Inderdaad, iemand die het overzicht behoud, loopacties van medespelers goed ziet en dan ook nog eens een pass op maat kan geven. Desnoods over 30 meter.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
[..] Van Persie moet een spelmaker achter zich hebben, geen egotrippertje die alleen maar op goal schiet als hij de kans krijgt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Een van RVP's sterke kanten is juist de beweging zonder bal.
Voorbeeldje:
Ik zeg toch ook niet dat hij dat niet deed? Iemand beweert dat RVP geen ruimte creëert en dat doet hij wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
KJH deed gisteren precies hetzelfde.
Tegen spelers die in hun dagelijks leven bakker, slager of postbode zijn ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand die het overzicht behoud, loopacties van medespelers goed ziet en dan ook nog eens een pass op maat kan geven. Desnoods over 30 meter.
Wat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
KJH deed gisteren precies hetzelfde.
Ja idd, en dan nog de bal niet controleren en het doel compleet missen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen spelers die in hun dagelijks leven bakker, slager of postbode zijn ja.
Ik dacht dat je in het RVPkamp zat, excuusquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:58 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat hij dat niet deed? Iemand beweert dat RVP geen ruimte creëert en dat doet hij wel.
Goede post van je.
Van Persie heeft meer de neiging om in de bal te komen waardoor de ruimtes kleiner wordenquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:58 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat hij dat niet deed? Iemand beweert dat RVP geen ruimte creëert en dat doet hij wel.
Goede post van je.
Dat zit ik ook, betekent niet meteen dat ik Jan Klaas afschrijf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in het RVPkamp zat, excuus
Maar RvP is in Oranje toch ook niet in vormquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat zit ik ook, betekent niet meteen dat ik Jan Klaas afschrijf.
De spelers in vorm moet je opstellen. Sneijder is dat nu zeker niet en hij + RVP werken gewoon niet. Dus dan haal je tijdelijk Sneijder eruit, totdat hij weer in vorm is.
Je zal sowieso Sneijder eruit moeten halen wil je Van Persie laten renderen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat zit ik ook, betekent niet meteen dat ik Jan Klaas afschrijf.
De spelers in vorm moet je opstellen. Sneijder is dat nu zeker niet en hij + RVP werken gewoon niet. Dus dan haal je tijdelijk Sneijder eruit, totdat hij weer in vorm is.
Dat was hij in 2010 ook wel, nu zit hij ver van dat niveau af maar zoals al eerder gesteld RvP haalt zijn Arsenal niveau ook niet in Oranjequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal sowieso Sneijder eruit moeten halen wil je Van Persie laten renderen.
Komt er nog eens bij dat als al die schoten van afstand er niet in vliegen je eigenlijk ook heel weinig aan Sneijder hebt. De goals op het WK verbloemden een hoop wat dat aangaat, teveel eigenlijk wel.
Men kreeg opeens het waanidee dat Sneijder één van de beste middenvelders ter wereld is.
Je vorm hangt niet af van in welk team je speelt. RVP is hoe dan ook in vorm. Dat hij in oranje niet scoort ligt aan het systeem en medespelers. Geen service van de flanken en over Sneijder hebben we het al gehad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar RvP is in Oranje toch ook niet in vorm
Ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je vorm hangt niet af van in welk team je speelt. RVP is hoe dan ook in vorm. Dat hij in oranje niet scoort ligt aan het systeem en medespelers. Geen service van de flanken en over Sneijder hebben we het al gehad.
En waarom scoort Huntelaar dan wel? Die is voetbaltechnisch minder begaafd dan v. Persie... Dus zou je zeggen veel méér afhankelijk van de mensen naast en achter hem.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je vorm hangt niet af van in welk team je speelt. RVP is hoe dan ook in vorm. Dat hij in oranje niet scoort ligt aan het systeem en medespelers. Geen service van de flanken en over Sneijder hebben we het al gehad.
Het ligt toch wel een beetje aan hemzelf ook, hij heeft minder zelfvertrouwen bij het NL elftal, dat neemt niet weg dat ik vind dat hij altijd opgesteld moet worden desnoods ten koste van Kuytquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Huntelaar is veel meer een goaltjesdief, heeft gewoon andere kwaliteiten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:06 schreef muzas het volgende:
[..]
En waarom scoort Huntelaar dan wel? Die is voetbaltechnisch minder begaafd dan v. Persie... Dus zou je zeggen veel méér afhankelijk van de mensen naast en achter hem.
Klaas is niet bang voor een kopstootje in de 16 na een voorzet van Kuijt, Van Persie kopt nauwelijks.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:06 schreef muzas het volgende:
[..]
En waarom scoort Huntelaar dan wel? Die is voetbaltechnisch minder begaafd dan v. Persie... Dus zou je zeggen veel méér afhankelijk van de mensen naast en achter hem.
Wat nou als Bert niet gaat veranderen van systeem? Dan kies je wel voor KJH?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet te veranderen van systeem, de invulling moet alleen anders.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat nou als Bert niet gaat veranderen van systeem? Dan kies je wel voor KJH?
Hij is veel meer een spits dan v. Persie. Huntelaar is echt het slotakkoord. Je moet van hem niet verwachten dat ie een kans creëert. Daarom staat v. Persie ook nu telkens eerste keus in de spits, veel meer een voetballer dan Huntelaar. VP kan wél een mannetje uitspelen, of eigenhandig iets creeeren, Maar hij kan gewoon niet omgaan met het type voetbal wat naast en achter 'm gespeeld wordt. Daar heb je veel meer een type Huntelaar voor nodig, een afronder, een killer. En dat blijkt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Huntelaar is veel meer een goaltjesdief, heeft gewoon andere kwaliteiten.
En als dat niet gebeurt? Zelfde manier van spelen zoals altijd, dan kies jij dus ook voor KJH?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet te veranderen van systeem, de invulling moet alleen anders.
nee, dan kies ik voor Van der Vaart ipv Sneijder.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En als dat niet gebeurt? Zelfde manier van spelen zoals altijd, dan kies jij dus ook voor KJH?
Die is momenteel 8miljard keer minder in vorm dan Sneijder.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik zie liever Afellay achter RVP als ik eerlijk ben.
En als je oneerlijk bent ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Banaanensuiker het volgende:
Affelay voetbalt hij nog uberhaupt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Banaanensuiker het volgende:
nee, is gaan basketballen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Affelay voetbalt hij nog uberhaupt?
Is maar de vraag of hij het EK haalt maar om van hem de verlosser te maken vind ik wat teveel eerquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Affelay voetbalt hij nog uberhaupt?
Heel simpel gezegd, maar wel de waarheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef tech4u het volgende:
Er is gewoon geen chemie tussen Sneijder en RvP. Dus als Sneijder speelt, KJH in de spits. Staat daar iemand anders dan zou ik met RvP spelen.
Was v. Basten ook niet een tijd geblesseerd voor het EK in '88?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is maar de vraag of hij het EK haalt maar om van hem de verlosser te maken vind ik wat teveel eer
Van Basten was niet zo'n heel klein beetje beter dan Affelay ooit zal zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Was v. Basten ook niet een tijd geblesseerd voor het EK in '88?
Kan die altijd nog op de plek van KUYTquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd, maar wel de waarheid.
Maar Van Persie niet opstellen gaat Bert nooit doen natuurlijk, zou ook ronduit belachelijk zijn. Heel de wereld lacht hem dan uit.
Dat zou inderdaad echt de allerlaatste optie zijn. Zou het wel enorm zonde vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:26 schreef tech4u het volgende:
[..]
Kan die altijd nog op de plek van KUYT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
spelen.
Ah, duidelijk een kenner!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef Godtje het volgende:
van Persie is de nieuwe seedorf. Geweldige speler en niet voor Oranje.
Teveel echo en te veel aanpassingen om het succesvol te maken.
Daar zou Bert natuurlijk hele dikke poep aan moeten hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd, maar wel de waarheid.
Maar Van Persie niet opstellen gaat Bert nooit doen natuurlijk, zou ook ronduit belachelijk zijn. Heel de wereld lacht hem dan uit.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:35 schreef Tarado het volgende:
England have a massive chance at Euro 2012’
Robin van Persie believes England have enough quality to challenge for Euro 2012 glory.
Van Persie played the first half of Holland’s dramatic 3-2 friendly victory over Stuart Pearce’s side before being replaced at the interval.
And the Dutchman says England’s youthful squad can shine in Poland and Ukraine this summer.
“England are a very good team,” said Van Persie. “They were a bit younger but they played well and they are a very good side. They have a massive chance of playing well in the Euros.
“Both teams played well. To be fair they scored in the 90th minute, we had one last attack which was a bit lucky in the end and pulled it back. It was a nice win, five goals, a good game of football and everybody is happy.
“It was a very useful [warm-up game]. Everybody showed that, everybody was committed and there were a few good tackles in the game.”
![]()
http://www.arsenal.com/ne(...)chance-at-euro-2012-
quote:and there were a few good tackles in the game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |