Ohja, Kuyt vergeten we. Ik vind eigenlijk dat Kuyt altijd moet spelen....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:22 schreef Merkie het volgende:
Gewoon allebei idd. Kuyt op RB, RVP op rechtsbuiten (maar eigenlijk meer een valse spits), en KJH in de spits. Klaar.
Normaal gesproken niet maar hij heeft de laatste weken zijn vorm hervonden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ohja, Kuyt vergeten we. Ik vind eigenlijk dat Kuyt altijd moet spelen....
Waarom speelde Kuyt eigenlijk niet de eerste maanden van dit seizoen? Welke speler hield hem op de bank?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:28 schreef tech4u het volgende:
En toch... We weten allemaal wat Bertje gaat doen. En dat is met 2 controleurs, Kuyt als rechter vleugelspits, en rvp/huntelaar in de spits.
Jij ziet liever Nelom? Tegen Engeland bleek maar weer dat Emanuelson het iig niet wordt in Van Marwijk zijn ogen dus dan vraag ik me af wie er in jouw ogen een beter alternatief is/zou zijn?quote:
Elke speler is een beter alternatief.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ziet liever Nelom? Tegen Engeland bleek maar weer dat Emanuelson het iig niet wordt in Van Marwijk zijn ogen dus dan vraag ik me af wie er in jouw ogen een beter alternatief is/zou zijn?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ziet liever Nelom? Tegen Engeland bleek maar weer dat Emanuelson het iig niet wordt in Van Marwijk zijn ogen dus dan vraag ik me af wie er in jouw ogen een beter alternatief is/zou zijn?
Maar als Pieters voor Feyenoord had gespeeld was hij natuurlijk wel goed genoegquote:
Topspelerquote:
Hij had wel geschiedenis kunnen schrijven als die bal er in was gegaan. Grootste schlemiel in de voetbalgeschiedenis.quote:
| 1 2 3 4 | v/d Wiel - Heitinga - Mathijsen - Kuyt v. Bommel - de Jong Sneijder v. Persie - Hunterlaar - Robben |
Kuijt linksback?quote:
quote:
Niet realistisch, maar een mens mag dromen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:28 schreef J2T het volgende:
Robben------------Hunter-------------------Robin
--------------------VDV
-------------Sneijder-van Bommel
Urby-------Bruma--------de Jong-----------Kuyt
Jep...quote:
Van Persie scoort elke 174,48 minuut een doelpunt voor Oranje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Niet dat het wat toevoegt zolang ik Van Persie zijn statistieken niet heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |