ransaapquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ze deed het met d'r vader!
Ze wil gewoon in Hotter than my daugtherquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
God god god , wat heeft die moeder aan... DAT DAT KAN IN NEDERLAND!
kunnen ze te voet naar toequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef amaranta het volgende:
WOW, de EFTELING. Daar komen brabanders nooitniet
WANNEER KOMT DAT WEERquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze wil gewoon in Hotter than my daugther
Gohquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef CasB het volgende:
Ben je bij zo'n 'finale', zijn er geen borrelhapjes, alleen maar groentes enzo.
kwamen ze uit Goirle? Ik dacht in de buurt van DenBosch omdat ze naar het Jeroen Bosch zkh gingen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kunnen ze te voet naar toetis echt 10 minuten of zo vanuit goirle, andere kant van tilburg
Nou inderdaad, die borrelhapjes kunnen gewoon in de Actifryquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef CasB het volgende:
Ben je bij zo'n 'finale', zijn er geen borrelhapjes, alleen maar groentes enzo.
Oh echt?!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Binnenkort volgens mij, Gordon doet weer oproepjes, en papa's mogen nu ook mee doen
nou ja ze lieten een plaatsnaam bord goirle zien, dan gok ik dat ze niet uit den bosch komenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
kwamen ze uit Goirle? Ik dacht in de buurt van DenBosch omdat ze naar het Jeroen Bosch zkh gingen.
In Tilbug zijn toch ook goeie ziekenhuizen (ik ken het weten, ben dr geopereerd en ik ben heel gezond nu)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |