nee, dan kies ik voor Van der Vaart ipv Sneijder.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En als dat niet gebeurt? Zelfde manier van spelen zoals altijd, dan kies jij dus ook voor KJH?
Die is momenteel 8miljard keer minder in vorm dan Sneijder.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik zie liever Afellay achter RVP als ik eerlijk ben.
En als je oneerlijk bent ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Banaanensuiker het volgende:
Affelay voetbalt hij nog uberhaupt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Banaanensuiker het volgende:
nee, is gaan basketballen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Affelay voetbalt hij nog uberhaupt?
Is maar de vraag of hij het EK haalt maar om van hem de verlosser te maken vind ik wat teveel eerquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Affelay voetbalt hij nog uberhaupt?
Heel simpel gezegd, maar wel de waarheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef tech4u het volgende:
Er is gewoon geen chemie tussen Sneijder en RvP. Dus als Sneijder speelt, KJH in de spits. Staat daar iemand anders dan zou ik met RvP spelen.
Was v. Basten ook niet een tijd geblesseerd voor het EK in '88?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is maar de vraag of hij het EK haalt maar om van hem de verlosser te maken vind ik wat teveel eer
Van Basten was niet zo'n heel klein beetje beter dan Affelay ooit zal zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Was v. Basten ook niet een tijd geblesseerd voor het EK in '88?
Kan die altijd nog op de plek van KUYTquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd, maar wel de waarheid.
Maar Van Persie niet opstellen gaat Bert nooit doen natuurlijk, zou ook ronduit belachelijk zijn. Heel de wereld lacht hem dan uit.
Dat zou inderdaad echt de allerlaatste optie zijn. Zou het wel enorm zonde vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:26 schreef tech4u het volgende:
[..]
Kan die altijd nog op de plek van KUYT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
spelen.
Ah, duidelijk een kenner!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef Godtje het volgende:
van Persie is de nieuwe seedorf. Geweldige speler en niet voor Oranje.
Teveel echo en te veel aanpassingen om het succesvol te maken.
Daar zou Bert natuurlijk hele dikke poep aan moeten hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd, maar wel de waarheid.
Maar Van Persie niet opstellen gaat Bert nooit doen natuurlijk, zou ook ronduit belachelijk zijn. Heel de wereld lacht hem dan uit.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:35 schreef Tarado het volgende:
England have a massive chance at Euro 2012’
Robin van Persie believes England have enough quality to challenge for Euro 2012 glory.
Van Persie played the first half of Holland’s dramatic 3-2 friendly victory over Stuart Pearce’s side before being replaced at the interval.
And the Dutchman says England’s youthful squad can shine in Poland and Ukraine this summer.
“England are a very good team,” said Van Persie. “They were a bit younger but they played well and they are a very good side. They have a massive chance of playing well in the Euros.
“Both teams played well. To be fair they scored in the 90th minute, we had one last attack which was a bit lucky in the end and pulled it back. It was a nice win, five goals, a good game of football and everybody is happy.
“It was a very useful [warm-up game]. Everybody showed that, everybody was committed and there were a few good tackles in the game.”
![]()
http://www.arsenal.com/ne(...)chance-at-euro-2012-
quote:and there were a few good tackles in the game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |