beter saai voelen dan onrustig tochquote:
Is een combo ook goed?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beter saai voelen dan onrustig toch
Weet ik niet. Dit is een beetje zenuwslopend ook hoor. Van de saaiheid wordt je juist onrustig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beter saai voelen dan onrustig toch
dat is poepquote:
goed punt.. ik wil weg op het moment eigenlijk, maar nowhere to go en bleghquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dit is een beetje zenuwslopend ook hoor. Van de saaiheid wordt je juist onrustig.
De wereld is het altijd waard om in te leven. Maar de wereld is het ook altijd waard om in te sterven. Je moet gewoon voor jezelf het juiste moment kiezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Newbie114 het volgende:
Als ik de wereld niet meer waard vind om in te leven zal ik uitrijden en strijden en in de strijd ten onder gaan, om daarna hopelijk als einherjar Wodan te dienen tijdens Ragnarok.
Zombie-apocalyps zou trouwens goed een voorbode van Ragnarok kunnen zijn.
Aparte map.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef arachide. het volgende:
Foto's met of van ex: weg of gewoon in een aparte map stoppen?
Weet ik veel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef arachide. het volgende:
da's denk ik een beslissing die je met je eigen gevoel moet makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef arachide. het volgende:
Als je er met een goed gevoel naar kan kijken, kan je het houden als herinnering anders weg ermee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef arachide. het volgende:
Naackt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef arachide. het volgende:
aparte mapquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef arachide. het volgende:
Ohja, zo ging dat vroeger.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aparte map
(ik heb ook nog een envelopje in een doos met foto's van me ex)
quote:
Ja, ik heb het nu!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
Ken je dat gevoel dat je denkt dat alles fout gaat terwijl het allemaal niet zo erg is?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
Ken je dat gevoel dat je denkt dat alles fout gaat terwijl het allemaal niet zo erg is?
quote:
Ik word er vooral een beetje boos van, foto's van ons samen vind ik vooral pijnlijk..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je er met een goed gevoel naar kan kijken, kan je het houden als herinnering anders weg ermee.
Nope.quote:
Ja. Ik denk de hele tijd dat mijn leven heeft gefaald terwijl ik alleen maar een jaartje studievertraging heb en straks een hoop geld voor volgend jaar en hopelijk een rijbewijs rijker ben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
Brand maar los op msn, liefjequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. Ik denk de hele tijd dat mijn leven heeft gefaald terwijl ik alleen maar een jaartje studievertraging heb en straks een hoop geld voor volgend jaar en hopelijk een rijbewijs rijker ben.
Ja been there done thatquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
Ik ook, alles voelt bagger maar er is niks aan het handje.quote:
Had dit jaar niet willen missen. Een fantastisch leuke vriend ontmoet, veel dingen geleerd over mezelf en wat ik wel en niet zoek in de rest van mijn leven, een heleboel ervaringen rijker. Alleen op schoolgebied heb ik het verkloot maar dat heeft zelfs nog positieve dingen opgeleverd.quote:
Ik heb niks te klagen.quote:
Vast een nieuwe daar bij vodafone die er niks van snapt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook, alles voelt bagger maar er is niks aan het handje.
Tevens is Vodafone vreemd bezig.
Le heloef heeft een week of twee een rekening openstaan van 102 euro.
Niks gebeurt er, ik heb al mijn abonnementen nog.
Le heloef betaalt 102 euro aan Vodafone.
Le heloef wordt 2 dagen later afgesloten.
Le heloef snapt dit niet.
dat klinkt wel goed tochquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had dit jaar niet willen missen. Een fantastisch leuke vriend ontmoet, veel dingen geleerd over mezelf en wat ik wel en niet zoek in de rest van mijn leven, een heleboel ervaringen rijker. Alleen op schoolgebied heb ik het verkloot maar dat heeft zelfs nog positieve dingen opgeleverd.
Stil als in geen werk en opleiding?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat klinkt wel goed toch
m'n leven staat een beetje stil op het moment en ik wil de draad weer oppakken, maar geen idee hoe
miss toch nog even bewaren in een apart mapje dan en er nog even over nadenkenquote:
Wat is jouw verhaal? (Als ik vragen mag)quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat klinkt wel goed toch
m'n leven staat een beetje stil op het moment en ik wil de draad weer oppakken, maar geen idee hoe
Hij heeft wel een rokje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is jouw verhaal? (Als ik vragen mag)
nee, werk genoeg.. opleiding wsl over een tijdje ook nog weer, eerst bezig om weer op mezelf te kunnen..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stil als in geen werk en opleiding?
Dank, had er ook nog eentjequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
Le heloef heeft een week of twee een rekening openstaan van 102 euro.
hijquote:
lost someonequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is jouw verhaal? (Als ik vragen mag)
touché.. mja doe maar net alsof ik een vrouw ben, want mannen die rokjes dragen worden raar aangekekenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op fok, toch?
Sterkte, hoop dat je het leert te accepteren en weer geluk kan vinden in andere dingen in je leven.quote:
Ik dacht eigenlijk serieus dat je een man was, geen idee waaromquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
touché.. mja doe maar net alsof ik een vrouw ben, want mannen die rokjes dragen worden raar aangekeken
dank..quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sterkte, hoop dat je het leert te accepteren en weer geluk kan vinden in andere dingen in je leven.
zijn mijn posts zo mannelijk?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk serieus dat je een man was, geen idee waarom
Dat was omdat ik enkel mocht kijken natuurlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zijn mijn posts zo mannelijk?
Ik zal je me nu altijd voorstellen als die aanrechtscene uit je fobo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zijn mijn posts zo mannelijk?
Dat is ook moeilijk om dan weer verder te gaan. Probeer leuke dingen te gaan doen. Afspreken met virenden etc.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, werk genoeg.. opleiding wsl over een tijdje ook nog weer, eerst bezig om weer op mezelf te kunnen..
recente gebeurtenissen sloegen nogal in als een bom..
hmm dat is mogelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was omdat ik enkel mocht kijken natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal je me nu altijd voorstellen als die aanrechtscene uit je fobo.
Qua school: twee vingers in mijn neus en geen onvoldoendes, maar de motievatie van een aardappelquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
Mijn leven.
Qua school heb ik het nu al voor elkaar gekregen mijn potentie te verneuken.
Qua de liefde kom ik net op stoom
Qua overige sociale contacten ben ik wel ongeveer hetzelfde, heb niet veel vrienden maar ik heb ze wel. Al heb ik wel een intensere vriendschap dan voorheen.
Qua "leven" begin ik ook pas net.
Tot zover mijn lijstje, goed lijstje al zeg ik het zelf.
mja idd, nu kan dat wel weer.. heb nu weer loon, dus kan weer een beetje door NL gaan crossenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook moeilijk om dan weer verder te gaan. Probeer leuke dingen te gaan doen. Afspreken met virenden etc.
Qua werk zit het wel goed. Toch is er soms twijfel of ik het nog wel leuk vind enzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
Mijn leven.
Qua overige sociale contacten ben ik wel ongeveer hetzelfde, heb niet veel vrienden maar ik heb ze wel. Al heb ik wel een intensere vriendschap dan voorheen.
Goed leven wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Qua school: twee vingers in mijn neus en geen onvoldoendes, maar de motievatie van een aardappel
Qua liefde: schot in de roos, couldnt be happier
Qua sociale contacten: ik heb een handjevol vrienden en die zijn tof, de rest boeit me niet
Qua leven: ready for take-off is net achter me. Jetzt geht's loooos!
lol, ja daar kan ik dus niet over oordelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen enkele hetero vrouw zou mij enkel toe laten kijken.
leukquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja idd, nu kan dat wel weer.. heb nu weer loon, dus kan weer een beetje door NL gaan crossen
en volgend weekend zie ik m'n beste vriend eindelijk weer (die was op reis)
Hoe fucked up of hoe goed zijn/haar leven wel niet is..quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
ellow!
wat zijn de lijstjes die jullie invullen...?
Hoe het er voor staat in je leven qua school/werk, liefde, vriendschappen en "leven" dus dingen doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
ellow!
wat zijn de lijstjes die jullie invullen...?
Pretty fucked der definitie anders zit je hier niet op Fok!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe fucked up of hoe goed zijn/haar leven wel niet is..
hm.. weet niet of ik dat zo kort kan samenvatten hahaquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe fucked up of hoe goed zijn/haar leven wel niet is..
fijntjes ja.. beetje genegenheid ook, da's ook wel zo fijn.. probleem is dat zo'n beetje al m'n vrienden nogal ver weg wonen, dus zie ze niet AL te vaakquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
leukvrienden bezoeken en bijkletsen
Ik weet wel zeker dat jij dat niet kunt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. weet niet of ik dat zo kort kan samenvatten haha
lijkt me wel een keer goed ja, slaap lekker JKquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, ik ga m'n bed opzoeken, een keertje wat langer slapen dan 4 uurtjes kan geen kwaad
denk aan de plek war je hem het laaste zagquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, ik ga m'n bed opzoeken, een keertje wat langer slapen dan 4 uurtjes kan geen kwaad
Helaas herkenbaar, ook al wonen ze dichterbij ik heb niet zo veel vrienden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fijntjes ja.. beetje genegenheid ook, da's ook wel zo fijn.. probleem is dat zo'n beetje al m'n vrienden nogal ver weg wonen, dus zie ze niet AL te vaak
Ergens links achter mij geloof ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk aan de plek war je hem het laaste zag![]()
truste!
beter 1 beste vriend/vriendin dan weet ik veel hoeveel "platonische" hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas herkenbaar, ook al wonen ze dichterbij ik heb niet zo veel vrienden.
Goeienquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk aan de plek war je hem het laaste zag![]()
truste!
Dat is waar, ik weet niet echt of ik zulke vrienden wel echt heb.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beter 1 beste vriend/vriendin dan weet ik veel hoeveel "platonische" hoor
er zijn er ook maar een paar waar ik ECHT helemaal verzot op ben, vriendschappelijk
hmm ja ik weet niet wat jij voelt bij je vrienden.. hopelijk kun je iig bij ze terechtquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, ik weet niet echt of ik zulke vrienden wel echt heb.
Dat vind ik dus lastig. Mezelf opstellen tegenover andere. Lastig om uit te leggen wat ik nu precies bedoel. Ik heb een paar vrienden waar ik dingen bij kwijt kan maar dat durf ik niet omdat ik bang ben gekwetst te worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm ja ik weet niet wat jij voelt bij je vrienden.. hopelijk kun je iig bij ze terecht
m'n beste mannelijke vriend ken ik iig via fok en dat hij, man zijnde, m'n vertrouwen heeft kunnen winnen is al heel wat..
m'n beste vriendin is een ex van me en zie de band die we hebben als heel speciaal
hmm snap ik wel denk ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik dus lastig. Mezelf opstellen tegenover andere. Lastig om uit te leggen wat ik nu precies bedoel. Ik heb een paar vrienden waar ik dingen bij kwijt kan maar dat durf ik niet omdat ik bang ben gekwetst te worden.
Niet man, de SC is pas een maand open.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Barbusse het volgende:
Waarom al die introducties, jullie lopen al een jaar te SC-en?
Er komen steeds nieuwe bij en van tijd tot tijd een update met ontwikkeling is wenselijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Barbusse het volgende:
langer, maar hier niet u_uquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Barbusse het volgende:
Dat zijn geen introducties, statusupdates, ala Feestboek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Barbusse het volgende:
Die date die ik zaterdag heb en wat voor gevoelens daar allemaal bij komt kijken vind ik dus ook ontzettend lastig. Daar over praten met vrienden durf ik dus ook niet echtquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm snap ik wel denk ik.. leg mezelf ook niet gauw bloot.. normaalgesproken had ik ook al helemaal niet verteld wat er speelt in m'n leven op het moment.. en al helemaal niet op een forum.. tegen m'n vrienden vind ik dat zelfs supermoeilijk
En wat is jou laatste statusupdate?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zijn geen introducties, statusupdates, ala Feestboek.
Qua werk/school: HBO opleiding verkloot. Ik stond een 8.5 gemiddeld, maar had het zo druk met werken dat ik simpelweg ermee stoptequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef twi het volgende:
Qua werk/school: Opleiding verkloot, qua werk doe ik wat ik leuk vind, maar ben ik wat ongedisciplineerd. Valt veel meer uit te halen.
Qua liefde: Eerste en laatste relatie alweer vier jaar geleden beëindigd, verder heeft er behalve blauwtjes lopen en gefriendzoned worden niets gespeeld.
Qua sociale contacten: Heb twee vrienden die er altijd wel zijn als ik ze nodig heb, maar zoek het niet echt op. Close met familie en probeer de contacten wat beter te onderhouden.
Qua leven: Sinds anderhalf jaar hard aan mezelf aan 't werk en begin me hoe langer hoe beter te voelen. Niet tevreden, maar genoeg vertrouwen dat dat allemaal wel op z'n pootjes terecht komt.
Je leest het:quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is jou laatste statusupdate?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
Mijn leven.
bang dat ze er lacherig over doen ofzo dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die date die ik zaterdag heb en wat voor gevoelens daar allemaal bij komt kijken vind ik dus ook ontzettend lastig. Daar over praten met vrienden durf ik dus ook niet echt
ik vind dates vooral lastig omdat ikz elf na 1 ontmoeting niet weet at ik van iemand wil... maar de ander ook niet direct t idee wil geven dat ik hem afwijs of juist helemaal idolaat ben...quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bang dat ze er lacherig over doen ofzo dan?
anyway.. ja dates zijn best eng.. proberen zo "nuchter" mogelijk te blijven iig.. mja, da's makkelijker gezegd dan gedaan
mja, misschien ligt dat voor mannen ook wel wat anders.. en dan helemaal mannen onder elkaar.. miss ook niet, mgoed..quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
Ik praat ook niet met mijn vrienden (buiten Pinda maar dat is anders) over mijn date.
Ze doen er niet lullig over.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja, misschien ligt dat voor mannen ook wel wat anders.. en dan helemaal mannen onder elkaar.. miss ook niet, mgoed..
herkenbaar welquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind dates vooral lastig omdat ikz elf na 1 ontmoeting niet weet at ik van iemand wil... maar de ander ook niet direct t idee wil geven dat ik hem afwijs of juist helemaal idolaat ben...
dus wete nooit goed welke signalen ik af wil geven, liefst "geen" voor de zekerheid
Oh dat komt wel goed met zenuwen enzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bang dat ze er lacherig over doen ofzo dan?
anyway.. ja dates zijn best eng.. proberen zo "nuchter" mogelijk te blijven iig.. mja, da's makkelijker gezegd dan gedaan
nja, kan toch.. ik bespreek het wel graag met m'n vrienden/vriendinnen, alleen weet ik meestal niet zo goed hoe en dan word ik onzeker, dus ik laat het dan vaakquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze doen er niet lullig over.
Maar ik wil het er niet over hebben met ze gewoon.
hmm jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat komt wel goed met zenuwen enzo.
Ja, en als ze het niet weten kunnen ze er ook niet over beginnen dan is het niet gebeurd en kan ik het sneller vergeten als het niet goed gaat. Met alles dus niet alleen die date
Jaquote:
En jij hebt zonder twijfel de leukste usernaam die ik in tijden gezien heb!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, kan toch.. ik bespreek het wel graag met m'n vrienden/vriendinnen, alleen weet ik meestal niet zo goed hoe en dan word ik onzeker, dus ik laat het dan vaak
ik zal ongetwijfeld signalen uitzenden die je niet kan stopzetten (blozen, glimmende oogjes, mega glimlach, giegelen enzo ) maar echt uitspreken of enthousiast zijn vind ik dan wat enger...quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
herkenbaar wel.. maar wat als je hem/haar (geen idee waar je op valt
) nou WEL helemaal leuk vind dan? laat je t dan ook niet merken?
Veel plezier kerel!quote:
Er is eigenlijk maar 1 iemand op deze aardbodem waar ik dingen mee bespreek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, kan toch.. ik bespreek het wel graag met m'n vrienden/vriendinnen, alleen weet ik meestal niet zo goed hoe en dan word ik onzeker, dus ik laat het dan vaak
stop it, youquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij hebt zonder twijfel de leukste usernaam die ik in tijden gezien heb!
Collega zei toen ik dat over dat speeddate van laatst vertelde. Nee ik zou je nooit uitlachen ofzo maar je juist steunen. Dus ik weet wel dat het kan maar ik durf nietquote:
De meest prangende vraag die we nu allemaal hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stop it, you.. teveel eer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik heb er ook echt veel zin inquote:
nja, als ze een beetje "slim" zijn zullen ze t dan vast toch ook wel doorhebben, right?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zal ongetwijfeld signalen uitzenden die je niet kan stopzetten (blozen, glimmende oogjes, mega glimlach, giegelen enzo ) maar echt uitspreken of enthousiast zijn vind ik dan wat enger...
mhm, mja geen van m'n vrienden weet ook ALLES van me.. de een weet dit, de ander dat.. wel goed iig dat je 1 iemand hebt met wie je dingen kunt besprekenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is eigenlijk maar 1 iemand op deze aardbodem waar ik dingen mee bespreek.
nja da's idd ook iets waar je jezelf dan miss over een tijd overheen kan zetten.. ik hoop het iig voor je, want t is toch wel fijn somsquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Collega zei toen ik dat over dat speeddate van laatst vertelde. Nee ik zou je nooit uitlachen ofzo maar je juist steunen. Dus ik weet wel dat het kan maar ik durf niet
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
De meest prangende vraag die we nu allemaal hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trusten c_aquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Heb ik die eer?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is eigenlijk maar 1 iemand op deze aardbodem waar ik dingen mee bespreek.
Maar ik meen het serieusquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stop it, you.. teveel eer
dat is wel te hopen haha, maar ja.. tis altijd toch beetje dat op zon moment ga twijfelen of ik er wel klaar voor ben en of hij wel leuk genoeg is en of deze me niet zal kwetsen (en tuurlijk.. je wordt in elke relatie gekwetst en t hoort erbij min of meer) lastig...quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, als ze een beetje "slim" zijn zullen ze t dan vast toch ook wel doorhebben, right?
well in that case: dank je welquote:
Ja.quote:
mhm is ook lastig.. k wil ook ergens heel graag weer.. maar als "ze" voor me zou staan zou ik me geen raad weten denk ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is wel te hopen haha, maar ja.. tis altijd toch beetje dat op zon moment ga twijfelen of ik er wel klaar voor ben en of hij wel leuk genoeg is en of deze me niet zal kwetsen (en tuurlijk.. je wordt in elke relatie gekwetst en t hoort erbij min of meer) lastig...
Jij ook een date?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
Tijn en ik hebben een leven zaterdag, de wonderen zijn de wereld niet uit.
Dat weet ik en het lukt ook wel omdat te doen. En ik ben ook al een heel stuk opener geworden de laatste jarenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja da's idd ook iets waar je jezelf dan miss over een tijd overheen kan zetten.. ik hoop het iig voor je, want t is toch wel fijn soms
da's mooi om te horen tijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij ook een date?
[..]
Dat weet ik en het lukt ook wel omdat te doen. En ik ben ook al een heel stuk opener geworden de laatste jaren
En een verjaardagsfeestje ook nog. Zwaar leven.quote:
Jij leeft wel het leven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:43 schreef El_Matador het volgende:
Mijn leven:
- elke week in een ander land (ongeveer)
- dit jaar al in 19 vliegtuigen gezeten
- 28 uur per dag werken, 12 uur feesten en de rest van de tijd slapen
- honderden-duizenden nieuwe mensen per jaar ontmoeten
- 80% van de tijd Spaans spreken, 10% Engels, 8% Nederlands en 2% Duits
- hectisch, bizar en avontuurlijk
Typisch FOK! dus.
Dan heb je wel een datequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
En een verjaardagsfeestje ook nog. Zwaar leven.
Alleen ze wil wel mee naar dat feestje, dat moet ik even uit haar hoofd praten.
Dank jequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's mooi om te horen tijn
maar momentje iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze mag dat stuk ongeregeld waar ik mee rondhang niet ontmoeten natuurlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je wel een datehaha nee dat is misschien niet zo'n goed idee.
kun je wle direct zien of ze in je vriendengroep past =pquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze mag dat stuk ongeregeld waar ik mee rondhang niet ontmoeten natuurlijk.
Goed puntquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze dan de enige vrouwquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kun je wle direct zien of ze in je vriendengroep past =p
Cabron!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:43 schreef El_Matador het volgende:
Mijn leven:
- elke week in een ander land (ongeveer)
- dit jaar al in 19 vliegtuigen gezeten
- 28 uur per dag werken, 12 uur feesten en de rest van de tijd slapen
- honderden-duizenden nieuwe mensen per jaar ontmoeten
- 80% van de tijd Spaans spreken, 10% Engels, 8% Nederlands en 2% Duits
- hectisch, bizar en avontuurlijk
Typisch FOK! dus.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:45 schreef Panzermaus het volgende:
Haha goed bezig heloef. Weet je al wat het moment is om je shirt uit te trekken?Heloef doet zijn shirt tijdens de seks nog niet uit joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
en ik dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kun je wle direct zien of ze in je vriendengroep past =p
maar eerlijk zou ik ook niet een date die ik (2x???) gezien heb meenemen naar een feestje
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef doet zijn shirt tijdens de seks nog niet uit joh.
Ook dat is Nederland.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef doet zijn shirt tijdens de seks nog niet uit joh.
Wellicht ben ik over 3 jaar dood.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij leeft wel het leven.
Maar wat voor werk doe je nou eigenlijk? Is je vast al 244343 keer gevraagd maar ik heb het gemist.
Ik ging weer deadliften eergisterenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook dat is Nederland.
Trouwens zit die twi ofzo hier nog, ben benieuwd hoe het met zijn gymtime gaat.
Het is een bijzonder gezelschap schoolvrienden die ik heb.quote:
Ooit, misschien, als we een stel worden.quote:
Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wellicht ben ik over 3 jaar dood.
Nog steeds barstende koppijn van de tequilas, bier en margaritas van gisteravond. Wel lekker gedanst.
Ik zorg ervoor dat Latijns-Amerika beter, meer en sneller het zwarte goud kan vinden.
Helemaal niet slecht voor je. Ik had laatst een week met elke avond voor het slapen magnetronpizza. En toch een semi-sixpack rocken met 12.5% bodyfat. Ook dat is Nederland.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:50 schreef LostInSpace het volgende:
Turkse pizza.
Je weet dat het slecht voor je is, maar alsnog kun je het niet weerstaan.
En nu is mijn maag weer van slagIk moet echt gezonder eten, maar ben te lui om te koken
Goedzo maatje, ik zit met mijn grip, het lichaam wil wel maar mijn vingers beginnen los te laten na 3 reps ofzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ging weer deadliften eergisteren
Er zit nog steeds spierpijn
Wat is daar Nederlands aan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht voor je. Ik had laatst een week met elke avond voor het slapen magnetronpizza. En toch een semi-sixpack rocken met 12.5% bodyfat. Ook dat is Nederland.
Normaal houd ik het alleen bij bier. Hard liquor gaat nooit zo goed. Was dan ook gigantisch dronken gisteren. Maar al mijn collega's en baas ook, dus ach.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.![]()
Tequilas, bier en margaritas
Hoeveel kilo's zit je aan dan?quote:[b]Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Goedzo maatje, ik zit met mijn grip, het lichaam wil wel maar mijn vingers beginnen los te laten na 3 reps ofzo.
Ik loop sinds deze week weer elke dag naar mijn werk. 3 km heen, en weer 3 km terug.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ging weer deadliften eergisteren
Er zit nog steeds spierpijn
125 kg. En vergeet die riem, gewoon je core goed strak houden, prima abzzz-workout ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel kilo's zit je aan dan?
Wanneer moet je zo een rugband om?
Net zo´n bacchanaal als onze boat/spring/summer/x-mas parties/BBQ´s dusquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Normaal houd ik het alleen bij bier. Hard liquor gaat nooit zo goed. Was dan ook gigantisch dronken gisteren. Maar al mijn collega's en baas ook, dus ach.
En het was gratis, dat zuipt toch net wat harder...
Je moet je buikspieren goed aanspannen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
125 kg. En vergeet die riem, gewoon je core goed strak houden, prima abzzz-workout ook.
Wat me nu wel zouden helpen zijn 'straps', dan hangt het gewicht 'aan' je polsen en is je gripkracht niet langer de zwakste schakel. Maar ook daar begin ik nog niet aan, ik ben nog altijd elke week sterker.
Ik duw mijn buik naar buiten, aanspannen dus. Dan is je lichaam 'harder' en kun je het gewicht efficiënter tillen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet je buikspieren goed aanspannen?
Ik zorg er gewoon voor dat ik mijn rug goed hou en voer dan die oefening uit... Maar span mijn buik niet aan ofzo.
Ok, will do, thx.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik duw mijn buik naar buiten, aanspannen dus. Dan is je lichaam 'harder' en kun je het gewicht efficiënter tillen.
Zoek anders even het deadlift artikel op op StrongLifts.com.
Scary huh?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef kree het volgende:
Goeie avond vrienden. Ben ik ineens in een sport topic terecht gekomen? :p
Verzuren doet niets voor je lichaam, zwaardere belasting wel. Ik doe wat warmup sets en dan één zware set van 5 reps.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, will do, thx.
50 kilo'tjes gaat me opzicht wel makkelijk af... Ik doe nog steeds 10 hh, mijn spieren verzuren er nog steeds als de neten van dus ik blijf dit nog wel even doen zo voordat ik hoger ga in gewicht...
Hoeveel setjes doe jij dan? En met welke oefeningen combineer jij het?
In de sportschool!quote:
Naar je relatiestatus?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
Mijn vrienden zijn nieuwsgierig en vervelend.
Ja.quote:
En hoe gaat het met het andere?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik loop sinds deze week weer elke dag naar mijn werk. 3 km heen, en weer 3 km terug.
En 1 keer per week ben ik 2 uur bij de fitness te vinden.. aan gewichten trekken tot mijn hele lijf pijn doet. En soms ga ik nog naar de tafeltennis om daar tot een uur of 11 's avonds me helemaal suf te spelen.
Ach ja
Yo heloef hoe gaat het?quote:
Goed met jou?quote:
Gaat z,n gangentje zo. Niks geks of spannends mee gemaakt tot nu.quote:
Dit was niet eens voor de aandacht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, je bent gewoon een beetje een aandachtshoer.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, je bent gewoon een beetje een aandachtshoer.
Zet dat er dan bij, dan is het duidelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit was niet eens voor de aandacht.
Meer om de spot te drijven met dat volk dat continu zijn status aanpast.
Goed punt wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zet dat er dan bij, dan is het duidelijk.
Yay.quote:
Ik kan datquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Yay.
Vluchten we samen op mijn motor, ik heb sowieso iemand achterop nodig met een kettingzaag o.i.d.
Kettingzaag is te zwaar, en heeft brandstof nodig. Ik raad je dit aan:quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Yay.
Vluchten we samen op mijn motor, ik heb sowieso iemand achterop nodig met een kettingzaag o.i.d.
En wellicht voor het zwaardere werk:quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kettingzaag is te zwaar, en heeft brandstof nodig. Ik raad je dit aan:
[ afbeelding ]
ROFLOL!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
En wellicht voor het zwaardere werk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er zin in.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ROFLOL!![]()
This is gonna be one messy apocalypse
21 december is de dag!quote:
Gaaf, maak er ook een voor mij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:01 schreef Murdera het volgende:
We hebben natuurlijk ook een outfit nodig zodat we niet gebeter zullen worden.
Zoiets wellicht?
[ afbeelding ]
Haha prima hoor. Ik moet nu nog leren overhemden netjes te strijkenquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha prima hoor. Ik moet nu nog leren overhemden netjes te strijken
Daar ben ik nog niet zo'n held in.
Voor de rest doe ik even een maandje rustig aan met de uitgaven, maar daarna ga ik nog wat extra overhemden kopen.
Vorig weekend ben ik uitgegaan met mijn vriendin en toen heb ik eens de moeite genomen om mezelf een beetje leuk aan te kleden. Dus ik stond daar met mijn g-star broek, hugo boss overhemd en all stars gympen op de dansvloer.
Normaal gesproken krijg je mij niet zo snel aan het dansen.. maar omdat ik mij toch wat beter voelde over mezelf (okee, het bier heeft ook geholpen), heb ik toch een tijdje gedanst en had ik het best wel naar mijn zin
En dat voor iemand die eigenlijk niet zo van uitgaan houdtAch ja, ze was al lang blij dat ik ook eens ging dansen
Mijn motor heeft ook brandstof nodig. Maar okay, kettingzaag op zonne-energie. En Joysa is sterk genoeg ervoor. Alle andere wapens zijn backup.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kettingzaag is te zwaar, en heeft brandstof nodig. Ik raad je dit aan:
[ afbeelding ]
Raar vrouwtjequote:Op donderdag 1 maart 2012 09:52 schreef Myraela het volgende:
Mevrouw krijgt een boete in de trein omdat ze geen kortingskaart had. Roept een jongen 'ze hoort bij mij, ik heb een kortingskaart.' gaat die oude vrouw dat ontkennen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:52 schreef Myraela het volgende:
Mevrouw krijgt een boete in de trein omdat ze geen kortingskaart had. Roept een jongen 'ze hoort bij mij, ik heb een kortingskaart.' gaat die oude vrouw dat ontkennen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:55 schreef Myraela het volgende:
En nu loopt ze te klagen dat die conducteur haar niet matst. Omdat ze het gewoon niet begrepen had ofzo.
Seriously.
Gelukkig zijn er nog heeeeele eerlijke mensen op de wereld!!quote:
Eerlijke mensen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog heeeeele eerlijke mensen op de wereld!!
Maar jezus wat is ze dom
Gelijk oppakken en 10 dagen cel geven! Dat zal der leren!quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:55 schreef Myraela het volgende:
En nu loopt ze te klagen dat die conducteur haar niet matst. Omdat ze het gewoon niet begrepen had ofzo.
Seriously.
Rens heeft gewoon He-Man als z'n avatar. Wat een baas!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Gelijk oppakken en 10 dagen cel geven! Dat zal der leren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
Rens heeft gewoon He-Man als z'n avatar. Wat een baas!En hij heeft een mk1 gti! <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Inderdaad.quote:
Gewoon principes hebben en die boete incasseren als een man is ook een optie. Is ook maar 50 euro of zo....quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:55 schreef Myraela het volgende:
Seriously.
Zonde om die 50 euro aan zo'n faalbedrijf te geven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon principes hebben en die boete incasseren als een man is ook een optie. Is ook maar 50 euro of zo....
Elke cent teveel richting de NS is een zware zonde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon principes hebben en die boete incasseren als een man is ook een optie. Is ook maar 50 euro of zo....
50 euro zou voor mij veel geld zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, ik was vroeger ook zo. Veel te eerlijk en naiefquote:
Misschien was dit een hosselpoging?quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:52 schreef Myraela het volgende:
een jongen van 20 en een vrouw van eind 50?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien was dit een hosselpoging?
Smaken verschillen hequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
een jongen van 20 en een vrouw van eind 50?Denk het niet. Ik wilde het ook aanbieden, maar ik zat verder weg.
Mits nog enige looks en goed onderhouden..quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Smaken verschillen he
Op een oude fiets moet je het leren
Nog nooit een vrouw van eind 50 gezien die nog aantrekkelijk is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mits nog enige looks en goed onderhouden..
Eind 30 begin 40 is mijn record...quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog nooit een vrouw van eind 50 gezien die nog aantrekkelijk is.
Begin 50 kan nog best wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog nooit een vrouw van eind 50 gezien die nog aantrekkelijk is.
zal ik jou eens even doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zou t nog best "kunnen" op michelle pfeiffer of nigella lawson hoor.. nja, tenzij ze er IRL niet meer zo fresh uitzien
quote:
Ik was verdwaaldquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en ik maar wachten op je in m'n sexy peignoir op bed, afgelopen nacht![]()
![]()
zo groot is m'n bed niet heurquote:
Ik werd een beetje verlegen van jequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo groot is m'n bed niet heur![]()
had me dan even gebeld
nohhh da hoeft toch heul niequote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nohhh da hoeft toch heul nie
mja, ik kreeg er anders ook klamme handjes van hoor
ik voel iets moois opbloeien, voel jij het ook?quote:
moet je de romantiek nu weer verpesten door seksuele handelingen?quote:
Sex kan ook romantisch zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
moet je de romantiek nu weer verpesten door seksuele handelingen?
Ik voel het ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik voel iets moois opbloeien, voel jij het ook?
Oh, sorry, ik zal even editten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
moet je de romantiek nu weer verpesten door seksuele handelingen?
ja maar dat gefap enzulksquote:
tentjes?quote:
dat is beterquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:27 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik zal even editten.
Zo beter?
haiquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:27 schreef Lokasenna het volgende:
Hai. Ik ben een beetje vaag vanmiddag.
Gewoon, beetje een arelaxt zweverig gevoel in mijn hoofd ofzo. Ik hoop dat het overgaat want ik moet zo naar mijn werkquote:
Hij weer met zn liedje hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:28 schreef twi het volgende:
Ik zal de romantiek nog even wat meer momentum geven.
k help ff meequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:28 schreef twi het volgende:
hmm dat is niet tof nee, komt t ergens vandaan (waar je weet van hebt)?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, beetje een arelaxt zweverig gevoel in mijn hoofd ofzo. Ik hoop dat het overgaat want ik moet zo naar mijn werk
oioioiquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee ik ben net wakker en nog naakt
Jij? Romantisch? Sinds wanneer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:28 schreef twi het volgende:
hoe kan dat, te laat naar bed?quote:
Half 10quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoe kan dat, te laat naar bed?
ik heb gelukkig EIN-DE-LIJK weer eens aardig kunnen doorslapen, bleh
ik neem aan: PM? of AM O.o.. in that casequote:
helemaal nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Twi is de grootste romanticus die ik ken
Wtf manquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was bijna om 7 uur thuis geweest maar er moest een leuke jongen roet in het eten gooien
AM
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was bijna om 7 uur thuis geweest maar er moest een leuke jongen roet in het eten gooien
AM
verklaar je nader?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:33 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent onwetend, en dat zal je ook wel blijven. Verkeerde keuzes, enzo!
HOE?!?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben samen met iemand duiven gaan lopen vangen en toen kregen we ruzie met 1 of andere misselijkmakende studentenbal, die wou ons even klappen
Hoe krijg jij dit soort dingen altijd voor elkaar op maandagen en woensdagen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:34 schreef Drommeldaris het volgende:
met zn 65 kilo zn jasje uit doen en zn nichtjes die hem voor een zekere K.O. van Drommel "het beest" Daris beschermden
Don't judge a man by his weightquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:34 schreef Drommeldaris het volgende:
met zn 65 kilo zn jasje uit doen en zn nichtjes die hem voor een zekere K.O. van Drommel "het beest" Daris beschermden
Ik hou niet zo heel erg van romantische dingetjesquote:
Nou, stuur 'r maar weer naar de mannen dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou niet zo heel erg van romantische dingetjes
ook dat valt te regelenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou niet zo heel erg van romantische dingetjes
ja nou nee..quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, stuur 'r maar weer naar de mannen dan.
Hè hè, na al die maanden eindelijk een perfecte match gevonden in de juiste leeftijdscategorie...
I see what you did therequote:
Vechtenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Overduidelijke studentenbal die veel te stoer deed, die kunnen bijna nooit vechten
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
I see what you did thereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Moet ik het nu nog een keer zeggen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe krijg jij dit soort dingen altijd voor elkaar op maandagen en woensdagen?
Ik dacht echt gewoon aan je lengtequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij denkt nu weer aan hele andere dingen viespeuk
Dat is dan wel weer waarquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Overduidelijke studentenbal die veel te stoer deed, die kunnen bijna nooit vechten
Nee. Ik ben chagrijnig omdat ik een saai kutleven heb en reageer het af op jou.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ik het nu nog een keer zeggen?
Maar nu welquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht echt gewoon aan je lengteniet gelijk aan je pener
Blijf je dat nou zeggen tot je weer naar school gaat of wat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Ik ben chagrijnig omdat ik een saai kutleven heb en reageer het af op jou.
Klopt vechten isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |