gaat om de techniek die je er mee gebruikt want aan spiere zelf heb je niks tijdens gevecht snap je ik vind alleen goed omdat chimeids t diggen maar verder boeien spieren me niet ech
36 - 48 Uquote:
amper, ben nu wel met mijn buurman aan het trainen en mijn neef is ook bekend in de hardloop wereld.quote:
lekker gevoel zeker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:43 schreef sinepedraap het volgende:
Ik doe alleen deze oefening elke ochtend![]()
[ afbeelding ]
Haa nu zie ik het. Hij leunt achter op zijn lul.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:43 schreef sinepedraap het volgende:
Ik doe alleen deze oefening elke ochtend![]()
[ afbeelding ]
dit gaat er bij de meeste niet in dat het kanquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:49 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
Liever hersenen dan alleen spieren, want hersenen kunnen andermans spieren te slim af zijn. Beide is nóg beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |